Forum > Hardware > Dobre oferty dysków SSD

Strona 2 z 19 <<<123456...19>>>
skocz

I want to believe

Wysłane 2012-06-20 15:09

@Pustack
kuuurde bym bral w tej pormocji !!! czemu tak pozno to dales \"\brrr\"

Yesusik

Wysłane 2012-06-20 15:18

@Sturmovik
Kupowałem w tym sklepie już kilkukrotnie, w tym i HDD, które później reklamowałem i nie miałem z nimi żadnego problemu...
\"\hmmm\"

よろしく

Almiks

  • Almiks
  • wiadomość Użytkownik

  • 223 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-20 15:46

A ja się na Kingstona 3k załapałem i jestem szczęśliwy! ;)

i7

Inferno

Wysłane 2012-06-20 18:07 , Edytowane 2012-06-20 18:07

Ło jezju ja mam OCZ, weźcie mnie nie straszcie, ale może się okaże, ze jak padnie, to pozwolą mi wymienić na coś innego, bo w tej samej cenie jest inny, dużo lepszy dysk :P

Czyli OCZ Agility 4 też się tak szybko psuje ? To pozostaje mi chyba Samsung 830 64GB albo, coś innego, kurcze nie wiem.

@1084 W jaki sposób je testujesz ? Porównujesz jak często na gwarancję przychodzą ?

O właśnie czym się różnią Kingstony Hyperix, 3K i SSDNow ?

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-21 01:12

@InfernoMiędzy innymi, ale głównie wsadzam do swojego komputera i katuje na co dzień.

Sturmovik

Wysłane 2012-06-21 09:16 , Edytowane 2012-06-21 09:21

@Yesusik

Ja a właściwie kolega miał i ja tam nic nie kupię.
Czy tylko mi się wydaje iż ich regulamin w dużej części to niezrozumiały bełkot...

Cytuję z ich strony:

11. Gwarancja na produkty

Sprzęt sprzedawany na naszej Stronie podlega różnego rodzaju gwarancjom handlowym opisanym w dalszej części tego paragrafu. Pragniemy sprecyzować, że wybranie przez Klienta tych gwarancji nie stanowi przeszkody w zastosowaniu legalnej gwarancji zgodności do każdego sprzętu, nowego lub z drugiej ręki, sprzedawanego przez stronę Pixmania.

Zgodnie z legalną gwarancją zgodności, Pixmania zobowiązuje się dostarczyć zamówienie zgodnie z umową sprzedaży i odpowiada za ewentualne błędy zgodności powstałe podczas dostawy.

Aby produkty objęte były umową:
1) muszą one odpowiadać opisowi na Stronie podczas zamówienia
2) należy z nich skorzystać zgodnie z typowym zastosowaniem tego typu produktów lub mogą posłużyć do użytku specjalnego, o którym Klient wcześniej i przed złożeniem zamówienia poinformował firmę Pixmania i jeśli Pixmania oficjalnie to zaakceptowała;
3) ich jakość musi być zgodna z jakością produktów tego typu, której oczekuje każdy konsument, biorąc pod uwagę rodzaj produktu i jego specyfikacje opisane na Stronie


W przypadku stwierdzenia błędu zgodności, uszkodzony produkt zostanie naprawiony, bez narażania klienta na dodatkowe koszty.

Przypominamy, że ta legalna gwarancja pokrywa każdy błąd niezgodności, który pojawił się w okresie 2 lat licząc od dostawy zamówienia.

Bez względu na problem z produktem, zalecamy dołączyć do uszkodzonego produktu jego kartę gwarancyjną i bon zwrotu, który znajduje się w panelu „Pix & Ja” .

Poza tym przypominamy, że gwarancja legalna może nie obowiązywać lub częściowo obowiązywać w niektórych przypadkach, takich, jak:
- Naprawa uszkodzeń sprzętu wynikających z zewnętrznych przyczyn (na przykład wypadek, wstrząs, uderzenie pioruna, zmienność prądu, utlenianie, obecność piasku…)
- Błąd klienta wynikający na przykład z niewłaściwego użycia lub zainstalowania niezgodnego z zaleceniami producenta,
- Użycie sprzętu nie pozwalające na jego prawidłowe zabezpieczenie
- Każdy błąd zgodności, o którym klient wiedział w momencie złożenia zamówienia



If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-21 11:20

@Sturmovik Wygląda to po prostu na dziwnie opisane zasady reklamacji z tytułu niezgodności z umową kupna sprzedaży.

1. Sprzęt musi być taki jak w opisie;
2. Musi działać jak w opisie, albo tak jak obiecywał sprzedający;
3. Jakość produktu musi być zgodna z jakością typowego produktu tej klasy;

Jeśli, któryś z punktów się nie zgadza to reklamujesz z tytułu niezgodności towaru z umową kupna sprzedaży. Wyżej napisali, że możesz też z tytułu normalnej gwarancji.
Pewnie jest tych paragrafów, punktów i podpunktów więcej u nich, ale to normalne - przynajmniej nie będzie potem problemów na lini klient-sprzedawca. De facto nie mają prawa zamieścić czegoś co jest sprzeczne z obowiązującym prawem, więc raczej nie ma co się bać.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Yesusik

Wysłane 2012-06-21 12:19

@Sturmovik
No faktycznie trochę to "zagmatwanie" napisali, ale po głębszej analizie, wszystko jest OK... tak jak kolega -ADSO- zauważył, jest to ich interpretacja przepisów Kodeksu Cywilnego - chcieli może zrobić to bardziej zrozumiale, a wyszło im trochę na odwrót.
\"\upsa\"

よろしく

Gimmickz

Wysłane 2012-06-22 02:52

Dobra dobra... Wy tu gadu gadu, ale co kupić w wielkości 100GB + ? \"\cfaniak\"

Mam Agility 3 60 GB i chcę go dać jako bufor do projektów... a na jakimś większym SSD postawić system i programy... co polecicie?

