2021-04-06 17:40
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
0

NVIDIA Reflex skraca opóźnienia systemowe w grze Overwatch

Obrazek NVIDIA Reflex skraca opóźnienia systemowe w grze Overwatch

NVIDIA Reflex skraca opóźnienia systemowe w grze „Overwatch” nawet o połowę, a wkrótce też w grach "Rust” i „Ghostrunner”. Dodatkowe usprawnienia samej technologii ułatwiają analizę obciążeń i opóźnień podczas rozgrywki.

Gracze wyposażeni w karty graficzne GeForce mogą teraz korzystać z technologii NVIDIA Reflex w grze Overwatch – jej obsługa została dodana w najnowszej aktualizacji. Nowe, użyteczne usprawnienia samej technologii pomogą znacznie w analizie obciążeń CPU / GPU oraz opóźnień w czasie rozgrywki dla danej gry.

Technologia NVIDIA Reflex zmniejsza opóźnienia systemowe, a tym samym skraca czas reakcji graczy, pozwalając im szybciej namierzać cele, szybciej reagować na otoczenie oraz zapewniając im większą precyzję celowania. Aby zyskać te usprawnienia, wystarczy włączyć funkcję NVIDIA Reflex w ustawieniach gry.

„NVIDIA Reflex to przełomowa technologia, która zmniejsza opóźnienia systemu nawet o połowę”. – John Lafleur, dyrektor ds. technicznych w grze Overwatch

Po kilku tygodniach testów, technologia NVIDIA Reflex jest od dziś dostępna w wersji gry Overwatch, pozwalając zmniejszyć opóźnienia systemowe nawet o 50% i znacznie zwiększyć responsywność podczas rozgrywki.

Poprawa czasu reakcji o ułamki sekund, jaką zapewnia technologia NVIDIA Reflex, może stanowić różnicę między cyfrowym życiem a śmiercią. Zmniejszając opóźnienia systemu w grze Overwatch, Reflex zapewnia graczom najlepsze wrażenia z gry, bez względu na wybranego bohatera, używaną umiejętność czy broń.

Reflex pojawi się także w grach Ghostrunner i Rust.

Źródło: NVIDIA



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.