@BartekW
Bo to się nazywa BIZNES na naiwnych ludziach.
[LINK]
[LINK]
Forum > Tematy dowolne > [MOTO] BMW X3 2,5l 218KM Benzyna 2009r. Warto ?
Wysłane 2013-10-01 21:46 , Edytowane 2013-10-01 21:47
Polak to specyficzny klient chce kupić samochód bezwypadkowy,super wyposazony,z niewielkim przebiegiem ale za pół ceny rynkowej lub taniej,czy to jest normalne??Nie poprostu taki rynek sobie tworzą polscy potencjalni klienci a handlarze wychodzą im naprzeciw.
ano ...

Wysłane 2013-10-01 21:54
@straszny
95% osób nie ma nawet pojęcia ile kosztuje ich szukany samochód nowy w salonie aby mieć jakieś odniesienie cenowe.
Wysłane 2013-10-02 09:39
@djluke No widzisz, a mogłem w takiej kasie polecić całego niebitego 4007/C-Crosser/Outlander
Wysłane 2013-10-02 16:59
@Netman Ta audi może nie bezwypadek ale tragedii nie było
Wysłane 2013-10-02 19:51
Moim szmalik temat nie opłacalny. Po pierwsze to auto miało wypadek a nie kolizję. Po drugie części do BMW drogie sporo elektroniki w nich siedzi wiec nie każdy sobie z tym poradzi. Po trzecie spalanie 12 litrów paliwa w mieście to mit kolega ma ten samo motor i w mieście pali około 14l. A czwarta sprawa X3 jest po prostu brzydka
Wysłane 2013-10-02 21:02
@norbi I tak razem z X5 dużo ładniejsza, niż X6
Wysłane 2013-10-02 21:52
O właśnie spalanie :D 12L po mieście, he he... to musi być małe miasto bez korków w idealnych warunkach
No i w sumie jak ktoś się bierze za jakikolwiek samochód z dużą dozą elektroniki i silnikiem z ponad 200PS to myślę, że ma świadomość, że eksploatacja tania nie będzie... same głupie filtry - powietrza czy paliwa kosztują krocie (w odniesienu do średniej krajowej) a gdzie tam podejście do poważniejszej awarii...
Wysłane 2013-10-02 22:05 , Edytowane 2013-10-02 22:08
@@MAKAR@
Żartujesz sobie? Tam nawet tylna oś została przesunięta nie mówiąc już o podłużnicach. Totalny wrak.
Zespawane dwie połówki byłby już lepsze od tego.
Wysłane 2013-10-03 08:44
@Almiks ale po co zaczynać rozmowę na temat filtrów itp. Chyba autor tematu wie ile zarabia i jeśli ma taki plan na bmw to nie żyje o średniej krajowej.
Co z tego że są droższe, płaci się za markę jakiś prestiż, wygodę i tyle w temacie.
Dla mnie piłka jest krótka, przestańmy pindolić jaki to nie był wielki dzwon i jaki to szrot, samochód jest spokojnie do zrobienia na cacy i ze znajomościami za robotę i poszukiwaniem części nawet opłacalny biznes.
Ale samochód uderzony jest feee, już to wszyscy wiemy.
Wysłane 2013-10-03 12:32
Ten też był spokojnie do zrobienia.
[LINK]
Wysłane 2013-10-03 13:22
@D@nielo
To nie o to chodzi że samochód nie pęknie czy pęknie w miejscu spawania, tylko o to że ingerujemy w stefy zgniotu czyli miejsca gdze konstruktorzy przewidzeli to że auto ma się giąc przy strzale. Wzmocnienie niektórych miejsc przy TZW wymianie CWIARY może paradoksalnie zamiast polepszyc pogorszyc bezpieczeństwo - bo zmieni rozkład sił rozchodzących się przy strzale po całej karoserii (a nie tylko w miejscu uderzenia jak większośc uważa)

W zasadzie każde auto da się zrobić. Od pożaru, przez dzwon po nadpalanie. No ale to chyba nikogo nie dziwi. Rozchodzi się potem jak to auto ma się do nowego/nie bitego pojazdu.