All the small things... 2500k, ASRock Extreme4 Z68, 16GB DDR3, Samsung 830 128 GB itd... & iPhone 6s 64GB

zawias

  • zawias
  • wiadomość Użytkownik

  • 4463 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 08:24 , Edytowane 2012-06-22 08:25

@1084
a co sądzisz o OCZ Petrol SSD 128GB \"\hmmm\"
można go już kupić za 325zł [LINK]
warto nim się ogólnie interesować czy raczej należy do tych sprawiających kłopot \"\hmmm\"

Pracując sumiennie przez 8 godzin dziennie, być może kiedyś zostaniesz szefem i będziesz pracował po 12 godzin dziennie.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 12:01

@zawiasPetrole kupiłem tylko 2 (mało opłacalny stosunek ceny do prędkości)i to całkiem niedawno ( pierwszy trzy miesiące temu, drugi jakiś miesiąc temu) i oba już są z powrotem w Action (jeden zniknął w biosie, drugi po zainstalowaniu systemu, po 2-3 dniach ma problemy z odczytem i system nie wstaje). Mam nadzieje, że oddadzą kasę. \"\lol\" Nie polecam.

Sturmovik

Wysłane 2012-06-22 12:50

@-ADSO-
@Yesusik

Teraz praktyka oni interpretują jak oni chcą a siedziba firmy w Francji wiec sądzimy się w Francji powodzenia \"\brrr\"

Mój znajomy po odrzuceniu całkowicie uzasadnionej reklamacji walczył kilka miesięcy, aż dał sobie spokój.

Dobra rada kupować tylko w rodzimych firmach zarejestrowanych w Polsce przynajmniej ci rzecznik konsumenta pomoże. Koledze napisał iż firma nie jest w Polsce i sugeruje zgłosić się do Francuskiego odpowiednika.

Może to był jednostkowy przypadek, ale ja choćby z powodu iż podatki płacą w Francji nic tam nie kupię.

If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 13:21

@GimmickzSamsung. Kingston.

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 13:48

@Sturmovik To oczywiste, że kupujemy u rodzimej firmy. Gdzie Twój znajomy dokonał zakupu, że miał FV wystawioną przez firmę zarejestrowaną we Francji? Paskudnie trafił.

@Gimmickz Tak jak kolega @1084 pisze, Samsung albo Kingston.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

zawias

  • zawias
  • wiadomość Użytkownik

  • 4463 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 14:51

@Gimmickz
ja bym do tego towarzystwa(Samsung, Kingston) dodał jeszcze Cruciala M4 \"\ok\"

Pracując sumiennie przez 8 godzin dziennie, być może kiedyś zostaniesz szefem i będziesz pracował po 12 godzin dziennie.

castro

  • castro
  • wiadomość Użytkownik

  • 1203 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 16:41

Cruciala M4 mam, używam na SATA 2 i jestem zadowolony. Mój kumpel ma Samsunga 830 i na SATA 2 jest wyraźnie wolniejszy od M4.

Intel Core-i3 530 @3,56GHz | DFI LanParty DK P55-T3eH9| A-Data 4x2048 MB PlusSeries 1600+ CL8 | MSI Radeon 6850 OC | Crucial M4 64GB | Samsung F3 1TB | Creative X-Fi Xtreme Audio | Fractal Design Core 3000 | OCZ ModXstreme Pro 600W

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 16:46

@zawias no nie wiem - jeden mi padł przedwczoraj \"\wkurzacie\"

(.)

szarlih

Wysłane 2012-06-22 17:15

@-ADSO-
przecież wyraźnie napisał, że Pixmania. ich dziwna interpretacja zasad reklamacji miedzy innymi z tego wynika. stamtąd też wysyłają towar i tam się go zwraca w wypadku reklamacji.

to wyżej to nie prawdy objawione tylko moje prywatne opinie « R7 3700X ⇔ Aorus X570 Elite ⇔ RTX 3070 ⇔ 32GB DDR4 ⇔ 2x EV2450BK ⇔ Imperator Pro + G903 HERO »

BartekW

Wysłane 2012-06-22 18:04

@pi_nio A jest jakaś firma której ssd tobie nie padł?

A co częściej się psuje RAM czy SSD? Według waszych sklepowych statystyk?

i3 540 + H55 + 12GB + SSD 128GB -> Windows 8 64 -> upgrade to Windows 10 Pro -> Motorola V3 RIP -> Nokia 102 ;-)

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-06-22 19:12

@BartekWSSD, a dokładnie kontrolery padają.

Strona 2 z 19 <<<123456...19>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 511 gości