Zakładam temat, bo pewnie większość osób jeszcze nie wie. Pierwszy miesiąc za darmo.
Forum > Tematy dowolne > Netflix w Polsce
Wysłane 2016-01-06 20:51 , Edytowane 2016-01-06 21:05
Pierwsze spostrzeżenia:
1. Nie wiem jaka jest oferta za granicą, ale przeglądając katalog odnoszę wrażenie, że jest bardzo ubogi.
2. Cena, cena, cena. Nie przystosowali do Polski jak np. Spotify. Kwota jest taka sama jak w USA lecz w euro.
3. Pakiety. Średni pakiet nie posiada nawet jakość HD, tylko SD!
4. Nie sprawdzałem, ale znajomy własnie mi wspomniał, że straszne braki w napisach PL, prawie każda pozycja.
5. Jakość. Do testów wybrałem pakiet premium, czyli z UHD. Ustawiłem w opcjach konta najwyższą jakość obrazu (player nie oferuje takiej opcji!). Mimo to, jakość obrazu porównywalna z SD. Jednym słowem - tragiczna.
Wysłane 2016-01-06 21:10 , Edytowane 2016-01-06 21:11
@Netman
1. Oferta jest inna w każdym kraju z uwagi na ograniczenia regionalne. Polecam szczególnie House of Cards, Breaking Bad (jeśli jeszcze nie oglądałeś) i ogólnie mają sporo fajnych seriali.
2. Cena jest faktycznie niedostosowana do polskich warunków. Ja płacę £5.99. Mam HD, nie mam UHD. Jak się zapisywałem to jeszcze nie było pakietów.
4. Jakość zależy od łącza i sprzętu. HD bardzo dobrze mi chodzi, jakość taka sama jak na Google Play Movies czy iTunes. Na czym odtwarzasz to UHD? Na jakim łączu? Film osiąga pełną jakość po paru minutach, jak się już trochę załaduje do bufora.
Ogólnie, w porównaniu do innych VOD, Netflix ma świetnie działającą aplikację.
Wysłane 2016-01-06 21:16 , Edytowane 2016-01-06 21:17
@Panzer
Polecam szczególnie House of Cards
polskie umowy na wyłączność, przekleństwo czasów sprzed VOD, nie ma HOC w polskiej wersji Netflixa, pojawi się jak wynegocjują nowe umowy
Czy to prawda, że wymagają podpięcia karty kredytowej? Jak tak to smutek :(
smuteczek bo? Przecież nic Ci bez Twojej wiedzy z tej karty nie potrącą, karta jest weryfikacją konta.
ja tam czekam z miesiąc czasu, jak zsynchronizują napisy PL z filmami do konca (cały czas pojawiają się nowe) i wtedy na pewno kupie.
Wysłane 2016-01-06 21:18 , Edytowane 2016-01-06 21:20
@Panzer
1. Nie jedna osoba już mi polecała, mam je odłożone w kolejce
2. Poprawka, chyba był jakiś błąd na stronie, bo już w średnim jest HD. Na pewno było SD, bo o tym dyskutowałem ze znajomym. Mimo wszystko, HD to wciąż słabo jak na średni pakiet za 10€.
3. Ja mam 15 mbit. Na początku leci pełnym łączem (widać, że buforuje), a po około połowie minuty leci ~2mbit. Znajomy ma 25mbit, również tak samo działa.
Wysłane 2016-01-06 21:21 , Edytowane 2016-01-06 21:25
aha - jeśli komus przeszkadza (czasowy) brak napisów w części oferty Netflixa, Chrome ma rozszerzenie Super netflix które można spiąć z NapiProjektem.
ale generalnie pewnie za parę dni wszystko skończą synchronizować
@marcinwijas
no zwykła VISA, działa.
Wysłane 2016-01-06 21:25 , Edytowane 2016-01-06 21:35
Mam takie zużycie łącza. Na początku wykresu leci sztywno 15mbit
@marcinwijas
W zasadzie zadziała każda karta debatowa z kodem CVV.
Ja np. do takich rzeczy używam wirtualnej karty.
Wysłane 2016-01-06 21:48 , Edytowane 2016-01-06 22:15
@straszny
Zobaczmy za parę dni. Powinni być przygotowani na to, ale wiadomo, syndrom 'trzeba po testować', każdy teraz się rzuca na to, bo za darmo.
Teraz doczytałem - 130 nowych krajów, łącznie 190
@maq2
Masz na tej karcie środki większe niż pokrycie płatności? Inaczej nie przyjmie karty.
Istnieje magiczny skrót do ustawiania jakość.
Ctrl+Shift+Alt+S
A tutaj mamy różne statystyki
Ctrl+Shift+Alt+D
Obecnie leci HD z bitrate raptem 1mbit
Wysłane 2016-01-06 23:30 , Edytowane 2016-01-06 23:43
Porównuję ofertę z USA i niestety, mamy drastycznie obkrojoną...
Dla przykładu ilość horrorów w USA - 293, u nas natomiast 25.
Wysłane 2016-01-06 23:33
@Panzer
moment - Netflix wyraźnie pisze że nie pobierze automatycznie, tylko sam przypomni
Don't worry, we will email you three days before your free trial ends as a reminder.
Wysłane 2016-01-07 01:02
@straszny
...po czym pobierze automatycznie więc nie wprowadzaj w błąd.
Przypomni ale potem pobierze. Tak działają wszelkie takie subskrypcje wymagające karty. Jest to wygodne bo człowiek podpina kartę i zapomina, zresztą w cywilizowanym świecie nikt się nie przejmuje $10/€10 tylko u nas będzie kombinatorstwo i zabawa w multikonta dla darmowego miesiąca. No ale niestety - nie jesteśmy w strefie € więc jak oni nas tak my ich.
Kto jest online: 0 użytkowników, 222 gości