Chciałbym przestrzec drogich forumowiczów przed tym sklepem.
Wspominałem już w innym wątku o moich perypetiach z reklamacją karty microSD. Niestety karty nie odzyskałem. Napisałem już do UOKIK. Nie wiem, co z tego wyniknie.
Jeśli już coś kupicie, rejestrujcie na stronie producenta i nie korzystajcie z ich serwisu. Zawsze to jakieś zabezpieczenie. Może się też okazać, że przedmiot pochodzi z szarego importu i lokalny serwis dystrybutora was spławi tak, jak serwis Dell odprawił mojego brata.
Brat kupił w xkomie komputer Dell, w którym padła po kilku miesiącach płyta główna. Okazało się, że komputer pochodzi z dystrybucji na UK. Maszyna all in one, czyli bez klawiatury. Nijak się nie domyślisz, że to brytyjski setup.
Forum > Hardware > Uwaga na sklep X-kom
Wysłane 2019-12-21 22:21
Wysłane 2019-12-21 23:35 , Edytowane 2019-12-21 23:35
OnePlusy 7 Pro też z tego co wiem nie były tak prawilne jak np. z EuroRTV.
Wysłane 2019-12-22 00:05
Bez przesady...kogo oni tam mają - Pirza? Gość jest dla mnie w porządku (dużo, DUŻO mniej sztuczny niż Klawiatur), a że reklamuje sklep...no cóż...sam w swoich filmach informuje co kupił a co dostał, więc dla mnie to uczciwy deal. A sklep...jak każdy inny stara się mieć najniższe ceny - czasem takie są tego koszty. Żeby nie było sam ich nie bronię bo lepszą cenę na kompa (znacznie) zaproponowały mi Morele, z których jak wiemy wyciekły dane, więc też nie są krystaliczne delikatnie mówiąc...
Wysłane 2019-12-22 00:38
Jak dla mnie dziwny temat i nie wiem po co ciągnięty?
@P_M_ może napiszesz, o co chodzi? bo piszesz o karcie pamięci, później o jakimś kompie brata? Przecież brat mógł oddać komputer do naprawy za pośrednictwem X-Kom. Nie bronie ich, ale ostatnio też kupiłem maszynkę do golenia w okazyjnej cenie, okazało się, że to produkt na inny rynek, ale sklep dokonał mi bezproblemowo wymiany na nową sztukę...
Wątek strasznie chaotyczny i nie wiadomo ile w nim prawdy a ile fantazji autora.
Wysłane 2019-12-22 01:02
A ja problemów z nimi nigdy nie miałem, a wręcz przeciwnie. Niedawno padł mi 3 letni dysk SSD, wymienili od ręki bez pytań bez czekania na wyższy model o większej pojemności. Kiedyś również reklamowałem jakiś produkt i nie pamiętam już o co chodziło ale w związku z tym wystawiłem im negatywa na Allegro. Zadzwonili przeprosili i zaprosili do salonu. Dostałem dwa kubki oraz grę przewyższającą wartość produktu ;)
Wysłane 2019-12-22 08:59
Lasica, coś w tym jest
djluke: pirzu, mobzilla, Drozda, reklama a'la poczta polska, reklama a'la allegro.
Do Pirza nic nie mam. Mobzilla nadal robi IMO najlepsze recenzje telefonów. Pan Drozda to gwiazda TV którą ja jeszcze pamiętam ale młodzież na pewno nie. Nawiązania do innych reklam są fajne. To wszystko i wszyscy są fajni. Do czasu gdy reklama nie będzie ważniejsza od produktu.
Wysłane 2019-12-22 09:41 , Edytowane 2019-12-22 09:46
Temat jest OK, a nawet ważny, przynajmniej dopóki dyskutują autentyczni, istniejący ludzie. Gdyby temat założył ktoś zupełnie nowy, można by podejrzewać że to boot, albo głos podpłacony, czy wręcz konkurencja. Tu takiego niebezpieczeństwa nie ma i ... ja tam chwalę X kom, ale lepiej dmuchać na zimne i każdą "minę" upublicznić.
PS
Oprócz X kom kupuję w Gralu i obydwa mnie nie zawiodły, ale głosy krytyczne zbierają od innych. Komputronik ma chyba najsolidniejszą opinię, a czwartym miejscem kupowania jest dla mnie SklepWideo.
Wysłane 2019-12-22 13:47
@Nicoś
My też nie mieliśmy. Do czasu.
@koniiu
Ja nie rozumiem, po co piszesz.
Ja chcę przestrzec przed szemranymi praktykami. Czego nie rozumiesz. Wysłałem kartę w oryginalnym blistrze. Przyjęli pi azatwierdzili, a potem twierdzą, że karty nie ma.
Brat kupił komp della do obsługi maszyn. Komp padł. Dell ma serwis door to door, ale odmówiono naprawy, bo komp był spoza oficjalnego kanału. Po przepychankach z centralą, serwis kompa zrobił, ale było dużo nerwów, a maszyny stały.
Dziwne rzeczy odstawiają i chciałbym, żebyście wiedzieli, że trzeba na nich uważać.
Wysłane 2019-12-22 18:15
W każdym sklepie się zdarzają się problemy kupiłem ostatnio w Morelo Outlet MSI B350 Bazooka pisało po serwisowa, nie działa regulacja wiatraczka CPU a komp się wyłącza gdy jest po dłuższym obciążeniu CPU czyli płyta ma problem z przegrzewającą się sekcje zasilania na Starej A320 wszytko działo stabilne.
Na razie czekam co odpowiedzą.
Wysłane 2019-12-29 12:07
Z dellem to dziwna sprawa, sprawdź na podstawie service tag na stronie dell i zobaczysz jaka i na ile jest gwarancja. Sklep nie serwisuje Dell'a tylko serwis producenta (www.dell.pl i tylko tam), dzwonisz i zgłaszasz problem i na drugi dzień serwisant jest w domu. Jak jest faktycznie na inny rynek to reklamujesz na zasadzie rękojmi i tu ma problem sklep nie ty. Dell na terenie UE powinien naprawić bez zająknięcia chyba, że to jakiś refubrished lub inne źródło o którym przemilczano w sklepie. Pracowałem w Dell jako inżynier parę lat, dell jako firma jest przychylna do klienta.
Wysłane 2020-01-03 09:46 , Edytowane 2020-01-03 09:52
Kolejny raz będę bronił X kom był zakup na święta po kilku dniach reklamacja i zero problemów zachowali się jak należy.
shango dobrze radzi ja też mam Dell zakupiony w kraju UE [ to nie pierwszy laptop Dell zakupiony w UE] zero problemu z gwarancja u nas.Gwarancja door to door i do 7 dniu naprawione niezależnie co się zepsuło.
Kto jest online: 0 użytkowników, 183 gości