Forum > Tematy dowolne > Netflix - problem z oglądaniem filmu

Strona 1 z 1 1
skocz

mysiauek

Wysłane 2018-05-14 19:50 , Edytowane 2018-05-14 19:50

W skrócie.
Filmy się ładują do 99%, chwila zastanowienia,  znowu ładowanie do 25-99% I komunikat, że nie można odtworzyć teraz filmu.
Niestety mama ma zainstalowanego netflixa tylko na tv i na odległość wiem to co powyżej plus, że sprawdzanie sieci jest na zielono a przepustowość ~21Mb/ś. 
Restart routera nie pomaga, wylogowanie i ponowne zalogowanie nie pomaga...
Jakieś pomysły?

Wszystko inne działa bez problemu.

Jutro ewentualnie będziemy zdalnie instalowali netflixa na tablecie i/lub telefonie...

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-14 20:47

Jeśli to jest soft w TV, to tutaj pewnie leży problem. Kiedy ostatni raz aktualizowany był TV?

mysiauek

Wysłane 2018-05-14 20:59

Heh kto to wie. 
Stary UE50H6400 Samsung, wydawało mi się, że jak stał u mnie to updejty leciały z automatu...

Na razie próby walki linkami z Youtube i tłumaczeniem przez telefon nic nie dają.

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5181 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-14 21:04

@mysiauek
Jeśli aktualizacja tv nie pomoże to chyba tylko Chromecast pozostaje.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 15 Plus 512GB | iPad Pro 11 512GB |  TV 4K 128GB | Xbox Series X | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x8

mysiauek

Wysłane 2018-05-15 12:43

Działa.
Nic nie było robione, dzisiaj działa i nikt nie wie dlaczego...

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-05-15 16:01

Jeśli to Orange lub współzależna sieć, to tu mógł być problem - mieli sporo awarii przez ostatnie dwa dni.

mysiauek

Wysłane 2018-05-16 12:20

@elkoos
Poszedłem tym tropem.
Admin sieci osiedlowej potwierdził, że mieli problemy z łączem ... mieli: "duże wahania na łączu głównym", cokolwiek miałoby to oznaczać, ale się przyznał chłop :)
Ciekawe o tyle, że wszystko działało poza netflixem, który badanie sieci robił na zielono.

straszny

Wysłane 2020-04-22 10:50

@Janieingram
zaznacz przy okazji że appka jest poza systemem bezpieczeństwa Google i nie jest wspierana przez Netflixa. Ja bym czegoś takiego nie instalował. 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3448 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-22 11:03

U mnie jest to samo. Tzn u mnie jest dobrze na nowym TV Sonyz Androidem, ale stary Soniacz ma już problemy z Netflixem wbudowanym. Zacina, nie chce odtwarzać na tym samym łączu. U mojej teściowej stary Samsung to samo, nawet Youtube się zatrzymuje po jakimś czasie mimo, że mają 100kę od UPC.
Stare Smarty z niewspieranym softem.... Android jak to Android czasem pokazuje swoje wady: a to soundbara nie uruchomi, a to sam się włączy, ale apki są aktualizowane. 

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

NetCop

  • NetCop
  • wiadomość Moderator

  • 14951 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-22 11:06

To pozycjoner był co odkopał temat, a apka zawiera malware.

ten, który pcha ten wózek ...

straszny

Wysłane 2020-04-22 11:27 , Edytowane 2020-04-22 11:28

@NetCop

ach.... w locie sprawiłem post i nie zwróciłem uwagi ... ech....   

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3448 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-22 11:34

No tak... kto tam na daty patrzy ;) 

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

Angelowoods

Wysłane 2020-04-24 04:35

Witam, mam również ten problem, czy ktoś miał już jakieś rozwiązanie? Proszę, poprowadź mnie

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5188 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-24 11:49 , Edytowane 2020-04-24 11:49

@Angelowoods
U mnie winny okazał się operator. Coś zmienili po swojej stronie i przestały ładować mi się filmy.
(odpisuję botowi? :D)

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38048 wypowiedzi

Wysłane 2020-04-24 22:07

@emitar
Poprowadź go jak ładnie prosi.
Do drzwi najlepiej \"\lol\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 147 gości

Athlon87 ,