@MrRazoR 120-konna wersja słabo się nadaje do gazowania, ale też nie nazwałbym jej paliwożerną.
Ma delikatne gniazda zaworowe, które przy LPG dość szybko się wypalają.
Do LPG wręcz stworzona jest wersja 110KM i 2-litrówka.
Zastanów się nad 1.6 HDI. Nie jest idealny, ale egzemplarze z wtryskiem Boscha są godne uwagi. Wymagają trochę troski od użytkownika, wtedy są bezawaryjne i odwdzięczają się mikrospalaniem.
Jakbyś oglądał jakąś sztukę, to posprawdzaj wszystkie przyciski i dźwignie we wnętrzu na konsoli, na kierownicy, drzwiach i fotelach. Tam sporo jest drobnostek, które lubią się czasem sypnąć i są dobrą okazją do negocjowania ceny i są łatwe i tanie w usunięciu.
Forum > Tematy dowolne > Samochód do 20 tys. zł
Wysłane 2013-12-18 20:12
Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.
Wysłane 2013-12-19 08:58
@mysiauek Kwestia kształtu pleców. Mi na przykład te w C4 pasują bardzo, a mojej małżonce wcale, pewnie męczyłaby się tak samo, jak Twoja znajoma. One są dość szerokie, z bardzo słabo wyprofilowanym odcinkiem lędźwiowym.
Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.
Kto jest online: 0 użytkowników, 252 gości