Forum > Tematy dowolne > Jak udowodnić Multimedii oszustwo?

Strona 1 z 1 1
skocz

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 19:57 , Edytowane 2013-02-16 20:08

Witam,

W mojej okolicy jest dość spory problem z Multimedią, w większość weekendów / wieczorów / ferii z internetu praktycznie nie da się korzystać do innych rzeczy niż układanie pasjansa na kurniku.

1) Zapewniane przez nich połączenie nie spełnia warunków umowy, mam mieć teoretycznie zapewnione 6mb downloadu.
Screen z speedtestu:

Niestety, Multimedia posiada własny tester połączenia: [LINK] Problem z nim jest jednak inny, wyniki przedstawione przez niego są niezgodne z prawdziwymi (speedtest), więc jest na 100% modyfikowany, bo jest to niemożliwe, że mając 1 komputer podłączony do sieci nie mogę na nim oglądać video w 480p na youtube.

Różnica w wynikach w ciągu 15 min


Wynik z test.mm.pl zrobiony sekundę po zakończeniu powyższego:
(4x więcej!)

2) Podczas grania, tutaj mam do czynienia z objawami które miałem podczas utraty pakietów (nagle tracę połączenie z serwerem, postacie się teleportują, "blokują), ping w grze + pingtest mam stabilny. Czasem udaje mi się jednak "złapać ich" i wtedy wynik jest taki:

Jak mam udowodnić taki objaw? Przecież nie nagram na video mojej gry. Czym jest ten jitter i jaki ma wpływ na moje połączenie?

3) Problem nie dotyczy tylko mnie, znajomi mieszkający w moim mieście mają ten sam problem, z tymi samymi wynikami chodzili do MM, składali zażalenia i nic, 0 reakcji. Wina leży po naszej stronie a nie ich.

Dzwoniłem w tej sprawie do MM, po rozmowie z osobą której IQ nie przewyższało koralowca, dowiedziałem się, że mój router powoduje problemy nie tylko w moim domu, ale także na osiedlu 500m dalej. Ręce opadają.

Wiadomo, że nie wytoczę im sprawy bo mnie zjedzą w sądzie, jest to strata czasu i pieniędzy, do tego umowa jest na ojca i skłania się tylko i wyłącznie do napisania jakiegoś pisma / wykonania telefonu.

Co mogę zrobić z tym problemem? Jak się bronić? To jest kradzież w biały dzień.

Pozdrawiam!

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-16 20:05 , Edytowane 2013-02-16 20:05

Czy to jest ten tester [LINK] ? Bo u mnie podaje prawidłową prędkość.

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:05

@1084 Dokładnie ten

MrRazoR

Wysłane 2013-02-16 20:09 , Edytowane 2013-02-16 20:14

U mnie też poprawnie pokazuje. Czy to nie jest związane z odległością, serwerami zewnętrznymi które są wąskim gardłem i tego typu rzeczami?

Na pewno na plikach testowych oszukują, 100 i 500MB mniej zajmują, pewnie liczone na zasadzie 1kB=1000B ;p

characters remaining: ∞

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:11

@MrRazoR Niemożliwe, ranami mam stabilne wyniki testując na tych samych serwerach co powyżej.

MrRazoR

Wysłane 2013-02-16 20:20

Jak to niemożliwe? Rano mniej osób może korzystać z łącza, a wieczorem gdy wszyscy się dosiądą zwiększa się obciążenie i 'zapycha się' przesył - zmniejsza transfer, rośnie ping, zwłaszcza na zagranicznych serwerach pewnie, bo są słabo rozwinięte połączenia międzynarodowe.

characters remaining: ∞

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:25

@MrRazoR No dobrze, ale moja umowa na internet nie obowiązuje w określonych godzinach mam mieć zapewnioną taką samą prędkość o 8 rano jak i o 20.

MrRazoR

Wysłane 2013-02-16 20:30

@krzaqqq
Ok, ale kwestia formalna, twierdzisz tak bo tak Ci ogólnikowo powiedział facet z MM przy podpisywaniu umowy, czy PRZECZYTAŁEŚ umowę i jesteś pewien że nie ma żadnych wzmianek na temat zmian (zmniejszenia) szybkości transferu w wyniku różnych czynników?

characters remaining: ∞

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-16 20:31

@krzaqqqA sprawdź umowę, czy jest napisane np. 64 czy do 64. Bo to istotna różnica.

TonySoprano

Wysłane 2013-02-16 20:39 , Edytowane 2013-02-16 20:40

Kasacja -> zły tok rozumowania \"\lol\"

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-16 20:44

@krzaqqq

jest to niemożliwe, że mając 1 komputer podłączony do sieci nie mogę na nim oglądać video w 480p na youtube
A jednak...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:55

@djluke youtube to tylko przykład, ten sam problem jest chociażby z twitch.tv , tvn.pl czy nawet filmami na onecie

Fr3aKy

  • Fr3aKy
  • wiadomość Użytkownik

  • 814 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-17 01:50

Normalne w przypadku multimedii... Dziewczyna ma u nich też niby 6Mb a przeważnie ledwo wskakuje 2-3Mb. Czasem nawet kilka razy trzeba odświeżyć stronę żeby się załadowała. Jak do nich zadzwoniłem to też się dowiedziałem, że winny jest router \"\nie_ok\" chociaż u mnie działa bez problemu na neostradzie \"\hmmm\" Oszuści jakich mało \"\nie_ok\"

[i5 2500K @4,5GHz Contac 29|ASRock P67 Extreme4|Gigabyte GTX460 768MB OC @850/4000MHz|Geil Enhance Plus 2x4GB @1333MHz|Samsung 840 EVO 120GB+Segate Barracuda 7200.10 250GB+7200.12 500GB|Chieftec CFT-620A-12S|AeroCool PGS RS-9|Samsung 49KS7000|Logitech Driving Force GT][Asus GL703GM Scar|i7 8750H|16GB|256 SSD NVMe|1TB SHDD|GTX1060|17,3" FHD 120Hz][PS3 Slim 120GB]

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-17 09:07

Jeżeli dobrze pamiętam multimedia oferuje łącza "DO" także takie działanie jest jak najbardziej zgodne z regulaminem, raczej nic nie zrobisz. Znam ten ból też miałem podobny przypadek z tym samym dostawcą. U mnie problem był z routingiem pakiety szły przez Frankfurt.

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-17 12:20 , Edytowane 2013-02-17 12:21

Tutaj [LINK] masz wytłumaczone w jaki sposób możesz dochodzić swoich praw u operatora. Podstawa to reklamacja pisemna.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 243 gości

magx2k ,