Forum > Hardware > NZXT KRAKEN X62 - Wodny potwór

Strona 1 z 1 1
skocz

skatan

  • skatan
  • wiadomość Użytkownik

  • 1447 wypowiedzi

Wysłane 2019-03-22 11:07 , Edytowane 2019-03-22 11:46

Jak w temacie

padła pompa lekko ponad 1rok 
kupione w morele
mialo byc latwo ale support odpisal ze trzeba wszystko wyslac do US :blink::blink::blink::blink::blink::blink:

pytanie da rade cos z tym zrobic ??

bo min koszt  wysylki 100-300zł  ( za 100 idzie miesiac )
i do tego trzeba oplacić przsylke zwrotna do PL

ja je.... co za porażka


moza to jakos na morele poslac i reklamowac czy umyja rece ???
tzn reklamuje tam gdzie kupiony i niech sie bawia ....


@SlawoyAMD 

jak pamietam chyba padl Ci kraken reklamowales go???
tez taka masakra ???

SlawoyAMD

Wysłane 2019-03-22 12:45

Tak, ale ja miałem sampel po testach, więc bez papierów... Na szczęście były dystrybutor dał mi namiar na miłą panią w Czechach i ona załatwiła wymianę "po znajomości"... Swoja drogą to bardzo dziwne, że tak padają te pompy, ale producent tłumaczy się tym, że nie lubią one wahań napięcia sterującego, dlatego w Biosie płyty należy na gnieździe zasilającym wyłączyć opcje automatycznej kontroli obrotów wentylatorów... 
Skoro kupiłeś w Morele, to powinna być ich sprawa... Nie masz dwóch lat gwarancji sklepu? Jeśli nie minął rok i trzy miechy, to masz jeszcze prawo rękojmi...

Pomagający pchać ten wózek ... Mój sprzęcik: AMD RYZEN R9 3900X, Cooler Kraken X62, MSI Gaming M7 X470AC, 16GB pamięci DDR4 3200 MHz, Radeon VII, dysk systemowy - SSD Corsair MP500, Magazyny: WD Blue 1TB i Seagate 500GB, zasilacz Corsair HX850. LCD 27" Asus MG279Q. Asus Xonar DX, 2 x nagrywarka DVD, Win 10 64-bit

djluke

  • djluke
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 35805 wypowiedzi

Wysłane 2019-03-22 14:15

Na rękojmię bym oddał i niech się oni pałują.

Gigabyte AB350 Gaming 3, Ryzen 1700, 2x8GB Corsair Vengeance LPX 3000MHz CL15, Gigabyte RX 580 8GB, Samsung 970 Pro 500GB, WD Red WD30EZRX, Antec Earthwatts Platinum 550W, SilentiumPC Pax M70, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master i reszta złomu; Windows 10; Samsung C27F591; Canon Pixma MG7550.

skatan

  • skatan
  • wiadomość Użytkownik

  • 1447 wypowiedzi

Wysłane 2019-03-22 17:39

@SlawoyAMD 



Product Details:
(1) RL-KRX62-02
Please package your product to make sure there's sufficient insulation to prevent any damage in transit.
Please send your product to the address below:
Nzxt
RMA# xxxxxxxxxxx
13164 E. Temple Ave
Industry, CA 91746
United States

Please contact us for any additional information.
Thank you,
NZXT Customer Service






z tego co wiem asetek pada i to masakrycznie
co wiecej do roku oni pokrywaja koszta dostarczenia
po roku   100zl poczta do 30dni , 300zl  kurier 4-5dni
do tego :

In Europe:
Within the first year after purchase, please return your product (or for power supplies installed within our enclosures, just the failed power supply) to your dealer or reseller for a replacement. If the product is still within warranty and you can no longer return it to your dealer, please contact NZXT Customer Support for assistance and instructions. NZXT will not accept returns without prior approval.

NZXT will not pay for return shipping costs from outside the continental United States
wszystko z regulaminu

jak dla mnie firma skreslona  bo masakra ....
szkoda ze w zadnej widzianej recce nie bylo napisane o serwisie ( juz chyba wole lenovo )....


no nic trzeba walczyc ....

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 172 gości