wciąż nie ma info na in4.pl o nowej konsoli Sony? ...a tu tyle graczy i w ogóle? na innych portalach już się zastanawiają czy Japcoki wytoczą jakieś prawne armaty, PS4 ma mieć zaokrąglone rogi i w ogóle jakiś prostokąt czy coś....
Forum > Hardware > wątek o PS4
Wysłane 2013-05-21 18:28 , Edytowane 2013-05-21 18:29
@pi_nio zaokrąglone rogi bardzo się przydają przy wchodzeniu do hobbickiej jamy.
@KrzysztofT lecimy dalej - obudowa...
Wysłane 2013-05-21 22:05
@pi_nio nie no tak jak piszę załapałem się na końcówkę więc nie wiem czy zdjęcia z neta to są te prawdziwe. Ale kilka informacji już jest:
- każda gra będzie musiała być zarejestrowana przez neta na konsoli. Czyli jeżeli ktoś nie podpina konsoli do neta to sobie w nic nie pogra
- będzie możliwość instalowania używanych gier, ale będzie się to wiązało z jakąś opłatą reaktywacyjną. Ile? Cholera wie
- hardware praktycznie identyczny z PS4 (szkoda że nie ma wifi w wersji ac )
- sterowanie głosem
- muve itd.
Bez szału jeśli o mnie chodzi, natomiast fajnie że tak jak PS4 najprawdopodobniej nie będzie problemów z portami na PC
Wysłane 2013-05-21 22:17
Wysłane 2013-05-21 22:32 , Edytowane 2013-05-21 22:32
Wiecie co jest śmieszne? Konsolki stworzono do rozdzielczości FHD, w momencie gdy na rynku PC coraz wyraźniej czuć ciśnienie na jeszcze wyższe rozdzielczości (chociażby multiscreeny). No i niech mi ktoś jeszcze powie, że PC nie jest do gier...
Jedyny plus jest taki, że jak są zbudowane na x86 to równie dobrze można takie konsolki wydawać i co 2 lata
Wysłane 2013-05-22 00:36
Można już oglądać on demand, co do samej konsoli, to jest link do hands on na oficjalnej stronie na feedzie z Twittera, dalej, gry w FullHD na konsolach do tej pory to był mit (więcej niż 720p nie wyciąga raczej żadna gra, a czasem i 540p na PS3 się zdarzało), więc realne 1080p + AA = grafika której nie mieliśmy do tej pory. A póki nie będzie TV o większej rozdzielczości w sprzedaży ogólnej, to nie ma po co dostosowywanie konsol na więcej. To że X360 przeżył tyle lat, to jest rekord, (ponad 7 lat vs 4 lata Xboxa). Rynek gier od zawsze był przyporządkowany do konsol, to tylko w naszym magicznym kraju na dobrą sprawę ludzie wychowali się grając na PCtach. Na Wschodzie czy Zachodzie, od początku były Nintendo, Sega, itd itp ;)
Wysłane 2013-05-22 00:39
Schodzimy z 128 bitowych procesorów RISC na 64 bitowe CISC i architekturę x86 ? Czemu ;<
Ktoś na górze uznał, że optymalizacja jest za trudna i programiści mają się lenić dostając mocniejsze bebechy, tak by się za dużo nie napracowali optymalizując kod ? :< Czyli główna przewaga konsol umarła.
Wysłane 2013-05-22 00:42 , Edytowane 2013-05-22 00:42
@elkoos
dlatego niedawno wrzucałem tabelkę ze znaczeniem rynków gier (gracze PC mają zdecydowanie przesadzone poczycie ważności tego rynku)
Wysłane 2013-05-22 00:42
@Kinslayer
Ale o jakiej przewadze mówisz, skoro cały soft developerski jest z tyłka? Na PS3 pisanie softu to mordęga, więc na ten przykład biorą gotowy silnik i piszą na nim wszystko jak leci - co wychodzi jak zwykle. Skoro są na świecie firmy produkujące gotowce (Unreal Engine itd), to po co mają robić dwie różne platformy? System jest wydajny, i przy optymalizacji pod konkretny sprzęt, i tak będzie z pięć razy wydajniejszy od starego. A co do programistów w studiach growych - wybacz, ale to jest kasta wymarła, potrafiąca tylko spierniczyć to co się da ;) Tak przynajmniej na PC będą lepsze porty ;)
Wysłane 2013-05-22 00:46
@straszny
Ano dokładnie, i paradoksalnie, rynek konsol zunifikowany z konkretną platformą, to akurat większa szansa na łatwiejsze porty z konsol i dostęp do gier które do tej pory były nie wydawane na PC z powodów lenistwa firm (nie mówię tu o system sellerach). Taki Red Dead Redemption na ten przykład...
Wysłane 2013-05-22 01:03
A nie spowoduje to zwiększenia wymagań minimalnych gier, które teraz bedą robione ?
Wysłane 2013-05-22 08:22 , Edytowane 2013-05-22 08:23
Skoro o nowych konsolach. Wiadomo już coś o nowym Xklocku. Zwie się XboX One i :
Wsteczna kompatybilność - nie, możliwość grania w używki bez jakiegoś dodatkowego płacenia - nie. Płatne granie po sieci - tak. I ten wygląd :
I pierwsza gra :
"Baj, baj Xklocek! Witaj PS4".
Wysłane 2013-05-22 08:38
@Kinslayer
WYmagania polecą do góry, niezależnie od systemu. To jest normalne, marketingowe zagranie. Porównaj architekturę i realną wydajność obecnej generacji konsol z tym co masz w średnim PC, a okaże się że to co "portują" z konsol, jest po prostu kompletnie nieoptymalizowane. Wszystko chrupie, a ma do dyspozycji średnio sprzęt razy cztery. Smutne acz prawdziwe, zaklinanie tego że tam jest "specjalizowana" jednostka nic nie zmienia, bo w takie bajki przestałem wierzyć przy PS1. ;)
Kto jest online: 0 użytkowników, 349 gości