Forum > Tematy dowolne > Dysk twardy Toshiba i gwarancja producenta

Strona 1 z 1 1
skocz

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-01-07 14:11

można sprawdzić przez neta? szukam na stronie Tosziby ale nie mogę się doszukać, ewentualnie czy ktoś z was korzystał z takiej opcji?

KrzysztofT

Wysłane 2013-01-07 14:21

Proszę bardzo :

[LINK]

\"\spoko\"

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-01-07 14:57

@KrzysztofT dzięki za fatygę ale to chyba nie to bo nie działajet. Invalid s/n \"\brrr\"

macekyes

Wysłane 2013-01-07 16:10

Chyba ten link [LINK]

C2Q :: P35 :: 4GB :: F104 :: 64GB + 250GB :: 560W

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-01-07 16:30

Out Of Warranty Serial number determined to be sold to a system manufacturer with a unique system warranty and should be returned through the system manufacturer. If you have any questions you may contact Toshiba at 1-877-689-4899. Exp Date: 2014/06/30. tO MAM GWARANCJĘ CZY NIE? \"\hmmm\"
@macekyesdzięki \"\przytul\"

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38330 wypowiedzi

Wysłane 2013-01-07 18:30

Masz gwarancję na całego laptopa czy co to tam jest to w czym dysk ów został zakupiony.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-01-07 18:47 , Edytowane 2013-01-07 18:53

@djluke no to lipa bo mam tylko dysk twardy i pomyślałem że wyślę do producenta. Nic trudno. A Toshiba woła jakiś paragon czy podobnie jak wd i seagate wystarczy wysłać dyska?

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38330 wypowiedzi

Wysłane 2013-01-07 23:39

Chyba żeby do nich napisać, w końcu dysk ma jeszcze gwarancję a laptop może być Ci np. potrzebny do czegoś i nie możesz sobie pozwolić na np. 3tyg bez tak super i w ogóle laptopa \"\crazy\"
Co do paragonu to nie mam pojęcia. Acer wymaga.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 146 gości