Kto grał/gra w betę ten wie, kto nie grał...cóż, cały czas można dołączać!
Do premiery wersji 1.0.0. zostały nieco ponad 2 dni!
Wszystko (wraz z odliczaniem) na stronie domowej gry - [LINK]
Forum > Software > Path of Exile - oficjalny start!
Wysłane 2013-10-21 15:49 , Edytowane 2013-10-21 15:50
Wysłane 2013-10-21 19:21
Tak, takie darmowe Diablo. Fajne, grywałem jakiś czas temu.
Wysłane 2013-10-21 23:50
@-ADSO-
Nie liczyłbym na PL.
Wysłane 2013-10-22 09:45
@djluke
przecież twórcy zapowiadali że ma być PL wersja, już odeszli od tego pomysłu ?
Wysłane 2013-10-22 09:50
@Jurigag
A jak zapowiadali to spoko...to nie wiedziałem nawet.
To spoko w takim razie
Wysłane 2013-10-22 10:01
@djluke
w maju to pisali, możliwe że jutro nawet już będzie ta PL wersja, niespodzianke może chcą zrobić ;p
Wysłane 2013-10-22 10:49 , Edytowane 2013-10-22 10:50
Jedyne co mi się nie podoba w tej grze to bardzo wysoki poziom trudności. Nie chodzi o to, że ciężko ubijać potwory albo jest ich za dużo ale koszmarnie trudno zdobyć albo zrobić dobre przedmioty. Na wyższych poziomach jeśli nie ma się odpowiedniego setu to ginie się co chwilę. O ile na pierwszym poziomie trudności nie było to irytujące to już na kolejnych bardziej człowieka wkurza znikające doświadczenie. Wbicie kolejnego levelu graniczy z cudem.
A największy problem tej gry, który wciąż istnieje to potworny de-sync. Walczy, walczysz i nagle pojawiasz się gdzieś i umierasz... Nie ma się na to wpływy bo to nawet nie jest lag tylko błąd po stronie serwera. Dla mnie to plus znikające doświadczenie po śmierci dyskwalifikuje tę grę na dłuższą metę. Po prostu bardziej denerwuje niż dostarcza radochy.
Ale na pierwszym poziomie trudności jest super
Wysłane 2013-10-24 07:40
Do tego po ostatniom patchu zmieniono i zresetowano drzewko rozwoju przez co mój Shadow na 58 levelu stał się bez użyteczny. Mam za mało many i nie dojdę teraz do skilla Vaal Pact, co burzy całą moją koncepcję na tę postać. Lipa
Wysłane 2013-10-24 18:36
@castro
znikające doświadczenie po śmierci dyskwalifikuje tę grę na dłuższą metę // mój Shadow na 58 levelu stał się bez użyteczny
Ehh... ten wesoły softcore :)
To nie jest gra dla tych którzy mechanikę np. Diablo 3 albo TL2 uważają za skomplikowaną, rozwiniętą i dającą masę możliwości... PoE wyprzedziło całość gatunku o epokę - mam nadzieję że nowe gry cRPG (fabularne, a nie h'n's) trochę zaczerpną z jej rozwiązań.
Ilość rozwiązań i możliwości jest w PoE absolutnie powalająca... jeśli ktoś faktycznie gra całkowicie samemu i nie interesuje się forami/poradami/filmikami na YT - to tak... może mieć ciężko.
Okrutny learning curve... przyswojenie wszystkich gemów, ich sensownych kombinacji, sensownych buildów, zrozumienie drzewka rozwoju i jego keypointów... ehhh.
Miałem grę w małym palcu - przerwałem na jakieś pół roku i jestem jak dziecko we mgle... trigger gemmy? wtf?
Ta gra jak mało która docenia myślenie u gracza - ludzie potrafią zrobić niesamowite buildy - niesamowite połączenia gemów i potrafią w niesamowity sposób użyć przedmiotów unikatowych.
To też różnica - Diablo 3 na end game sprowadza się do zbierania legendary - tutaj to nie legendary są najsilniejsze :) Legendary (unique w poe) sprowadzają się do specjalnych właściwości - niekiedy przedziwnych i bardzo oryginalnych (szczególnie w połączeniu z systemem gemów i socketów na itemach)
Ehhh... to jest ciężko opisać - ale nie ma drugiej takiej gry (no ok... może poza EVE) która tak wynagradza gracza który wie co robi :)
filmik na zachętę: [LINK] (a jest takich wiele - koleś po prostu przemyślał co chce mieć i jak do tego dojść)
Wysłane 2013-10-24 22:38 , Edytowane 2013-10-24 22:40
Zanim ktokolwiek się zbyt napali:
1. Sensowna ekonomia istnieje tylko na Hardcore - na softcore jest lekki lol z cenami (każda postać która zginie na HC ląduje ze swoim wyposażeniem na SC)
2. Granie zupełnie samemu jest cholernie ciężkie ze względu na niedopasowanie dropu... już nawet dwóch znajomych (ogarniętych) odmienia grę - idzie szybko wymienić ten bezużyteczny (ale fajny) łuk na dobry miecz 2h itp. Cholernie ułatwia grę.
3. System handlu tylko poprzez forum... sorry. (są skrypty strony które przeszukują fora i dają podsumowanie tego czego szukasz)
4. Przejście gry to jej początek... najpierw zaliczamy całość (czyli 3 akty) na normalu... później to samo na Cruel i później to samo na Mercilles - i wtedy można grać na mapach :D :D
5. W tej grze nie ma golda ;p
Ah.. gra jest całkowicie pozbawiona p2w - płaci się za dodatkowe zakładki w "stashu" czy też różne "kosmetyki" (niektóre kurde fajne :P )
Taki lekki opis od Krippa: [LINK] - ładnie w skrócie pokazuje o co tam kurde chodzi :)
Wysłane 2013-10-25 08:02
@aY227 Jest ciężko bo faktycznie grywam w to sam :) A hardcorowym graczem też nie jestem więc nie przeznaczam zbyt wiele czasu na naukę gry. Templarem wciąż gra mi się bardzo dobrze. Shadow jak dla mnie chyba zbyt trudny - poszedłem za bardzo w energy shield i critical damage a bez dobrych itemów jest cholernie trudno.
Kto jest online: 0 użytkowników, 234 gości