Forum > Tematy dowolne > Nowy samochód

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

ELLIOTT

Wysłane 2012-12-10 12:22 , Edytowane 2012-12-10 12:26

@beton w czym dziwnego ze skrzynia padła? Wystarczy, że dwumasa padnięta była mogła równie dobrze posadzić skrzynię biegów. Mechanik mógł coś źle/dopasować przy składaniu/naprawy jej, źle dobrany olej do skrzyni wiele szkód również może wyrządzić \"\tuptup\"
Wady konstrukcyjne skrzyni też mogły być. Podobnie jak z nitami przypadek był w golfach iv ze skrzynią 6biegową w roku 1999-2000. Po 2001r dali większe nity 11mm i problem z głowy był.

Pentium G860 +THERMALRIGHT Ultra-120 eXtreme Rev.C FDB | MSI Z77A-G45 | Club 3D 7850 RoyalKing | CRUCIAL Ballistix Sport 2x4096MB 1600MHz DDR3 | OCZ Vertex 4 SSD 2,5 128GB | Samsung 1TB HD103SJ 7200rpm SATA2 32MB | Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły) | PIONEER DVD-RW DVR-110D | Powered by ENERMAX LIBERTY 620W | Audio PC: Asus Xonar DX + Edifier S550

Maveriq

Wysłane 2012-12-10 12:46

@grizli Ten problem ze skrzyniami już przerabiałem, dotyczy wyłącznie wczesnych 1.9 DCI i w Renault i w Nissanach. Kolejna rzecz, że ten problem dotyczy kierowców, którzy nie potrafią jeździć - te skrzynie nie są awaryjne, tylko delikatne.

@magnum Mondeo 2.0 TDCI to auto, w którym Ford postanowił zamontować diesla własnej konstrukcji, zamiast sprawdzonych silników PSA, jak w np. w Focusie i efektem jest duża awaryjność.
Omega 2.5 wygodna, ale z tym silnikiem też tragedia pod względem awaryjności, a pozostałe są do niej za słabe. Jedynie Benzyna V6 jest ok, ale nie pali mało.

Jak w tej cenie do dalekich tras, to tylko i wyłącznie Citroen C5 HDI.
[LINK] - w tym roczniku nie mają już problemu pękających dwumasów.

Ewentualnie 407 jako opcja dla osób bojących się pneumatycznego zawieszenia (które dobrze utrzymane jest tańsze w eksploatacji, niż standardowe).

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

magnum

  • magnum
  • wiadomość Użytkownik

  • 1616 wypowiedzi

Wysłane 2012-12-10 15:30 , Edytowane 2012-12-10 15:40

@MaveriqTe C5 powiem szczerze że zaskoczyły mnie na prawdę przystępną ceną,tylko czy aby ta cena nie jest konsekwencją awaryjność?Oczywiście nie mówie że jestem uprzedzony do aut francuskich,jestem otwarty w tym względzie na propozycje gdyż dbam o auta którymi jeżdże.

HP Pavilion G6 2245SW

Maveriq

Wysłane 2012-12-10 15:32 , Edytowane 2012-12-10 15:34

Popytaj kilku właścicieli C5, czy zamieniliby to na cokolwiek innego ;)
Awaryjność poniżej średniej, koszty napraw niskie, jak na takie w miarę nowoczesne konstrukcje, a zawieszenie hydropneumatyczne uzależnia.

Edit: Cena jest konsekwencją uprzedzenia Polaka do francuskich samochodów.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

TonySoprano

Wysłane 2012-12-10 15:33 , Edytowane 2012-12-10 15:37

@magnum

Pamiętaj jedną zajebiście ważną zasadę \"\tuptup\" " Jak dbasz to masz ". Są auta bardziej i mniej awaryjne, ale jak dbasz o samochód to będzie Ci służył. Dlatego nie nastawiaj się na konkretną ofertę, tylko jedź i badaj stan techniczny i wizualny \"\spoko\"

Francuskie samochody raczej nie trzymają wartości, więc ja nie uważam że to jakiś wyznacznik awaryjności \"\spoko\" Co prawda miałem dwa Francuskie pojazdy i jakieś tam problemy były, ale ogólnie byliśmy zadowoleni( kierunkowskaz nie odbijał, drobne problemy z elektroniką itp ) \"\spoko\" Bardzo podoba nam się np 508 z 202 konnym dieselkiem \"\serduszka\" Piękne auto.

Maveriq

Wysłane 2012-12-10 15:36 , Edytowane 2012-12-10 15:37

@TonySoprano True true...

Edit: 508 GT ma ta wadę, że jest tylko z automatem, który jest jak na dzisiaj słaby.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

TonySoprano

Wysłane 2012-12-10 15:39

@Maveriq

Też coś własnie kiedyś czytałem...ale czy jest tak tragicznie? Tego nie wiem bo nie jeździłem jeszcze...

Hybryda też fajna, ale no własnie..hybryda hmmm [LINK]

Maveriq

Wysłane 2012-12-10 15:40 , Edytowane 2012-12-10 15:41

@TonySoprano Ja jechałem, bo znajomy ma (właściciel salonu Peugeot). Dla wygodnickich automat działa bardzo przyjemnie, zero szarpnięć, jest zdecydowany, nie wachluje nadmiernie biegami. Wadą jest to, że działa bardzo powoli.
Hybryda ma fajny system, który odpala silnik elektryczny na czas zmiany biegu, przez co nawet na milisekundę nie traci się ciągu :)

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.
Strona 2 z 2 <<<12
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 310 gości

MatiX ,