Cześć, kupiłem ostatnio monitor (kurier w poniedziałek), dopiero dzisiaj do niego przysiadłem i zobaczyłem paskudną szparę przez którą świeci ekran:
ZDJĘCIE
Dziękuję za takie coś, chce go odesłać - i pytanie, jak to ugryźć? Na gwarancję czy lepiej skorzystać z prawa do zwrotu w ciągu 14 dni? Sklep to Mall.pl, a sam monitor za wyjątkiem tej wady mi pasuje ;]
Forum > Hardware > Zwrot monitora - jak to ugryźć
Strona 1 z 1
1
Wysłane 2017-03-02 22:43 , Edytowane 2017-03-02 22:43
When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle.
Then I realised God doesn’t work that way, so I stole
one and prayed for forgiveness.
Wysłane 2017-03-03 10:56
Rzeczywiscie, ramka jest zle spasowana. Niestety, za nic nie chce 'wskoczyc', a jak ja docisne, za parenascie minut odgina sie do pierwotnego ksztaltu :<
When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle.
Then I realised God doesn’t work that way, so I stole
one and prayed for forgiveness.
Wysłane 2017-03-03 13:16
Skorzystaj z prawa zwrotu jeśli masz doraźnie kasę na drugi monitor. Jak oddasz na reklamację to poczekasz sobie na naprawę...
Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1
1
Kto jest online: 0 użytkowników, 518 gości