Witam,
W mojej okolicy jest dość spory problem z Multimedią, w większość weekendów / wieczorów / ferii z internetu praktycznie nie da się korzystać do innych rzeczy niż układanie pasjansa na kurniku.
1) Zapewniane przez nich połączenie nie spełnia warunków umowy, mam mieć teoretycznie zapewnione 6mb downloadu.
Screen z speedtestu:
Niestety, Multimedia posiada własny tester połączenia: [LINK] Problem z nim jest jednak inny, wyniki przedstawione przez niego są niezgodne z prawdziwymi (speedtest), więc jest na 100% modyfikowany, bo jest to niemożliwe, że mając 1 komputer podłączony do sieci nie mogę na nim oglądać video w 480p na youtube.
Różnica w wynikach w ciągu 15 min
Wynik z test.mm.pl zrobiony sekundę po zakończeniu powyższego:
(4x więcej!)
2) Podczas grania, tutaj mam do czynienia z objawami które miałem podczas utraty pakietów (nagle tracę połączenie z serwerem, postacie się teleportują, "blokują), ping w grze + pingtest mam stabilny. Czasem udaje mi się jednak "złapać ich" i wtedy wynik jest taki:
Jak mam udowodnić taki objaw? Przecież nie nagram na video mojej gry. Czym jest ten jitter i jaki ma wpływ na moje połączenie?
3) Problem nie dotyczy tylko mnie, znajomi mieszkający w moim mieście mają ten sam problem, z tymi samymi wynikami chodzili do MM, składali zażalenia i nic, 0 reakcji. Wina leży po naszej stronie a nie ich.
Dzwoniłem w tej sprawie do MM, po rozmowie z osobą której IQ nie przewyższało koralowca, dowiedziałem się, że mój router powoduje problemy nie tylko w moim domu, ale także na osiedlu 500m dalej. Ręce opadają.
Wiadomo, że nie wytoczę im sprawy bo mnie zjedzą w sądzie, jest to strata czasu i pieniędzy, do tego umowa jest na ojca i skłania się tylko i wyłącznie do napisania jakiegoś pisma / wykonania telefonu.
Co mogę zrobić z tym problemem? Jak się bronić? To jest kradzież w biały dzień.
Pozdrawiam!
Forum > Tematy dowolne > Jak udowodnić Multimedii oszustwo?
Wysłane 2013-02-16 19:57 , Edytowane 2013-02-16 20:08
Wysłane 2013-02-16 20:05 , Edytowane 2013-02-16 20:05
Czy to jest ten tester [LINK] ? Bo u mnie podaje prawidłową prędkość.
Wysłane 2013-02-16 20:09 , Edytowane 2013-02-16 20:14
U mnie też poprawnie pokazuje. Czy to nie jest związane z odległością, serwerami zewnętrznymi które są wąskim gardłem i tego typu rzeczami?
Na pewno na plikach testowych oszukują, 100 i 500MB mniej zajmują, pewnie liczone na zasadzie 1kB=1000B ;p
Wysłane 2013-02-16 20:20
Jak to niemożliwe? Rano mniej osób może korzystać z łącza, a wieczorem gdy wszyscy się dosiądą zwiększa się obciążenie i 'zapycha się' przesył - zmniejsza transfer, rośnie ping, zwłaszcza na zagranicznych serwerach pewnie, bo są słabo rozwinięte połączenia międzynarodowe.
Wysłane 2013-02-16 20:30
@krzaqqq
Ok, ale kwestia formalna, twierdzisz tak bo tak Ci ogólnikowo powiedział facet z MM przy podpisywaniu umowy, czy PRZECZYTAŁEŚ umowę i jesteś pewien że nie ma żadnych wzmianek na temat zmian (zmniejszenia) szybkości transferu w wyniku różnych czynników?
Wysłane 2013-02-16 20:44
@krzaqqq
jest to niemożliwe, że mając 1 komputer podłączony do sieci nie mogę na nim oglądać video w 480p na youtubeA jednak...
Wysłane 2013-02-17 01:50
Normalne w przypadku multimedii... Dziewczyna ma u nich też niby 6Mb a przeważnie ledwo wskakuje 2-3Mb. Czasem nawet kilka razy trzeba odświeżyć stronę żeby się załadowała. Jak do nich zadzwoniłem to też się dowiedziałem, że winny jest router chociaż u mnie działa bez problemu na neostradzie
Oszuści jakich mało
Wysłane 2013-02-17 09:07
Jeżeli dobrze pamiętam multimedia oferuje łącza "DO" także takie działanie jest jak najbardziej zgodne z regulaminem, raczej nic nie zrobisz. Znam ten ból też miałem podobny przypadek z tym samym dostawcą. U mnie problem był z routingiem pakiety szły przez Frankfurt.
Wysłane 2013-02-17 12:20 , Edytowane 2013-02-17 12:21
Tutaj [LINK] masz wytłumaczone w jaki sposób możesz dochodzić swoich praw u operatora. Podstawa to reklamacja pisemna.
Kto jest online: 1 użytkowników, 243 gości
magx2k ,