@paladyn
wr mi nie spada tylko rośnie, dzieki świetnym gracza z jakimi grywam w klanowych plutonach.
jestem jednym ze słabszych graczy w swoim klanie przy 1650 ef.
nie am czego doprecyzowywać, to nie jest rpg tutaj wyglad nijak sie am do statystyk, fizyki ani sensu. to wszystko
@WRZOSIU
sympatycznie:)
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 17
Wysłane 2012-09-27 00:14
Wysłane 2012-09-27 01:59
E100 przy dobrym kątowaniu gra się super, więc żaden syf, jak masz problem z czymś to walisz z shotguna z HE i wchodzi zawsze, mniej wiecej, ale wchodzi. Strzelanie do wieży IS7 to wariactwo.
E50M to zupełnie inny rodzaj grania niż resztą medów 10tek. Bo poza strzelaniem w jegi przypadku też sposobem walki jest taranowanie. Miękki jest i owszem, ale da rade nim swoje ugrac, co pokazął np Wrzosiu.
A Typ E ma super splasha. Także nie wiem co masz do celności, niemieckie działa sa dość accurate.
Wysłane 2012-09-27 02:37
Ok, E-100 to czołg mocno sytuacyjny, jak MM cię nie kocha i mapy równinne wylosuje to chyba za obronę bazy można robić (i to nie bardzo). Ogólnie zauważyłem że wygrana w 80% zależy od mapy (trybu) i łaskawości MM ( w sensie jakim pojazdem się czołgamy). Kątowanie E-100 ma sens jak masz góra 2 HT i to jeszcze jak nie myślą . Jak cię otoczą to po tobie
(zresztą jak po każdym tanku w tej grze).
Co do nowej linii TD ZSRR to nie wiem czy będzie mi się chciało ją robić . Zresztą tak jak zazwyczaj szybciej odkryje pojazd niż uzbieram kasę
. Zresztą ostatnio i tak częściej pogrywam w Risena 2 niż tanki, tylko muszę przygarnąć zaproszenie na MechyOnline
i ta gra będzie mi zwisać i powiewać
.
Wysłane 2012-09-27 09:35
@Kalapit Tak tylko wspomnę na temat M48. Gram nim już jakiś czas i powiem Ci, że tak skutecznego czołgu nie widziałem. Jeśli tylko dostanę w swoje łapy samotnego HT lub TD to wiem, że jest już mój i nie ma bata żeby udało mu się mnie zniszczyć. Ten czołg potrafi zebrać strzały za zero a jego działo przebija wszystko (przy założeniu, że nie strzelam w dziwne miejsca jak np wieża IS7). Ma niesamowity DPS. Dwa razy udało mi się zniszczyć calutkiego Mausa.
Niestety teraz jak dostanie nerfa to będzie beznadziejny. Już zapowiedzieli większy rozrzut po oddaniu strzału, dłuższe celowanie i przeładowanie a przez to czołg stanie się zwykłą zapchaj-dziurą w amerykańskim drzewku. Tak samo zrobili z T110. Czołg miał sens gdy szybko strzelał a teraz jest kartonowym żartem nie mającym żadnej przewagi nad pozostałymi HT 10 tieru.
Przy okazji podzielę się swoim pomysłem na poprawę rozgrywki. WRZOSIU ostatnio pisał, jak najbardziej słusznie o ograniczeniu dostępu do czołgów premium. Jak wiadomo to się nie stanie bo kasa musi płynąć strumieniami i ch*** z balansem w grze. Obecnie mamy system do raportowania idiotów. Jak chciałbym zobaczyć system plusów, punktów, okejek, "3xtak" itp. dla graczy dobrych. Takich, którzy sobie zasłużyli na polu bitwy, pomogli, grali zespołowo. Poza tym, że liczba zebranych plusów byłaby widoczna dla wszystkich (może w postaci odznak różnego stopnia) za zebranie określonej liczby gracz otrzymywałby różnego rodzaju nagrody (trochę złota, jeden dzień premium itp.). System raportów nie dawałby minusów. Dziennie gracz mógłby przyznać od 1 do 3 plusów. Nie dałoby się przyznać plusa koledze w plutonie, kompanii itd.
Myślę, że coś takiego lub podobnego bardziej motywowałoby do gry zespołowej i pomagania innym.
Wysłane 2012-09-27 10:01 , Edytowane 2012-09-27 10:02
Dlaczego Panowie od razu zakładacie, że strzelanie do wieży w ruskim czołgu to wariactwo? To tylko 240mm pancerza w przypadku IS7. Jak strzelają do mnie w wieże gdy gram E75 to nie wariactwo? Tylko, że IS7 przebije wieże w E75 natomiast E75 tego samego nie może zrobić. Dziwne co?
