Ponad 2 tygodnie temu sprzedałem na allegro laptopa, był w dobrym stanie. Po sprawdzeniu kupujący wystawił mi komentarz pozytywny i że jest zadowolony i jest wszystko ok. Dziś mi pisze że popsuł mu się ten komputer i że najpierw odda go do serwisu, a potem będzie chciał mi popsutego zwrócić. Czy to jest jakiś czeski film bo już tego nie ogarniam. Co z tym fantem zrobić?
Forum > Tematy dowolne > Allegro - problem z kupującym, jak to rozwiązać.
Wysłane 2013-12-22 17:57
@xoot Że niby jak się popsuł? Może upadł? Albo wylał na siebie herbatę?
Wysłane 2013-12-22 19:03
@xoot Nic nie rób, sprzęt został odebrany, sprawdzony i działał. Potwierdza to komentarz. Popsuć ma się prawo, jak wszystko. Chęć zwrotu jeszcze nie znaczy, że Twój Klient będzie miał taką możliwość. Napisz coś więcej o tej stransakcji: wystawiłeś jakiś rachunek, sprzęt na gwarancji był itp.
Wysłane 2013-12-22 20:18
Nie nie dawałem gwarancji, rachunku itp. Nie mam żadnej działalności, po prostu sprzedałem osobie prywatnej dołożyłem i kupiłem sobie nowy. Facet napisał pozytywny komentarz po 6 dniach użytkowania i sprawdzania laptopa itp, a po kolejnych 6 napisał że się zawiesza windows, nie wiem przecież mógł coś popsuć. W końcu to używany sprzęt.
Wysłane 2013-12-22 22:31 , Edytowane 2013-12-22 22:32
Odpowiedz grzecznie kupującemu że być może, pod wpływem drgań, pokruszyła się pasta pod chłodzeniem procka. Co prawda nigdy o czymś takim nie słyszałem żeby od transportu... ale jak wymieni pastę i odkurzy, to mu przestanie się wieszać Windows i tyle.
Wysłane 2013-12-22 22:39
Ja jako serwisant sieci często spotykałem się z takimi prawdziwkami, którzy mówili, że to niemożliwe żeby router żle działał bo od 3 lat działa dobrze ! Gość miał pecha i tyle. Kotin dobrze prawi - przeczyścić, przedmuchać i powinno być ok.
Kto jest online: 0 użytkowników, 237 gości