Forum > Tematy dowolne > Netflix - problem z oglądaniem filmu

Strona 1 z 1 1
skocz

mysiauek

Wysłane 2018-05-14 19:50 , Edytowane 2018-05-14 19:50

W skrócie.
Filmy się ładują do 99%, chwila zastanowienia,  znowu ładowanie do 25-99% I komunikat, że nie można odtworzyć teraz filmu.
Niestety mama ma zainstalowanego netflixa tylko na tv i na odległość wiem to co powyżej plus, że sprawdzanie sieci jest na zielono a przepustowość ~21Mb/ś. 
Restart routera nie pomaga, wylogowanie i ponowne zalogowanie nie pomaga...
Jakieś pomysły?

Wszystko inne działa bez problemu.

Jutro ewentualnie będziemy zdalnie instalowali netflixa na tablecie i/lub telefonie...

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3678 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-14 20:47

Jeśli to jest soft w TV, to tutaj pewnie leży problem. Kiedy ostatni raz aktualizowany był TV?

mysiauek

Wysłane 2018-05-14 20:59

Heh kto to wie. 
Stary UE50H6400 Samsung, wydawało mi się, że jak stał u mnie to updejty leciały z automatu...

Na razie próby walki linkami z Youtube i tłumaczeniem przez telefon nic nie dają.

Panzer

Wysłane 2018-05-14 21:04

@mysiauek
Jeśli aktualizacja tv nie pomoże to chyba tylko Chromecast pozostaje.

mysiauek

Wysłane 2018-05-15 12:43

Działa.
Nic nie było robione, dzisiaj działa i nikt nie wie dlaczego...

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3678 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-15 16:01

Jeśli to Orange lub współzależna sieć, to tu mógł być problem - mieli sporo awarii przez ostatnie dwa dni.

mysiauek

Wysłane 2018-05-16 12:20

@elkoos
Poszedłem tym tropem.
Admin sieci osiedlowej potwierdził, że mieli problemy z łączem ... mieli: "duże wahania na łączu głównym", cokolwiek miałoby to oznaczać, ale się przyznał chłop :)
Ciekawe o tyle, że wszystko działało poza netflixem, który badanie sieci robił na zielono.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 160 gości

elkoos ,