Forum > Tematy dowolne > Wysyłka dysku do WD . Ktoś wysyłał ?

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:01

Okazało się po korespondencji mailowej z firma WD ze dysk nadaje się do wymiany gwarancyjnej (miałem porobić testy ich programem)

"Każdy kod błędu w przedziale 01-09 kwalifikuje dysk do wymiany.
W Pańskim przypadku są to (nie)szczęśliwe cyfry 6,7 oraz 8."



Jak to wygląda w rzeczywistości

Pierw dostaje od nich dysk potem wysyłam mój tylko czy potem muszę znów im odesłać ten co dostałem czy od razu dostaje nowy taki jak trzeba i potem on mi zostaje ?

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:08 , Edytowane 2013-02-15 15:10

@pawel5000 nie ta usługa jest dla lepszych klientów czyli amerykańców, przynajmniej tak jest z sigejtem. Dostajesz adres do wysyłki ze strony www, dostaje nr RMA, drukujesz naklejasz na paczkę i wysyłasz pod wskazany adres. Zazwyczaj po 14 dniach masz nowy dysk.

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:09

@xoot
ja tam widzę ze pisze
stany zjednoczone kanada i unia europejska \"\lol\"

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:10

@pawel5000 może Polska nie jest w UE wg nich?

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:11 , Edytowane 2013-02-15 15:11

@xoot no nic najlepiej zadzwonię na party line WD i się dowiem jak to jest w rzeczywistości

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

MACC

  • MACC
  • wiadomość Użytkownik

  • 913 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:12 , Edytowane 2013-02-15 15:14

Zgadza się wszystko co Xoot pisze wysyłałem do nich dwa dyski passport i powiem że po około u mnie 3-4 tygodni wróciły nówki sztuki jak kwalifikuje się na gwarancje to wymieniają po sprawdzeniu na nowe. \"\hura\"
edit: co do wymiany z dyskiem zastępczym jest to możliwe ale zapłacisz za dwie wysyłki pierwsza za twój dysk a potem za dysk który musisz im zwrócić.

overclocking 4ever

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:13

@pawel5000 no ale po co dzwonić? Podczas zwrotu dysku do producenta, wypełniałeś formularz i na samym końcu dostajesz instrukcję jak zapakować dysk, adres i nr rma. Drukujesz, naklejasz i wysyłasz. Cała filozofia.

MACC

  • MACC
  • wiadomość Użytkownik

  • 913 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:18

Wszystkie potrzebne informację dają po zgłoszeniu RMA musisz zapakować dysk tak aby nie został uszkodzony z zewnątrz i nie latał w środku a folia bąbelkowa i kartonik wystarczają bo zwrot jest tak samo realizowany przez nich dysk pakują w mały kartonik z folia bąbelkowa i wytłoczka z katona w środku. Jak chcesz to znajdę kartonik bo mam gdzieś i wrzucę foto jak oni wysyłają.

overclocking 4ever

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:25

dobra utworzyłem standardowe RMA
czyli teraz tylko spakować dysk napisać wyraźnie numer RMA na 3 stronach pudelka i w drogę

wystarczy poczta polska ?

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

MACC

  • MACC
  • wiadomość Użytkownik

  • 913 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:36 , Edytowane 2013-02-15 15:38

Tak poczta wystarczy choć ja zawsze wysyłałem kurierem bo wiedziałem że szybko dotrze na adres i jakoś wydaje mi się pewniejsze choć droższe rozwiązanie a na paczce musi być ten kod kreskowy wydrukowany i przyklejony takie maja wymagania.
jak utworzyłeś RMA to masz gotowy wydruk z adresem i kodem kreskowym naklej to i opisz numer na dwóch stronach jeszcze i możesz słać na szyszkowa street \"\woha\"

overclocking 4ever

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:40

o to chodzi


adres tez dziwny \"\lol\"
Western Digital Service Center
Universal Express Sp. z o.o.
Szyszkowa Street 35-37
02-285 Warsaw
Poland

bo nie wiem czy numer 35 czy 37 hmmm

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

MACC

  • MACC
  • wiadomość Użytkownik

  • 913 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:43 , Edytowane 2013-02-15 15:45

Tak jak jest napisane taki adres ma być (kilka budynków mają po prostu) spokojnie dotrze moje też tak wysyłane były a ten kod kreskowy też musi być ułatwia im selekcje paczek.

overclocking 4ever

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:45

czyli wystarczy jak nakleję ten kod na wszystkich bokach paczki ?

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

MACC

  • MACC
  • wiadomość Użytkownik

  • 913 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-15 15:49

Naklejasz w miejscu zaadresowania paczki ten kod a na dwóch bokach piszesz markerem jeszcze numer RMA i to wystarczy wszystko jak chcesz to możesz nakleić kod kreskowy ale to zbędne moim zdaniem.

overclocking 4ever

pawel5000

Wysłane 2013-02-15 15:51

ale własnie pod kodem jest numer RMA
muszę go jeszcze dodatkowo napisać ?

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-20 08:28

@pawel5000 udało się wysłać?

pawel5000

Wysłane 2013-02-20 08:54 , Edytowane 2013-02-20 08:55

@xoot
tak dysk już u nich teraz tylko czekać co zrobią \"\mikolaj\"

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-20 09:06

@pawel5000 to napisz jak przygoda z WD się zakończyła.

pawel5000

Wysłane 2013-02-21 09:02 , Edytowane 2013-02-21 09:02

@xoot
Z tego co widzę po stronce WD dysk wysłany już do mnie z powrotem ma nowe numery seryjne wiec wymieniony na nowy stara gwarancja była do 08/04/2013 nowa widzę ze jest do 21/06/2013
Jestem w szoku ze tak sprawnie to poszło \"\spoko\"

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-21 09:13

@pawel5000 \"\spoko\"

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 301 gości

koniiu ,