Okazało się po korespondencji mailowej z firma WD ze dysk nadaje się do wymiany gwarancyjnej (miałem porobić testy ich programem)
"Każdy kod błędu w przedziale 01-09 kwalifikuje dysk do wymiany.
W Pańskim przypadku są to (nie)szczęśliwe cyfry 6,7 oraz 8."
Jak to wygląda w rzeczywistości
Pierw dostaje od nich dysk potem wysyłam mój tylko czy potem muszę znów im odesłać ten co dostałem czy od razu dostaje nowy taki jak trzeba i potem on mi zostaje ?
Forum > Tematy dowolne > Wysyłka dysku do WD . Ktoś wysyłał ?
Wysłane 2013-02-15 15:01
Wysłane 2013-02-15 15:08 , Edytowane 2013-02-15 15:10
@pawel5000 nie ta usługa jest dla lepszych klientów czyli amerykańców, przynajmniej tak jest z sigejtem. Dostajesz adres do wysyłki ze strony www, dostaje nr RMA, drukujesz naklejasz na paczkę i wysyłasz pod wskazany adres. Zazwyczaj po 14 dniach masz nowy dysk.
Wysłane 2013-02-15 15:12 , Edytowane 2013-02-15 15:14
Zgadza się wszystko co Xoot pisze wysyłałem do nich dwa dyski passport i powiem że po około u mnie 3-4 tygodni wróciły nówki sztuki jak kwalifikuje się na gwarancje to wymieniają po sprawdzeniu na nowe.
edit: co do wymiany z dyskiem zastępczym jest to możliwe ale zapłacisz za dwie wysyłki pierwsza za twój dysk a potem za dysk który musisz im zwrócić.
Wysłane 2013-02-15 15:18
Wszystkie potrzebne informację dają po zgłoszeniu RMA musisz zapakować dysk tak aby nie został uszkodzony z zewnątrz i nie latał w środku a folia bąbelkowa i kartonik wystarczają bo zwrot jest tak samo realizowany przez nich dysk pakują w mały kartonik z folia bąbelkowa i wytłoczka z katona w środku. Jak chcesz to znajdę kartonik bo mam gdzieś i wrzucę foto jak oni wysyłają.
Wysłane 2013-02-15 15:36 , Edytowane 2013-02-15 15:38
Tak poczta wystarczy choć ja zawsze wysyłałem kurierem bo wiedziałem że szybko dotrze na adres i jakoś wydaje mi się pewniejsze choć droższe rozwiązanie a na paczce musi być ten kod kreskowy wydrukowany i przyklejony takie maja wymagania.
jak utworzyłeś RMA to masz gotowy wydruk z adresem i kodem kreskowym naklej to i opisz numer na dwóch stronach jeszcze i możesz słać na szyszkowa street
Wysłane 2013-02-21 09:02 , Edytowane 2013-02-21 09:02
@xoot
Z tego co widzę po stronce WD dysk wysłany już do mnie z powrotem ma nowe numery seryjne wiec wymieniony na nowy stara gwarancja była do 08/04/2013 nowa widzę ze jest do 21/06/2013
Jestem w szoku ze tak sprawnie to poszło
Kto jest online: 0 użytkowników, 205 gości