Witajcie.
Mam taki problem, kupiłem ze sklepu, któr działa takze na Allegro telefon jako nowy, bez informacji iz pochodzi z dystrybucji PLUS. Po miesiącu ,,padł,,, przestał działać dotyk. Wysłałęm na gwarancję do serwisu huawei i otrzymałęm odpowiedź, że nie naprawią go gdyż został zablokowany przez operatora prawdopodobnie w wyniku nie opłacania rat i abonamentu. Mam informację z Plusa, ze obecnie właścicielem sprzętu jest PLUS. Czyli ktoś sobie podpisał umowę, sprzedał tel do sklepu X a on dla mnie.
Czy mi sie dobrze wydaje, że jest to typowa paserka i podchodzi to pod paragraf? Jak to wygląda ze strony prawnej?
Forum > Tematy dowolne > zakup telefonu z plusa aboament
Wysłane 2020-07-23 21:03
Wysłane 2020-07-24 07:57
Oddaj do sklepu jako niezgodny z umową, bo nie działa. Zrób kopie wszystkich związanych z telefonem dokumentów i daj do prokuratury. Niech sklepowi zajmują dowód przestępstwa nie Tobie.
Wysłane 2020-07-24 07:59
Niewiele zrobisz takie prawo to jest jak kupienie kradzionego samochodu.
Oczywiscie mozesz isc do sadu ale watpie abys cos wskural, telefon pewnie zostal zakupiony na jakiegos slupa ktorego nikt nie znajdzie a nawet jak znajda to nie pokryje szkod, dostanie pare miesiecy odsiedzi i tyle.
Wysłane 2020-07-24 22:36 , Edytowane 2020-07-24 22:37
Sprawa nieco się skomplikowała. Jestem w kontakcie z serwisem oraz sklepem. Serwis odesłał mi urządzenie z adnotacją, że została założona blokada operatorska i w związku z tym nie mogą naprawić urządzenia. Wczoraj sprawdziłem na stronie plusa, że faktycznie właścicielem telefonu jest Polkomtel spólka z.o.o ale dziś dzwoniłem do plusa i po podaniu imei dostałem odpowiedź, że nie ma takiej blokady. Gdyby była powinna być na ekranie telefonu informacja o tym a nie ma nic, telefon tylko nie reaguje na dotyk. Nie można odblokować ekranu. Wygląda na to, że serwis Huawei w Gdyni dał pupy i poszedł po łatwości, skąd uzyskali taką informację o blokadzie skoro nie ma jej ani na ekranie ani PLUS tego nie potwierdza?
Jutro wysyłam telefon do sprzedawcy ale wcześniej skontaktuję się jeszcze z centralną infolinią Huawei.
Wysłane 2020-07-29 07:33
Na razie czekam, aż do telefon i wysłałem do do sprzedawcy. Przyznam, że sprzedawca wygląda przynajmniej na takiego, jak który jest chce mi się pomóc i nie ucieka od problemu. W razie pytań Druga sprawa, że ze zgłosił się do mnie sam Huawei centrala z prośbą o szczegółowe informacje opisanie się sprawy i przesłanie kopii zapas zakupu wraz z informacjami dotyczącymi się sklepu.
Kto jest online: 0 użytkowników, 301 gości