W skrócie.
Filmy się ładują do 99%, chwila zastanowienia, znowu ładowanie do 25-99% I komunikat, że nie można odtworzyć teraz filmu.
Niestety mama ma zainstalowanego netflixa tylko na tv i na odległość wiem to co powyżej plus, że sprawdzanie sieci jest na zielono a przepustowość ~21Mb/ś.
Restart routera nie pomaga, wylogowanie i ponowne zalogowanie nie pomaga...
Jakieś pomysły?
Wszystko inne działa bez problemu.
Jutro ewentualnie będziemy zdalnie instalowali netflixa na tablecie i/lub telefonie...
Forum > Tematy dowolne > Netflix - problem z oglądaniem filmu
Wysłane 2018-05-14 19:50 , Edytowane 2018-05-14 19:50
Wysłane 2018-05-16 12:20
@elkoos
Poszedłem tym tropem.
Admin sieci osiedlowej potwierdził, że mieli problemy z łączem ... mieli: "duże wahania na łączu głównym", cokolwiek miałoby to oznaczać, ale się przyznał chłop :)
Ciekawe o tyle, że wszystko działało poza netflixem, który badanie sieci robił na zielono.
Wysłane 2020-04-22 10:50
@Janieingram
zaznacz przy okazji że appka jest poza systemem bezpieczeństwa Google i nie jest wspierana przez Netflixa. Ja bym czegoś takiego nie instalował.
Wysłane 2020-04-22 11:03
U mnie jest to samo. Tzn u mnie jest dobrze na nowym TV Sonyz Androidem, ale stary Soniacz ma już problemy z Netflixem wbudowanym. Zacina, nie chce odtwarzać na tym samym łączu. U mojej teściowej stary Samsung to samo, nawet Youtube się zatrzymuje po jakimś czasie mimo, że mają 100kę od UPC.
Stare Smarty z niewspieranym softem.... Android jak to Android czasem pokazuje swoje wady: a to soundbara nie uruchomi, a to sam się włączy, ale apki są aktualizowane.
Wysłane 2020-04-24 22:07
@emitar
Poprowadź go jak ładnie prosi.
Do drzwi najlepiej
Kto jest online: 1 użytkowników, 182 gości
magx2k ,