Forum > Tematy dowolne > Netflix - problem z oglądaniem filmu

Strona 1 z 1 1
skocz

mysiauek

Wysłane 2018-05-14 19:50 , Edytowane 2018-05-14 19:50

W skrócie.
Filmy się ładują do 99%, chwila zastanowienia,  znowu ładowanie do 25-99% I komunikat, że nie można odtworzyć teraz filmu.
Niestety mama ma zainstalowanego netflixa tylko na tv i na odległość wiem to co powyżej plus, że sprawdzanie sieci jest na zielono a przepustowość ~21Mb/ś. 
Restart routera nie pomaga, wylogowanie i ponowne zalogowanie nie pomaga...
Jakieś pomysły?

Wszystko inne działa bez problemu.

Jutro ewentualnie będziemy zdalnie instalowali netflixa na tablecie i/lub telefonie...

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-14 20:47

Jeśli to jest soft w TV, to tutaj pewnie leży problem. Kiedy ostatni raz aktualizowany był TV?

mysiauek

Wysłane 2018-05-14 20:59

Heh kto to wie. 
Stary UE50H6400 Samsung, wydawało mi się, że jak stał u mnie to updejty leciały z automatu...

Na razie próby walki linkami z Youtube i tłumaczeniem przez telefon nic nie dają.

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5181 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-14 21:04

@mysiauek
Jeśli aktualizacja tv nie pomoże to chyba tylko Chromecast pozostaje.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 15 Plus 512GB | iPad Pro 11 512GB |  TV 4K 128GB | Xbox Series X | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x8

mysiauek

Wysłane 2018-05-15 12:43

Działa.
Nic nie było robione, dzisiaj działa i nikt nie wie dlaczego...

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-15 16:01

Jeśli to Orange lub współzależna sieć, to tu mógł być problem - mieli sporo awarii przez ostatnie dwa dni.

mysiauek

Wysłane 2018-05-16 12:20

@elkoos
Poszedłem tym tropem.
Admin sieci osiedlowej potwierdził, że mieli problemy z łączem ... mieli: "duże wahania na łączu głównym", cokolwiek miałoby to oznaczać, ale się przyznał chłop :)
Ciekawe o tyle, że wszystko działało poza netflixem, który badanie sieci robił na zielono.

straszny

Wysłane 2020-04-22 10:50

@Janieingram
zaznacz przy okazji że appka jest poza systemem bezpieczeństwa Google i nie jest wspierana przez Netflixa. Ja bym czegoś takiego nie instalował. 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-22 11:03

U mnie jest to samo. Tzn u mnie jest dobrze na nowym TV Sonyz Androidem, ale stary Soniacz ma już problemy z Netflixem wbudowanym. Zacina, nie chce odtwarzać na tym samym łączu. U mojej teściowej stary Samsung to samo, nawet Youtube się zatrzymuje po jakimś czasie mimo, że mają 100kę od UPC.
Stare Smarty z niewspieranym softem.... Android jak to Android czasem pokazuje swoje wady: a to soundbara nie uruchomi, a to sam się włączy, ale apki są aktualizowane. 

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

NetCop

  • NetCop
  • wiadomość Moderator

  • 14977 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-22 11:06

To pozycjoner był co odkopał temat, a apka zawiera malware.

ten, który pcha ten wózek ...

straszny

Wysłane 2020-04-22 11:27 , Edytowane 2020-04-22 11:28

@NetCop

ach.... w locie sprawiłem post i nie zwróciłem uwagi ... ech....   

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-22 11:34

No tak... kto tam na daty patrzy ;) 

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

Angelowoods

Wysłane 2020-04-24 04:35

Witam, mam również ten problem, czy ktoś miał już jakieś rozwiązanie? Proszę, poprowadź mnie

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-24 11:49 , Edytowane 2020-04-24 11:49

@Angelowoods
U mnie winny okazał się operator. Coś zmienili po swojej stronie i przestały ładować mi się filmy.
(odpisuję botowi? :D)

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38331 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-24 22:07

@emitar
Poprowadź go jak ładnie prosi.
Do drzwi najlepiej \"\lol\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 182 gości

magx2k ,