Po 2 222 bitwach z Jagdtigerze wsiadam na jgpze100 i w związku z tym mam pytanko co mu dać za wyposażenie i jak to skonfrontować ze skillami załogi? Jako wyposażenie standardowo rammer, wentę i lornetę czy coś na poprawę celowania?
Na załodze mam
Dowódca - żarówa, bia, naprawa, puste 100%, puste 57%
Celowniczy - snajper, bia, wyznaczony cel, puste 100%, puste 57%
Kierowca - czyścioszek, hamowanie sprzęgłem, bia, jazda terenowa, puste 57%
Radioperator - rozeznanie w sytuacji, wzmocnienie sygnału, bia, naprawa, puste 57%
Ładowniczy - desperat, intuicja, bia, naprawa, puste 57%
Ładowniczy - bia, naprawa, bezpieczne magazynowanie, kamo, puste 57%
Bazowo pojazd ma 400m widzenia i nie jestem pewien czy skill radiooperatora (dowódcy też opcjonalnie) przy założeniu lornety się nie będzie marnował - chodzi mi o ograniczenie zasięgu widzenia do 500 m. Te nadprogramowe metry coś wniosą w kwestii wykrywalności czy się zmarnują?
Swoją drogą nie wiem czy stosować go jako działo szturmowe czy jednak wykorzystywać jako ciężkiego snajpera, choć pozostanie niewykrytym przy tym gabarycie to cud.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24
Wysłane 2013-12-09 23:08
Wysłane 2013-12-10 01:06 , Edytowane 2013-12-10 01:19
@pustelnik
wyposażenie standart:
rammer, wentylacja, lorneta (snajper) lub GLD (assault gun)
załoga:
4 skille/perki na 100% - to w zasadzie możesz mieć wszystko co niezbędne i jeszcze trochę.
Jako że Jadzia E-100 nie ma dobrego camo factor (+ wielkie gabaryty) - więc bym sobie odpuścił robienie z niej nindży. Zatem:
1. BiA (cała załoga)
2. Naprawy (cała załoga)
3. Sixth Sense, Armorer, Clutch Braking, Situational Awareness, Safe Stowage, Adrenaline Rush
4. Recon, Deadeye lub camo, Preventative Maintenance lub Off-Road Driving, Firefighting, Firefighting, Firefighting
Ewentualnie Firefighting na 5-ty skill, a na 4-tym dla radiowego i ładujących, jakieś inne gadżety.
Generalnie i tak nie ma to wielkiego znaczenia, bo istotne rzeczy już są.
EDIT
Widzę, że w zasadzie masz już podobny setup
Moje uwagi:
-Imho wyznaczony cel jest mniej przydany od armorer (nie wiem jak to zwą po naszemu, chodzi o lepsze strzelanie przy uszkodzonym dziale)
-naprawy są niezbędne dla każdego załoganta
-zwiększanie zasięgu widzenia zawsze ma sens i się nigdy (w praktyce) nie marnuje - będziesz wykrywał z większego dystansu przeciwników z dobrym camo.
Wysłane 2013-12-10 13:28
Pochwalę się bo ładna bitwa się trafiła
Zwycięstwo
Zatoka rybacka 2013-12-10 13:01:21
Waffenträger auf Pz. IV
Doświadczenia: 1 677 Kredytów 85 062
Na czystko 50k, 5,4k dmg i dalej tylko klasa III (

Początkowo stanąłem koło kościoła snajpić. Jednak po paru minutach ta strona padła. Coś tam dmg nabiłem. Miasto także coś wykruszyło się. Zrobiło się nieciekawie bo nas została piątka, ich z 8 lub 9. Uciekłem z klasztoru prosto do miasta. Na ich baze wyruszył cały is, nadgryziony is8 i pełny ja w tf trager pziv. Miałem farta bo IS wrócił się na naszego kapa i załatwił 2 (wz-131 i jeszcze coś). Ja po wykończeniu przeciwnego waffentragera dobiłem black price, tigera i i coś jeszcze. I tak wygrałem przegraną bitwę. Co ciekawe więcej dmg zrobił is8 (6k) także można powiedzieć, że we dwóch wygraliśmy całą bitwę.


Wysłane 2013-12-11 19:39 , Edytowane 2013-12-11 20:15
@vindix
WG Cie nie lubi i dostajesz złe teamy. Zakup konto premium (minimum na 6 miesięcy) to pomoże...
A tak na serio:
Czołg jest OK, a złe teamy trafiają się każdemu. Wykorzystaj silne strony T25/2, a wyniki przyjdą - świetne opuszczanie działa, dobry pancerz na wieży (można śmiało walczyć na zboczach/w pozycji hulldown).
Dobry kamuflarz (TD) i obrotowa wieża (unikalne) pozwala obejść niezbyt wysoką penetrację.
Pojazd jest nielubiany i ja to wiem, ale przy odrobinie dobrej woli - robi dobrą robotę.