Wysłane 2013-10-03 14:10
A kto tu mówi o ingerowaniu w strefy zgniotu, podłużnice itp. Jeśli to bmw ma nie tknięte podłużnice i osprzęt dalej za chłodnicą to naprawdę ogromny spaw będzie, na pół samochodu.
Po co podsyłacie linki do stron z masakrycznie rozbitymi samochodami ? Komuś smutno ma się zrobić czy czegoś nie rozumiem ? Każdy przypadek jest indywidualny tak więc darujmy sobie konkurs kto przyśle najlepszy link z rozwalonym i naprawiony samochodem, to że są druciarze u nas w kraju to wiadomo jak wszędzie indziej.
@D@nielo otwórz sobie swój link i tego bmw, naprawdę no z przymrużeniem oka praktycznie tak samo bite...
Wysłane 2013-10-03 14:17 , Edytowane 2013-10-03 14:40
@raptor
No ale to też taka gadka. "@Szmalika" BMW nie ma nawet dobrze zrobionych zdjęć. Możemy gdybać tylko jak to wygląda. Równie dobrze i maska może być krzywa, a przednia oś cofnięta. Ciężko to ocenić. Ja mając powiedzmy 50k na auto na pewno nie kupił bym do naprawy takiego samochodu. Jest sporo pojazdów na rynku, które niczym nie odstają od tej X3. Tutaj ani skóry, ani automatu. Rozumiem aby to BMW było jakieś naprawdę super wypasione. To ok... No ale nie jest...dla mnie szkoda inwestowania złotówki w takie auto. Pomijam że jest paskudne z wyglądu. Jak od siekiery
Zresztą..co tu gadać...jedno kupią i zrobią, drudzy nie i tyle Dla mnie to bezsens, dla drugiego dobre wyjście. Strzelam po tym co widzę że kupno,naprawa,zrobienie gazu i innych pierdół to koszt.... hmmmm koło 50 tys
Wysłane 2013-10-03 14:48
Największą wpadkę z rozbitym samochodem miał gość z mojej wioski, jak kupił Audi A4 z dwusprzęgłowym automatem. Okazało się, ze po dość mocnym uderzeniu w tył uszkodzeniu uległa również ona. Prawdopodobnie samochód cofał, kiedy był uderzony.
Wysłane 2013-10-03 16:17 , Edytowane 2013-10-03 16:18
@TonySoprano
No dokładnie, dlatego jestem ciekaw co nam napisze jeśli dojdzie do oględzin, ze zdjęć wynika że nie ma tragedi ale samochód mógł być wstępnie poskładany aby nie odstraszyć klienta i tego ze zdjęć się już nie wyczyta. Chodzi mi ogólnie aby nie dramatyzować tematu uderzonego samochodu, jestem zdania że niektóre uderzenia spokojnie można naprawić i jeździć ze spokojną głową że kolejnym razem wszystko zadziałają. Oczywiście nie mam na myśli samochodów z linka @D@nielo
Dla mnie x3 to nie bmw bo wygląda przeokropnie, istny paszkwil, ale mi się może nie podobać a innemu tak więc już tak daleko się nie zagłębiam.
50k to już fajna suma nawet na zakup starszego ale jednak bezwypadkowego bmw, coś za coś. Młody rocznik ale naprawiany lub troszkę starszy na wypasie ale jednak nie bity, odwieczny dylemat
Wysłane 2013-10-05 17:59
@Mydoom wynik był taki ponieważ e36 jako nawet nowe nigdy nie było bezpieczne (2 gwiazdki w NCAP). Jeśli by wzięli do testu samochód nowoczesny powiedzmy 2010-2013 to prawdopodobnie efekt był by odwrotny.
Po drugie w tym teście jedno mi nie pasuje, czyli jeden samochód był nie bity, oraz drugi też tylko ten drugu został pocięty... Jeśli test miał by być wykonany poprawnie powinni jeden samochód rozbić (tak aby naprężenia, przeciążenia zadziałały na wszystkie elementy samochodu i tu gwarantuje że samochód byłby słabszy) Rozcięcie i zespawanie Gó*wno da.
Wysłane 2013-10-05 22:16
@Netman Powiedziałbym coś ale nie bede sie rozpisywał
Kto jest online: 0 użytkowników, 169 gości