NVIDIA przedstawia technologię G-SYNC
Firma NVIDIA zaprezentowała dziś technologię NVIDIA G-SYNC, która po raz pierwszy w historii umożliwia idealną synchronizację karty graficznej i monitora, rozwiązując odwieczny problem rwań, zacięć i opóźnień w wyświetlaniu obrazu. Rezultatem jest duża płynność obrazu oraz krótki czas reakcji, niemożliwe do osiągnięcia w przypadku dotychczasowych technologii wyświetlania. Prace nad technologią G-SYNC trwały wiele lat i ostatecznie stworzono rozwiązanie, które synchronizuje częstotliwość odświeżania monitora z prędkością renderowania karty graficznej. W efekcie obrazy pojawiają się na monitorze natychmiast po wyrenderowaniu, obiekty są wyraźniejsze, a gry płynniejsze. (Dalej)...
Źródło: Info Prasowe / NVIDIA czytaj więcej...Battlefield 4 - koniec testów i wybór najlepszego materiału...
Rozgrywka w wersję testową Battlefield 4 okazała się niezwykle inspirująca. W ciągu 15 dni rozgrywek fani przygotowali olbrzymią ilość materiałów, które prezentowały niezwykłe dokonania na polu walki, a także stanowiły piękny pokaz inwencji twórców. Dzieła te są zarówno epickie, jak i humorystyczne, przedstawiają kunszt poszczególnych graczy jak i całych drużyn. To po prostu trzeba zobaczyć. Firma Electronic Arts dziękuje fanom za tak szeroki udział w zakończonych, najważniejszych testach przedpremierowych tej jesieni. Każdego dnia olbrzymia ilość danych spływała do deweloperów, którzy na bieżąco ulepszali kod gry tak, aby ostateczna wersja gry była najbardziej dopracowana i dawała graczom najwięcej satysfakcji. Z myślą o wszystkich tych, którzy zdecydowali się przetestować grę Battlefield 4 przed premierą firmy Electronic Arts i AMD przeprowadziły konkurs „TYLKO W BATTLEFIELD”. (Dalej)...
Źródło: Info Prasowe / EA czytaj więcej...AMD Mantle - 4 pryncypia nowej technologii dla gier
Z uwagi na pytania, jakie pojawiły się w ostatnim czasie w mediach w sprawie technologii Mantle, koncern AMD przygotował odpowiedź na szereg z nich, publikując obszerny wpis na ten temat - LINK. W skrócie rzecz ujmując idea sprowadza się do tego, żeby deweloperzy i gracze otrzymali nowe możliwości nie szkodząc konkurencyjnym rozwiązaniom. AMD je szanuje i działa zgodnie z standardami obecnych API (np. DirectX). AMD oferuje wyłącznie szereg ułatwień i nowych możliwości dla deweloperów, a graczom szereg nowych funkcji oraz wzrost wydajności, co w żadnym wypadku nie wpływa negatywnie na działanie na sprzęcie konkurencji. W rozwinięciu newsa znajdziecie dokładne przedstawienie czterech pryncypiów technologii AMD Mantle...
Źródło: Info Prasowe / AMD czytaj więcej...SilverStone ST30SF - 300W w formacie SFX
Zwolennicy małych komputerów często stoją przed problemem dopasowania małych zasilaczy do swojej obudowy, bo takich rozwiązań jest zdecydowanie mniej na rynku, niż do formatu ATX. Dziś firma SilverStone przedstawia nowy model ST30SF w formacie SFX o mocy znamionowej 300 W. To maleństwo o wymiarach 125 (W) x 63.5 (H) x 100 (D) mm, otrzymało certyfikat wysokiej sprawności 80 PLUS Bronze (85%), aktywny system PFC, pojedynczą, silną linię +12V i system chłodzenia z wentylatorem 80 mm. Producent obiecuje niezawodna pracę urządzenia (MTBF), przez co najmniej 100000 godzin. Cena ST30SF na rynku amerykańskim ma wynosić 54.99 USD, natomiast dla europy przewidziano 47.89 Euro.
Źródło: TechPowerUp czytaj więcej...


