2018-03-01 20:14
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
4

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Obrazek Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Już w tym miesiącu premierę będzie miało World of Tanks w wersji 1.0. Będzie to największa i najważniejsza aktualizacja technologiczna od czasu premiery tej jednej z najpopularniejszych gier na komputery osobiste. Gracze mogą już przetestować swój komputer pod kątem nowej grafiki, dźwięku i muzyki na https://wotencore.net/. Samodzielny program enCore pozwala przetestować nowe rozwiązania już dziś i sprawdzić swój komputer osobisty. Można wybierać spośród trzech ustawień graficznych, wyboru rozdzielczości i antyaliasingu. Po uruchomieniu 3 minutowego testu, w takcie którego zobaczymy piękno aktualizacji 1.0, dostaniemy wynik punktowy oraz informację, w jakich detalach najlepiej będzie grać na posiadanym sprzęcie.



Nowy silnik graficzny o nazwie Core, który będzie napędzał World of Tanks w wersji 1.0 jest owocem 4 lat wewnętrznych prac studia tworzącego grę. Przechodząc na nową technologię, World of Tanks wykorzysta najnowsze efekty przetwarzania i renderowania grafiki, między innymi:
• Zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która wiernie symuluje jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają)
• Zmodernizowany teren (rozległe obszary, realistyczne tekstury, deformacje i efekty przemoczenia)
• Responsywna woda (całkowicie nowy sposób renderowania wody, odkształcenia piany morskiej i efekty podwodne)
• Różnorodna flora wolumetryczna (szczególne efekty interakcji między pojazdami i roślinami oraz transmisja światła),
• Fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury nadają obiektom bardziej dynamicznego charakteru
• Udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps)
• Zniszczenia obiektów (technologia Havok®)
• Różnorodność nowych i ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, promienie bogów, aberracja chromatyczna i odbicie przestrzeni ekranu).
Istotną kwestią dla twórców jest również optymalizacja. Silnik Core zbudowano w ten sposób, że na komputerach o niskich specyfikacjach World of Tanks będzie działać lepiej niż obecnie.

Jeszcze więcej informacji o nowej grafice pod adresem: https://worldoftanks.eu/pl/news/.

Wszyscy zainteresowani gracze są zaproszeni do trwających właśnie beta testów World of Tanks w wersji 1.0 pod adresem: https://worldoftanks.eu/pl/news/general-news/update-1-0-beta-3/.





Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0
OLD Ultra

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0
NEW Ultra

źródło: Info Prasowe / Wargaming



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.