Miałem na nim lepsze wyniki, niż na Jadzi oraz SU-152, także imho da się nim grać.
Oczywiście fail teamu nie przeskoczysz, ale to już kwestia statystki - nie da się ciągle trafiać do idiotów.
Zwykle, problem znajduje się między monitorem a klawiaturą. Czasem trzeba trochę zmienić nawyki - trzeba dostosować styl gry pod maszynę i tego też nie przeskoczysz.
Wysłane 2013-12-11 20:21 , Edytowane 2013-12-11 20:29
@Sturmovik
Fajna historia. Nawet mnie urzekła.
Tyle że T25/2 nie może spotkać Maus'a w walce, bo jego MM to 7-9...
A jak już ktoś na siłę wbija do T10, to premium kule mają prawie 250 mm peny.
Wysłane 2013-12-11 20:25
@cichy
A po co robić idiotyczne plutony?
Jak chcesz trollować, to przynajmniej zabierz odpowiednie ammo i załogę. I "stronk pluton", inaczej będzie bite.
Wysłane 2013-12-11 20:43
Zastanawiam się jaki zestaw sprawdza się najlepiej na HT.
Skłaniam się ku:
1. Rammerowi (-10% do czas przeładowania działa)
2. Stab. Pionowemu (-20% do "rozrzutu" działa podczas jazdy i obrotu wieży)
3. Ulepszonemu systemowi naprowadzania (-10% do szybkości celowania)
Tylko co z wentylacją ?
Ładować ją zamiast systemu naprowadzania ?
Co ładujecie do HT-ków?
Wysłane 2013-12-11 22:17 , Edytowane 2013-12-11 22:23
@cichy
chyba masz rację, @sturmovik musiał pisać o T-54 - dlatego zwracam honor
Hipoteotycznie (jak ktoś się uprze), to i loltraktor może spotkać mausa (zresztą widziałem takich gagatków). Ale chyba nie o to chodzi
@thor2k
Jeżeli się da, to wstawiam właśnie vert staba i rammer. A zamiast GLD -> wentylacja, jako że kompleksowo poprawia zdolności bojowe w każdych warunkach, kiedy GLD tylko przy zatrzymaniu (a do tego jedynie czas skupienia)
Jeżeli stabilizacja jest nie dostępna, to wtedy rammer, GLD i wentylacja.
Wysłane 2013-12-11 22:44
@thor2k
Zależy jaki HT. Radzieckie ładują długo to daje wentylacje + dosyłacz. Najlepiej sprawdz konfiguracje wyszukując model czołgu + polecane moduły.
Ja się mogę pochwalić, ocena osobista: 4555 Jak w 8.8 to wchodziło miałem 2,5k, po 8.9 wzrosło mi do 3k pkt. Dzięki 7na7 ładnie przeskoczyłem o te 1,5k oceny osobistej (wbrew pozorom nie było to zadanie łatwe).
Co do T25/2 - wymaksowany nie jest tragiczny. Wolniejsza wersja hellcata ale dalej potrafi "dziabnąć". Po tym T25/2 jest T28 prototype z max prędkością 18 kmh. To dopiero męczarnia. Ale z drugiej strony warto sie pomęczyć dla T30.
Wysłane 2013-12-12 00:20
@nickey
Taa... tyle, że ten ranking made by WG jest diabła wart... rośnie w oczach z dnia na dzień wraz z liczbą rozegranych bitew...
O wiele bardziej miarodajne jest WN7 ew. PR z noobmeter:[LINK]
Wysłane 2013-12-16 12:14 , Edytowane 2013-12-16 12:15
Panowie, 3 dni premium za free - wystarczy rozegrać jedną bitwę w chińskim T6 (możliwe że inne nacje i tiery, ale nie sprawdzałem )
Dodatkowo, IS-6 do wzięcia - jest specjalna misja:
[LINK]
Co o tym myślicie? Misja w zasadzie dla graczy z dużym stażem (wymagane czołgi T6 z każdej nacji) oraz - najlepiej - z aktywnym kontem premium.
Trzeba nabić po 100k XP na każdej nacji, na dowolnych pojazdach Tier 6 (oprócz premium).
Jeżeli te warunki są spełnione, to grając dziennie ~ 20 bitew, po miesiącu gracz dostaje IS-6 lub ekwiwalent w goldzie.
Co o tym myślicie?
W sumie ciekawy event, ale chyba tylko dla nielicznej grupy czołgistów.
Wysłane 2013-12-16 12:41
To determine the top 10 XP scores, only basic XP will be counted (no first victory bonus, premium account bonus, etc.).
Troche lipka bo raz, że trzeba być w top10 w drużynie (co raczej przy przeciętnej bitwie nie jest problemem) ale nie wliczają się bonusy z premium, licznika x2. No i ile tego expa w 1 meczu nabijesz 6 tierem?
Kto jest online: 0 użytkowników, 197 gości