Mam zrobić (zaktualizować) pacjenta TomTom Canada 310.
Podłączam do komputera, instaluje się, pojawia się nowe urządzenie TomTom i dalej nic.
W Komputerze nie widzi, TT Home nie widzi. Jedyny ślad to karta sieciowa (!) TomTom, ID USBVID_1390&PID_5454.
Na urządzeniu pojawia się czasem (nie zawsze) monit by w celu podłączenia do PC wejść na tomtom.comgetstarted ale nic tam nie ma.
Co dalej?
EDIT/
Dobra, po wizycie na kolejnych stronach TomToma z wyszukiwarkami nazw/seriali urządzeń okazało się że to TomTom VIA 120. Niby działa przez MyDrive Connect i coś się tam aktualizuje (długo). Zobaczymy co będzie.
Forum > Tematy dowolne > Problem z nawigacją TomTom
Strona 1 z 1
1
Wysłane 2017-10-17 16:50 , Edytowane 2017-10-17 18:49
Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1
1
Kto jest online: 0 użytkowników, 154 gości