Forum > Tematy dowolne > Jak udowodnić Multimedii oszustwo?

Strona 1 z 1 1
skocz

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 19:57 , Edytowane 2013-02-16 20:08

Witam,

W mojej okolicy jest dość spory problem z Multimedią, w większość weekendów / wieczorów / ferii z internetu praktycznie nie da się korzystać do innych rzeczy niż układanie pasjansa na kurniku.

1) Zapewniane przez nich połączenie nie spełnia warunków umowy, mam mieć teoretycznie zapewnione 6mb downloadu.
Screen z speedtestu:

Niestety, Multimedia posiada własny tester połączenia: [LINK] Problem z nim jest jednak inny, wyniki przedstawione przez niego są niezgodne z prawdziwymi (speedtest), więc jest na 100% modyfikowany, bo jest to niemożliwe, że mając 1 komputer podłączony do sieci nie mogę na nim oglądać video w 480p na youtube.

Różnica w wynikach w ciągu 15 min


Wynik z test.mm.pl zrobiony sekundę po zakończeniu powyższego:
(4x więcej!)

2) Podczas grania, tutaj mam do czynienia z objawami które miałem podczas utraty pakietów (nagle tracę połączenie z serwerem, postacie się teleportują, "blokują), ping w grze + pingtest mam stabilny. Czasem udaje mi się jednak "złapać ich" i wtedy wynik jest taki:

Jak mam udowodnić taki objaw? Przecież nie nagram na video mojej gry. Czym jest ten jitter i jaki ma wpływ na moje połączenie?

3) Problem nie dotyczy tylko mnie, znajomi mieszkający w moim mieście mają ten sam problem, z tymi samymi wynikami chodzili do MM, składali zażalenia i nic, 0 reakcji. Wina leży po naszej stronie a nie ich.

Dzwoniłem w tej sprawie do MM, po rozmowie z osobą której IQ nie przewyższało koralowca, dowiedziałem się, że mój router powoduje problemy nie tylko w moim domu, ale także na osiedlu 500m dalej. Ręce opadają.

Wiadomo, że nie wytoczę im sprawy bo mnie zjedzą w sądzie, jest to strata czasu i pieniędzy, do tego umowa jest na ojca i skłania się tylko i wyłącznie do napisania jakiegoś pisma / wykonania telefonu.

Co mogę zrobić z tym problemem? Jak się bronić? To jest kradzież w biały dzień.

Pozdrawiam!

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-16 20:05 , Edytowane 2013-02-16 20:05

Czy to jest ten tester [LINK] ? Bo u mnie podaje prawidłową prędkość.

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:05

@1084 Dokładnie ten

MrRazoR

Wysłane 2013-02-16 20:09 , Edytowane 2013-02-16 20:14

U mnie też poprawnie pokazuje. Czy to nie jest związane z odległością, serwerami zewnętrznymi które są wąskim gardłem i tego typu rzeczami?

Na pewno na plikach testowych oszukują, 100 i 500MB mniej zajmują, pewnie liczone na zasadzie 1kB=1000B ;p

characters remaining: ∞

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:11

@MrRazoR Niemożliwe, ranami mam stabilne wyniki testując na tych samych serwerach co powyżej.

MrRazoR

Wysłane 2013-02-16 20:20

Jak to niemożliwe? Rano mniej osób może korzystać z łącza, a wieczorem gdy wszyscy się dosiądą zwiększa się obciążenie i 'zapycha się' przesył - zmniejsza transfer, rośnie ping, zwłaszcza na zagranicznych serwerach pewnie, bo są słabo rozwinięte połączenia międzynarodowe.

characters remaining: ∞

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:25

@MrRazoR No dobrze, ale moja umowa na internet nie obowiązuje w określonych godzinach mam mieć zapewnioną taką samą prędkość o 8 rano jak i o 20.

MrRazoR

Wysłane 2013-02-16 20:30

@krzaqqq
Ok, ale kwestia formalna, twierdzisz tak bo tak Ci ogólnikowo powiedział facet z MM przy podpisywaniu umowy, czy PRZECZYTAŁEŚ umowę i jesteś pewien że nie ma żadnych wzmianek na temat zmian (zmniejszenia) szybkości transferu w wyniku różnych czynników?

characters remaining: ∞

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-16 20:31

@krzaqqqA sprawdź umowę, czy jest napisane np. 64 czy do 64. Bo to istotna różnica.

TonySoprano

Wysłane 2013-02-16 20:39 , Edytowane 2013-02-16 20:40

Kasacja -> zły tok rozumowania \"\lol\"

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-16 20:44

@krzaqqq

jest to niemożliwe, że mając 1 komputer podłączony do sieci nie mogę na nim oglądać video w 480p na youtube
A jednak...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

krzaqqq

Wysłane 2013-02-16 20:55

@djluke youtube to tylko przykład, ten sam problem jest chociażby z twitch.tv , tvn.pl czy nawet filmami na onecie

Fr3aKy

  • Fr3aKy
  • wiadomość Użytkownik

  • 814 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-17 01:50

Normalne w przypadku multimedii... Dziewczyna ma u nich też niby 6Mb a przeważnie ledwo wskakuje 2-3Mb. Czasem nawet kilka razy trzeba odświeżyć stronę żeby się załadowała. Jak do nich zadzwoniłem to też się dowiedziałem, że winny jest router \"\nie_ok\" chociaż u mnie działa bez problemu na neostradzie \"\hmmm\" Oszuści jakich mało \"\nie_ok\"

[i5 2500K @4,5GHz Contac 29|ASRock P67 Extreme4|Gigabyte GTX460 768MB OC @850/4000MHz|Geil Enhance Plus 2x4GB @1333MHz|Samsung 840 EVO 120GB+Segate Barracuda 7200.10 250GB+7200.12 500GB|Chieftec CFT-620A-12S|AeroCool PGS RS-9|Samsung 49KS7000|Logitech Driving Force GT][Asus GL703GM Scar|i7 8750H|16GB|256 SSD NVMe|1TB SHDD|GTX1060|17,3" FHD 120Hz][PS3 Slim 120GB]

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5188 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-17 09:07

Jeżeli dobrze pamiętam multimedia oferuje łącza "DO" także takie działanie jest jak najbardziej zgodne z regulaminem, raczej nic nie zrobisz. Znam ten ból też miałem podobny przypadek z tym samym dostawcą. U mnie problem był z routingiem pakiety szły przez Frankfurt.

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-17 12:20 , Edytowane 2013-02-17 12:21

Tutaj [LINK] masz wytłumaczone w jaki sposób możesz dochodzić swoich praw u operatora. Podstawa to reklamacja pisemna.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 306 gości