Najlepsze jest to, że jak testowałem Obj. 263 to strzelając do E100 pociski najlepiej właziły przez mantlet
Jeszcze w close beta miałem sytuacje w, której przyszło mi się zmierzyć z T32 grając Jagdtigerem. Koleś wystawił tylko wieże(298mm pancerza) i ładuje do mnie. Strzeliłem go kilka razy pociskiem AP ale nie wchodziły ten za złoto od razu wlazł. Widać na ruskich czołgach panują inne zasady. Tylko z ruskimi mam takie problemy...
Zauważyłem jeszcze, że rozmowa kończy się z chwilą zapytania o konkrety. Gdy spróbujesz zapytać ile pancerza ma mantlet w ruskim czołgu to od razu grożą ci banem. Choć przyznam się, że właśnie w ten sposób czyli zadawanie niewygodnych pytań zostałem zbanowany na 24 godziny.
Wysłane 2012-09-27 10:07
@paladyn Nie mów mi, ze celując do IS-7 w wieżę starasz się trafiać jak najwyżej...
"żaden rusek jeszcze nie dowiedział się, że wieże w ich czołgach mają coraz mniej pancerza zmierzając ku górze"
Mają coraz mniej mierząc prostopadle do linii opisanej na krzywiźnie wieży, ale nie mierząc równolegle do podłoża. Dodatkowo oficjalnie w tej grze jeśli kąt toru lotu pocisku jest mniejszy, niż ileś tam (15 stopni? Bo nie pamiętam dokładnie), to pocisk rykoszetuje niezależnie od jego zdolności penetracji i od grubości pancerza - myślisz, ze dlaczego zdarza się, ze strzelając z IS4 złotym pociskiem o wieżę T-50-2 czasem słychać ding?
"IS7 nie ma problemów z penetracją wieży E100"
Tu wiń nazistów o takie ukształtowanie wieży.
"Wieża 240mm zatrzymuje pociski o penetracji 300mm."
Normalne. Co w tym widzisz dziwnego?
"Skoro jestem kiepski to nie mogę mieć dużego WR. Jeśli mam duże WR to nie mogę być kiepski"
Ja z Tobą nie grałem, więc się nie wypowiadam, ale można być kiepskim graczem i mieć dobry współczynnik WR. Można np. dużo grać w plutonach/kompaniach, w turniejach o startówki na mapie...
Wysłane 2012-09-27 10:14
@paladyn No ale nie porównuj zaokrąglonej wieży IS7 z klockiem E100 lub E75 Z takim slopem IS7 ma na wieży więcej niż 240mm + większa szansa na rykoszet. Jakbyś ładował w sam dach to wchodziłoby jak w masło a tak to nawet nie ma co próbować. Ja strzelam w wieżę ISa tylko jak jest tyłem. E75 ma dodatkowo weakspota w postaci wielkiego włazu więc nie ma o czym mówić.
Wysłane 2012-09-27 10:15
palladyn nie ogarnia i na dodatek się miota jak poparzony.
Jak można gadać takie bzdury grając na dodatek od closed bety?
Od update 0.8.0 dodatkowo wprowadzą zmiany mające na celu zwiększenie znaczenia znajomość weakspotów wrogiego czołgu, także moim zdaniem dla ciebie gra się już skończyła.
Wysłane 2012-09-27 10:30 , Edytowane 2012-09-27 10:31
@Maveriq
To co piszesz o wieży w IS7 jest prawdą , tylko musisz wziąć pod uwagę, że niemiecki czołg jest pewnie koło metra wyższy stąd łatwiej przebić pancerz, bo można strzelać bardziej z góry. Jeśli grając IS7 dojedziesz np do E100 to możesz strzelać poniżej linii wieży. Jeśli dojedziesz E100 do IS7 to o ile dobrze pamiętam lufa powinna być w miarę prostopadle gdy celujesz zaraz nad mantletem. Oczywiście rozważamy przypadki gdy pocisk uderza w pancerz ustawiony pod różnym kątem od pionu. Mimo, że złoty pocisk z E100 powinien wejść to nie wlazł. Nawet włazy w IS7 są kuloodporne.
Z wieżami w E75/E100 nie mam problemów, jeśli faktycznie mają tyle pancerza co w statystykach.
"Wieża 240mm zatrzymuje pociski o penetracji 300mm."
Normalne. Co w tym widzisz dziwnego?
