Mamy "ukrytą promocję" kupiłem SU-100
[LINK]
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 17
Wysłane 2012-09-12 19:36
Na otarcie łez po JagdPzIV zostaje mi moja wierna panterka. Pozwólcie ze sie pochwale czteroma bitwami z rzedu>
Zwycięstwo!
Bitwa: Ruinberg 12 września 2012 19:06:51
Czołg: Panther II
Doświadczenia: 1 759
Kredytów: 44 241
Osiągnięcia w walce: Wsparcie, Snajper
Zwycięstwo!
Bitwa: Linia Zygfryda 12 września 2012 19:12:13
Czołg: Panther II
Doświadczenia: 1 585
Kredytów: 43 291
Osiągnięcia w walce: Wsparcie, Snajper, Strzelec wyborowy
Zwycięstwo!
Bitwa: Port 12 września 2012 19:20:17
Czołg: Panther II
Doświadczenia: 1 053
Kredytów: 28 140
Zwycięstwo!
Bitwa: Piaszczysta rzeka 12 września 2012 19:26:34
Czołg: Panther II
Doświadczenia: 1 554
Kredytów: 41 287
Wysłane 2012-09-12 21:29
Su-152 z "flamastrem" czyli 152mm krótkie i HE miecie. Od 400 do 900 z tego walisz, wchodzi w Mausy i inne ciężkie badziewia, wiec nie wiem jak można na niego marudzić :)
JagdPz4 owszem ssie, nawet na maksa, na Jagdpantherze 105 znacznie mniej ma din gów na wrogich czołgach, wchodzi super, no a miękki ma tylko brzuszek, da rade nią skątować. A w TD zawsze się bierze szybsze celowanie i nawet ruskie działa dają radę.
Wysłane 2012-09-13 03:07
Panowie i jadzię pierwszą i jgpzIV przemęczyłem na potwornej liczbie bitew więc się włączę do dyskusji. JgpzIV to jest ostatni niski td niemiecki co w się przydaje bo naprawdę trudniej go trafić. Niestety jest on powolny, a pancerz przedni to raczej ozdoba. Działo nie powala, ale da się z tym żyć tylko na Wotana niemieckie td to jest druga linia. Jesteś w drugiej przeciwnik obróci się wieżą czy całym czołgiem i wtedy walić. Jak nie ma nikogo na tyle uprzejmego żeby go do tego zachęcić to weakspoty albo przynajmniej starać się walić pod kątem maksymalnie zbliżonym do prostego.
Jest jeszcze jedna opcja żeby odsłonić bardziej wrażliwy boczek wroga. Walimy w gąski- koło napinające- tyle że wtedy cel musi jechać, a my wybrać bardziej odpowiadającą nam gąskę. E 50 jak jedzie szybko to conajmniej o 90* się obróci po takim strzale.
Dla jadzi pierwszej jedyne działo z którym da się grać to to 105 mm i niema przeproś. Kulki wychodzą już strasznie drogo bo ponad 1k sreberek za sztukę ale uwierzcie mi na słowo że z 88 najlepszą to nie ma co się bawić. Rof, rofem ale tu chodzi o to żeby ten pocisk wszedł jak już mu się uda trafić i żeby jeden taki strzał dał maksymalnie do myślenia celowi czy nie trzeba wiać - jak zaczyna wiać to często nie myślii łatwiej strzelać dalej . Co do pancerza to w sumie to samo co jgpzIV czyli nie używać bo nie ma czego. Dingować dinguje ale nie na tyle żeby mieć komfort w starciu z ht tego samego tieru. Jak są na stockowym dziale to jeszcze daje radę ale jak na topowym jest, to walić, chować się i znowu walić.
Jeśli chodzi o chowanie się to mam na myśli budynki albo co najmniej dwa krzaczki przed sobą bo niestety chyba cała rodzina niemieckich td się po prostu świeci jak stoi, a jak strzela to już nawet nie liczcie na cuda. Pomaga w trakcie strzelania zza krzaków stanięcie za nimi kilkanaście metrów tak żeby kara po wystrzale nie działała na nie ale wtedy celowanie staje się upierdliwe bo widzisz krzak i musisz celować w kontur bazując na znajomości ukształtowania terenu żeby mieć pojęcie co wystaje, a co jest schowane. Miałem przed wejściem nowych skili na załodze camo wyszkolone koło 80%, siatkę, stałem za krzaczkiem i widzieli(strzelali) mnie a nie tier niższego meda, który był obok i był równie apetyczny. To nie jest jedna historia tylko wiele - niemieckie td to jasno oświetlone punkty z napisem tu walić z grubego działa.
Co do celności to jest jeden z najbardziej płynnych parametrów w grze (zaraz za nim penetracja, na trzecim miejscu dmg czyli wejdzie za maksa czy za minimum). Jak masz farta(losowanie celności ci sprzyja) to z obracającego kadłubem td trafisz przez krzzaki t 50-2, który ci z pola widzenia zdążył zniknąć (zrobiłem to dziś ale w bitwie weszło wszystko). Jak masz farta to w wieżyczkę dowódcy trafisz 3 razy z rzędu z uszkodzonego działa na 400m. Jak farta nie masz, to na pełnym zgraniu celownika na 100 m w bok kw5, kt czy innej stodoły nie trafisz.
