Mam problemy jak w tytule. Pojawiły się kilka dni temu, czyli jak pierwszy raz tam wszedłem
Np. klikam w Produkty -> Myszy - pokręci się kółko i nic.
Pomoc techniczna -> Pliki do pobrania (czy jakoś tak) - brak zawartości.
Setpoint - jest ładny opis i wszystko, klikam w linka do strony pobierania - pusto.
Jak na danej stronie jest kilka zakładek to część działa, część nie...
Przeglądarka to FF 20 x64 z tego roku (wcześniej były starsze wiadomo), Flash i Java nowe, .Net, Silverlight i inne pluginy które mogą mieć choć hipotetyczny wpływ na działanie strony aktualne.
Wyłączenie AdBlocka też nie pomaga.
Też tak macie? Czy jak zwykle winny jest klient używający przeglądarki niecertyfikowanej przez firmę Logitech?
Forum > Tematy dowolne > Problemy ze stroną Logitecha - też macie?
Wysłane 2013-01-02 00:45
Wysłane 2013-01-02 08:14 , Edytowane 2013-01-02 08:18
U mnie na Windows 7 64 bit, i najnowszej oficjalnej wersji Firefoxa chce pobrać. Plik to lgs840_x64.exe przynajmniej dla wersji 64 bit.
Ja za to mam problem internetem, że po kilku minutach prędkość spada do ~5 KB/s. Ale to nie tylko
u mnie iplusik tak działa ostatnio.
A z tego co widzę, to ta myszka ma te same wyposażenie co wersja normalna. Także nawet jak komuś nie podoba się napis to może zamalować. Bo standardowa wersja to chyba koło 300zł kosztuje. A jak tą myszkę się trzyma. Bo kiedyś coś czytałem, że model dla tych do trzymają mysz tylko palcami, a nie całą dłonią.
Wysłane 2013-01-02 17:19 , Edytowane 2013-01-02 17:19
@BartekW
O widzisz, niechcący mi pomogłeś ciągnę...skądś
dzięki!
@kowgli
Próbowałem znaleźć IE - nie udało mi się
@Yesusik
Ja też jestem zły!
Wysłane 2013-01-02 23:36 , Edytowane 2013-01-02 23:36
@kowgli
Sam się zdziwiłem ale nie ma!
Ale mam już zainstalowane więc luz.
Kto jest online: 0 użytkowników, 210 gości