Hej.
Czy ktoś może mnie uświadomić, czy jest możliwość (link) sprawdzenia po numerze seryjnym warunków gwarancji dysku Samsunga, ściślej - do kiedy obowiązuje, ile trwa?
Z góry thx.
Forum > Tematy dowolne > Gwarancja na SSD Samsung'a
Wysłane 2014-01-16 18:34
w przypadku ssd gwarancja jest realizowana tylko w miejscu zakupu 36 miesięcy od daty zakupu
nie ma możliwości reklamacji bezpośrednio u producenta na podstawie nr seryjnego
Wysłane 2014-01-16 19:01 , Edytowane 2014-01-16 19:01
@zawias Z całym szacunkiem, ale tak poważna firma daje takie okrojone/ograniczone warunki?
Niektórzy sprzedawcy na allegro piszą o 60-cio miesięcznej gwarancji na podstawie nr seryjnego, inni 36 mieś. Chciałem to zweryfikować, ażeby wiedzieć czy w coś nie wdepnę i kto ściemnia - ten, kto tak pisze, czy inny dając na nówkę, nierozpakowaną (źródło pochodzenia nieznane) gwarancję rozruchową 30 dni.
Wysłane 2014-01-16 20:24
@Arturek
Dyski SSD serii PRO mają 60 mies. gwarancji, a pozostałe 36 mies... może nie zwróciłeś uwagi na produkty, tudzież sprzedawca się "machnął"?
Co do miejsca realizacji, to pierwsze słyszę, żeby klient detaliczny nie mógł jej realizować bezpośrednio w serwisie producenta... ale to można łatwo zweryfikować jednym telefonem pod darmowy nr: [LINK]
Wysłane 2014-01-16 20:34
@Yesusik Tak, chodzi o dysk PRO. Tylko poz tym chodzi mi o to, że jeśli dysk jest kupiony za granicą, powiedzmy w Niemczech, to czy tylko na podstawie numeru seryjnego, wówczas jak dysk padnie, czy dzisiaj znając ten numer, mogę sprawdzić, upewnić się, że nie kupuję kota w worku i jak by co w przyszłości zrealizuję bez problemu "naprawę" gwarancyjną.
Spróbuję jutro zadzwonić i dopytać, czy niezbędny jest do celów reklamacyjnych dowód zakupu.
Jeśli tak, to Panowie na allegro trochę ściemniają...
Wysłane 2014-01-16 21:47
Niezależnie od tego co się reklamuje i czy było to wyprodukowane 2 lata temu, czy wczoraj Samsung ZAWSZE wymaga dokumentu potwierdzającego datę i miejsce zakupu.
Wysłane 2014-01-16 22:10
@Maveriq
Talerzowce Samsunga wysyłasz do Seagate jedynie po weryfikacji po s/n. Golusieńkie. I zawsze tak było.
Wysłane 2014-01-17 02:13
@djluke Akurat talerzowych nie miałem okazji reklamować bezpośrednio, zawsze przez kanał dystrybucyjny.
Ale tak, jak napisałem jest np. z monitorami, telewizorami, SSD, lodówkami, napędami optycznymi, pamięcią RAM, smartfonami, tabletami, laptopami, mikrofalówką.
Wysłane 2014-01-17 02:41
@Maveriq
Ja z kolei smarty robiłem przez Regenerwusa a DVDRW przez sklep. Ale wymóg dokumentu potwierdzającego zakup nie stoi bynajmniej w sprzeczności z prawem, a wręcz często jest jedynym wymaganym dokumentem (rezygnacja z różnej maści kart gwarancyjnych itp).
Wysłane 2014-01-17 09:56
@zawias
Powtarzasz się... a ja umiem czytać :) I swój wywód odnośnie miejsca reklamacji napisałem nie na podstawie własnego doświadczenia, tylko po przeczytaniu "Informacje o terminach i warunkach gwarancji produktów SAMSUNGa", które zlinkowałem powyżej, i tam nie ma nic o sprzedawcach, czy stricte dyskach SSD.
Kto jest online: 2 użytkowników, 220 gości
filodendron , magx2k ,