Jeśli ktoś po jadzi pierwszej liczy na odrobinę twardości ze strony pancerza idźcie w ferdiego. Jadzia druga w większości sytuacji łyka kulki z isa czy tygrysa od frontu jak mają topowe armaty. Nadbudówka z działem są nieco bardziej odporne od podwozia ale różnica nie jest duża (inny kąd płyt pancerza). HT tVIII w zasadzie bez celowania w nią wejdzie za każdym razem. W starciu z jednym czołgiem jeszcze da radę kątować strzały pojedyńcze ale jak jest dwóch przeciwników z konkretnym działem to kryć się i wołać o wsparcie. Działo gryzie tak jak należy tier niższy od ręki, tier równy byle nie pod dziwnym kątem, na tiery wyższe od frontu zaczyna się celowanie (oczywiście o ht piszę). Drugim problemem jest tylko 8* wychyłu działa - kręcenie utrudnia celowanie, ferdi ma chyba 15. Po za tym jadzia druga jest genialna w kwestii mobilności, szybsza od większości ht, a i medy wolniejsze bierze.
Dziś miałem jedną piękną akcję - na mapce autostradowej startowaliśmy z połudmiowej bazy. Doleciałem na jadziII do połowy mapy, medy poleciały w kierunku wrogiej bazy na capa, a ja zawróciłem żeby pomóc w zabudowaniach/ fabryce. Wrogi amx zaczą u nas capa więc odwrót w kierunku bazy i typ miał pecha albo ja farta - dotarłem w ostatniej chwili, strzeliłem jak tylko go zobaczyłem. Na osiągnięciach z bitwy miałem 100% obrony
Wysłane 2012-09-13 08:55 , Edytowane 2012-09-13 09:02
@puppet_master
przy 51 bitwach to wiesz.... kompletnie nie reprezentatywne wyniki masz. Zrób nim 300-400 najmniej to pogadamy. Średnia celność wskazuje że na dłuższą metę wcale tak fajnie nie będzie. Wg mnie minimalna średnia celność pozwalająca mieć nadzieję na zachowanie wysokich statów to 82-83% najmniej.
Na Tigerze miałem 50 bitew z efektywnością blisko 80% (oczywiście Ace itd), potem nagle automagicznie mi zjechało na 50+% przy 100 bitwach
Wysłane 2012-09-13 09:20 , Edytowane 2012-09-13 09:21
@straszny
No ok zgadzam się że 50 bitew to za mało na dobrą ocenę jakiegokolwiek czołgu
Więcej nim nie na gram, bo już jest wymaksowany i sprzedany, teraz tylko czekam na obniżkę JagdPanther
Chodzi mi tylko o to, że każdy tutaj pisze, że się z nim męczą, że to koszmar i w ogóle, a dla mnie to był jeden z najprzyjemniejszych grindów...
Wysłane 2012-09-13 09:32
@puppet_master Ma byc obnizka JP?
Z innej beczki skad masz taki fajny obrazek?;>
Wysłane 2012-09-13 09:44
@Trollo
Nie wiem czy ma być
Od czasu do czasu JP łapie się na obniżkę, a na koniec września jest zaplanowany jakiś specjal z TD więc trzymam kciuki
Obrazek jest z aplikacji WOT Statistics:[LINK]
Wysłane 2012-09-13 09:45
@puppet_master Dziękuje
Wysłane 2012-09-13 18:21 , Edytowane 2012-09-13 18:39
nareszcie udało mi się zdobyć asa pancernego na IS-3. Po prawie 300 bitwach :)
Zwycięstwo!
Bitwa: Fiordy 13 września 2012 18:25:40
Czołg: IS-3
Doświadczenia: 2 690 (x2 za pierwsze zwycięstwo każdego dnia)
Kredytów: 43 059
Osiągnięcia w walce: Snajper, Odznaka mistrzowska:As pancerny
A jakby ktoś chciał, to tutaj powtórka.
[LINK]
Wysłane 2012-09-13 19:28
Nerfią druga linie TD USSR:
[LINK]
Super iż przed wprowadzeniem do gry. Nie jak inne najpierw wprowadzamy przy następnym patchu nerfimy.
Wysłane 2012-09-13 20:56
Sturmovik, ISU152 to ja skończyłem miesiąc temu, BL10 kupiłęm dwa miesiace temu, do tego czasu cały czas fruwając na flamastrze po 400 wchodziło w cięzkie tanki, w Mausy też. w miękkości od boku itp właziło po 900, to działo dalej jest świetne. No i ma super parabole lotu, mozna "wrzucić" pocisk za jakis lekki nasyp :D
więc żadna beta.
Wysłane 2012-09-13 21:01
@NetCopNo chyba coś im padło, bo ja też nie mogę się połączyć...
Kto jest online: 0 użytkowników, 248 gości