Widzisz dla mnie to jest dziwne, bo wieża jest tak wyprofilowana żeby pocisk padający pod różnym kątem od pionu miał te 240mm pancerza do pokonania. Stąd nie wiem jak taka wieża potrafi zatrzymać pocisk 300mm. Fart ? OK tylko że taka sytuacja zdarzała mi się bardzo często.
Radier
Dobrze, że Ty ogarniasz misczu, oraz wytoczyłeś taką masę argumentów, która zbiła mnie z nóg.
Wysłane 2012-09-27 10:37
@paladyn Musisz zrobić tak jak ja i pogodzić się z faktem, że na strzelenia w wieżę IS7 szkoda pocisków Zrobili tę gra tak, że nie da się i już a my na to nic nie poradzimy. Wiele bzdur jest WoT jak choćby znikające pociski albo strzały z komunikatem "penetration" i 0 dmg czy krtytyka. Możemy tylko marudzić bez sensu niestety.
Wysłane 2012-09-27 10:47 , Edytowane 2012-09-27 10:55
ale serio paladyn.. drugi rok (trzeci?) czytam Twoje marudzenie na to jak źle zrobili niemieckie czołgi i jak trudno przebić rosyjskie.
jednak drugi rok jeździsz cały czas niemieckimi czołgami, i cały czas narzekasz na grę. Co Ty masochista jakiś jesteś? Naprawdę nie ma żadnej innej rozrywki na świecie że musisz się męczyć w WoT ? Jak Ci aż tak bardzo nie pasuje gra, po co się męczysz?
Bo już nawet Kalapit nie narzeka tak kiedyś
Wysłane 2012-09-27 10:55
@castro Już się pogodziłem
@straszny EE przecież ja nie psiocze na niemieckie czołgi tylko, że ruskie są lepsze niż w statystykach. Masochistą nie jestem, bo przestałem już dawno grać. Tylko od czasu do czasu sprawdzam czy coś się zmieniło.
Dobra kończmy ten oftopic.
Wysłane 2012-09-27 10:57 , Edytowane 2012-09-27 13:58
@paladyn
słuchaj, jedna rzecz - pomyszkuj sobie bo wychodzisz z kompletnie błednego założenia.
Przy odpowiednio ostrym kącie natarcie pocisku, mającego nawet 300 mm penetracji dla kąta prostego, to przy ostrym kącie wystarczy i 50mm wystarczy z palcem w nosie do odbicia takowego. Pogoogluj sobie o kątach natarcia pocisku i rozkładaniu energii kinetycznej. Dokładnie tak były projektowane rosyjskie czołgi z pancerzem zwężąjącym się do góry bo Rosjanie zawsze mieli i mają doskonałych konstruktorów (choć nie elektroników ;p.. dlatego rosyjskie konstrukcje miały zawsze genialne parametry fizyczne a cierpiały w detalach typu wyposażenie elektryczne/elektroniczne), którzy załapali że taki pancerz jest dużo efektywniejszy niż równe płyty (bo i tak odbije). Jest lżejszy a zachowuje się lepiej niż ciężka równa płyta pod mniejszym kątem.
Wszystko się zgadza i ten pancerz na górze IS7 faktycznie powinien być prawie nieprzebijalny. Gra pewne rzeczy upraszcza i pewnie niektóre kąty źle lub niedokładnie interpretuje ale to wynika z uproszczenia i uogólnienia zabawy w WoT. W WoT, który nigdy nie miał ambicji bycia symulatorem. Ale ogólne założenie jest prawidłowe, w realu żaden czołg nie byłby pewnie w stanie przebić góry wiezy IS7 (ówczesny czołg do IS7).
Wysłane 2012-09-27 11:09 , Edytowane 2012-09-27 11:55
Można już pobierać full cilent [LINK] patch [LINK] podobno lepiej pobrać full, patch jest lewy
Bo już nawet Kalapit nie narzeka tak kiedyś
@straszny no way
Odnośnie penetracji to pamiętajcie że jest zakres, ile wam magiczna kostka wylosuje to już tylko Wiktor wie. Wracając do E-100 to ostatni raz grałem nim jak był event na exp x5, nawet na CW na miejskich mapach praktycznie tego nie używamy, już lepiej brać E3 lub E4.
Wysłane 2012-09-27 11:31 , Edytowane 2012-09-27 12:00
"Bo już nawet Kalapit nie narzeka tak kiedyś" - też jestem w szoku :)
Edit: Znerfili mi Mardera
Wysłane 2012-09-27 13:52
[LINK] No nie mogę... Po co WoWP skoro czołgi też będą latać?
Kto jest online: 0 użytkowników, 241 gości