@Pustack
kuuurde bym bral w tej pormocji !!! czemu tak pozno to dales
Forum > Hardware > Dobre oferty dysków SSD
Wysłane 2012-06-20 18:07 , Edytowane 2012-06-20 18:07
Ło jezju ja mam OCZ, weźcie mnie nie straszcie, ale może się okaże, ze jak padnie, to pozwolą mi wymienić na coś innego, bo w tej samej cenie jest inny, dużo lepszy dysk :P
Czyli OCZ Agility 4 też się tak szybko psuje ? To pozostaje mi chyba Samsung 830 64GB albo, coś innego, kurcze nie wiem.
@1084 W jaki sposób je testujesz ? Porównujesz jak często na gwarancję przychodzą ?
O właśnie czym się różnią Kingstony Hyperix, 3K i SSDNow ?
Wysłane 2012-06-21 09:16 , Edytowane 2012-06-21 09:21
@Yesusik
Ja a właściwie kolega miał i ja tam nic nie kupię.
Czy tylko mi się wydaje iż ich regulamin w dużej części to niezrozumiały bełkot...
Cytuję z ich strony:
11. Gwarancja na produkty
Sprzęt sprzedawany na naszej Stronie podlega różnego rodzaju gwarancjom handlowym opisanym w dalszej części tego paragrafu. Pragniemy sprecyzować, że wybranie przez Klienta tych gwarancji nie stanowi przeszkody w zastosowaniu legalnej gwarancji zgodności do każdego sprzętu, nowego lub z drugiej ręki, sprzedawanego przez stronę Pixmania.
Zgodnie z legalną gwarancją zgodności, Pixmania zobowiązuje się dostarczyć zamówienie zgodnie z umową sprzedaży i odpowiada za ewentualne błędy zgodności powstałe podczas dostawy.
Aby produkty objęte były umową:
1) muszą one odpowiadać opisowi na Stronie podczas zamówienia
2) należy z nich skorzystać zgodnie z typowym zastosowaniem tego typu produktów lub mogą posłużyć do użytku specjalnego, o którym Klient wcześniej i przed złożeniem zamówienia poinformował firmę Pixmania i jeśli Pixmania oficjalnie to zaakceptowała;
3) ich jakość musi być zgodna z jakością produktów tego typu, której oczekuje każdy konsument, biorąc pod uwagę rodzaj produktu i jego specyfikacje opisane na Stronie
W przypadku stwierdzenia błędu zgodności, uszkodzony produkt zostanie naprawiony, bez narażania klienta na dodatkowe koszty.
Przypominamy, że ta legalna gwarancja pokrywa każdy błąd niezgodności, który pojawił się w okresie 2 lat licząc od dostawy zamówienia.
Bez względu na problem z produktem, zalecamy dołączyć do uszkodzonego produktu jego kartę gwarancyjną i bon zwrotu, który znajduje się w panelu „Pix & Ja” .
Poza tym przypominamy, że gwarancja legalna może nie obowiązywać lub częściowo obowiązywać w niektórych przypadkach, takich, jak:
- Naprawa uszkodzeń sprzętu wynikających z zewnętrznych przyczyn (na przykład wypadek, wstrząs, uderzenie pioruna, zmienność prądu, utlenianie, obecność piasku…)
- Błąd klienta wynikający na przykład z niewłaściwego użycia lub zainstalowania niezgodnego z zaleceniami producenta,
- Użycie sprzętu nie pozwalające na jego prawidłowe zabezpieczenie
- Każdy błąd zgodności, o którym klient wiedział w momencie złożenia zamówienia
Wysłane 2012-06-21 11:20
@Sturmovik Wygląda to po prostu na dziwnie opisane zasady reklamacji z tytułu niezgodności z umową kupna sprzedaży.
1. Sprzęt musi być taki jak w opisie;
2. Musi działać jak w opisie, albo tak jak obiecywał sprzedający;
3. Jakość produktu musi być zgodna z jakością typowego produktu tej klasy;
Jeśli, któryś z punktów się nie zgadza to reklamujesz z tytułu niezgodności towaru z umową kupna sprzedaży. Wyżej napisali, że możesz też z tytułu normalnej gwarancji.
Pewnie jest tych paragrafów, punktów i podpunktów więcej u nich, ale to normalne - przynajmniej nie będzie potem problemów na lini klient-sprzedawca. De facto nie mają prawa zamieścić czegoś co jest sprzeczne z obowiązującym prawem, więc raczej nie ma co się bać.
Wysłane 2012-06-22 02:52
Dobra dobra... Wy tu gadu gadu, ale co kupić w wielkości 100GB + ?
Mam Agility 3 60 GB i chcę go dać jako bufor do projektów... a na jakimś większym SSD postawić system i programy... co polecicie?
Wysłane 2012-06-22 08:24 , Edytowane 2012-06-22 08:25
@1084
a co sądzisz o OCZ Petrol SSD 128GB
można go już kupić za 325zł [LINK]
warto nim się ogólnie interesować czy raczej należy do tych sprawiających kłopot
Wysłane 2012-06-22 12:01
@zawiasPetrole kupiłem tylko 2 (mało opłacalny stosunek ceny do prędkości)i to całkiem niedawno ( pierwszy trzy miesiące temu, drugi jakiś miesiąc temu) i oba już są z powrotem w Action (jeden zniknął w biosie, drugi po zainstalowaniu systemu, po 2-3 dniach ma problemy z odczytem i system nie wstaje). Mam nadzieje, że oddadzą kasę. Nie polecam.
Wysłane 2012-06-22 12:50
@-ADSO-
@Yesusik
Teraz praktyka oni interpretują jak oni chcą a siedziba firmy w Francji wiec sądzimy się w Francji powodzenia
Mój znajomy po odrzuceniu całkowicie uzasadnionej reklamacji walczył kilka miesięcy, aż dał sobie spokój.
Dobra rada kupować tylko w rodzimych firmach zarejestrowanych w Polsce przynajmniej ci rzecznik konsumenta pomoże. Koledze napisał iż firma nie jest w Polsce i sugeruje zgłosić się do Francuskiego odpowiednika.
Może to był jednostkowy przypadek, ale ja choćby z powodu iż podatki płacą w Francji nic tam nie kupię.
Wysłane 2012-06-22 13:48
@Sturmovik To oczywiste, że kupujemy u rodzimej firmy. Gdzie Twój znajomy dokonał zakupu, że miał FV wystawioną przez firmę zarejestrowaną we Francji? Paskudnie trafił.
@Gimmickz Tak jak kolega @1084 pisze, Samsung albo Kingston.
Wysłane 2012-06-22 16:41
Cruciala M4 mam, używam na SATA 2 i jestem zadowolony. Mój kumpel ma Samsunga 830 i na SATA 2 jest wyraźnie wolniejszy od M4.
Wysłane 2012-06-22 17:15
@-ADSO-
przecież wyraźnie napisał, że Pixmania. ich dziwna interpretacja zasad reklamacji miedzy innymi z tego wynika. stamtąd też wysyłają towar i tam się go zwraca w wypadku reklamacji.
Kto jest online: 0 użytkowników, 175 gości