@pustelnik
Dzięki za miłą reakcję :)
Co do stuga... zerknij na czołgi jakie mam - stuga mam za sobą i asa na nim (nie zakrywam nicka). Jest fenomenalny. Ale Hetzer to mistrzostwo... podjedz - strzel - uśmiech się :)
Tak może odnośnie wyborów w WoT: najpierw myślałem że TDki to będzie coś co kocham, sprytne chowanie się i strzały z zaskoczenie... jako że nick jest widoczny to wiadomo jak to się skończyło :)
Medy :D I ogólnie wszystkie generatory chaosu :D
A graczem jestem takim se: [LINK]
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 22
Wysłane 2013-06-14 19:24
Wysłane 2013-06-14 23:53
Ostatnie parę dni mam wrażenie że coś od strony serwera namieszali z arty. Mniej bezpośrednich trafień, częściej wyrzuca pestkę z maksymalnego skupienia gdzieś w maksymalny rozrzut. WGF?
Wysłane 2013-06-15 11:25
Z celnością to się cuda dzieją ustawicznie - artą dawno nie grałem ale na jgt raz nie jestem trafić w bok e 75 na 200 m, a za drugim razem wchodzi za 700 hp w jadącego kt któremu ledwo widać czubek wieżyczki dowódcy czy na 500 m pocisk idzie dokładnie w punkt.
Mam takie pytanie techniczne - czy istnieje teraz jakieś ograniczenie zasięgu widzenia na pojazdach? Kiedyś na wot wiki było np przy binoklach że dodają 25% do zasięgu na pojeździe ale nie więcej niż 500 czy ileś tam, podobnie przy skillach co zwiększały zasięg widzenia, a teraz tego nie widzę. Chodzi mi to czy mając na załodze BiA, situational awernes, recon i binokle (5 + 3 + 2 + 25 = 35%) zasięg się zsumuje czy silnik nie wyrobi takiego obszaru?
Wysłane 2013-06-15 18:06
Właśnie skończyłem Tiger'a i wynalazłem Tiger'a 2. W związku z tym mam do was pytanko: czy sprzedać 1-kę i kupić 2-kę, a załogę przesadzić? czy też zostawić w garażu oba?
Załogę mam na 183% (BiA) i przy sprzedaniu 1-ki brakuje mi tylko 500tys. do kupna drugiej generacji - czyli dam radę jeszcze w weekend podwójnego ekspa dla załogi kupić i być może nabić te tracone brakuję 10% przy przetrenowaniu.
W sumie ostatnio nawet zaczęło mi się dość przyjemnie grać Tygrysem - trzeba tylko sobie uświadomić, że jego pancerz jest beznadziejny.
Wysłane 2013-06-15 18:13 , Edytowane 2013-06-15 18:15
@scud1
Z Tier VII warto zostawiać IS-2, T29, IS. Tiger to raczej typowy przeciętniak. Imho sprzedaj.
BIA sobie odpuść, lepiej zrobić żarówkę, coś na ammo racka i silnik oraz naprawy. BiA jest fajne, ale w 3ciej kolejności.
Wysłane 2013-06-15 19:07 , Edytowane 2013-06-15 19:08
@scud1
Tiger H nie P to dla mnie po francuskim M4 najgorszy VII tier heavy.
Z VII tieru heavy polecam T29, Tiger P, niegrałem IS-2. IS też niezły, ale mi się lepiej grało wymienionymi.
Tiger II to fajny czołg ogólnie dla mnie VIII tier to najlepiej zbalansowny poziom.
Ja bym sprzedał Tigera i przeszkolił załoge na Tiger II, choć Tiger II to nie IS-3 czy AMX 100 (moje 2 ulubione na VIII tierze heavy)
Wysłane 2013-06-15 20:21
@pustelnik
Chodzi mi to czy mając na załodze BiA, situational awernes, recon i binokle (5 + 3 + 2 + 25 = 35%) zasięg się zsumuje czy silnik nie wyrobi takiego obszaru?
Zsumuje się ale inaczej - nigdy nie wypatrzysz niczego ponad 445 metrów i zawsze wypatrzysz poniżej 50 metrów (z czym ze względu na lag bywa zabawnie). Trochę nie grałem ale chyba od wejścia Chińczyków nic się nie zmieniło.
Lepszy "spotting" niweluje maskowanie wroga. Dobry jest mod do minimapy który to pokazuje i dodaje linie celowania (znając mapy można niekiedy strzelać na ślepo)
Coś w tym stylu: [LINK]
Wysłane 2013-06-15 22:18
@Frost no jak dla mnie (ale ja mam dopiero ~2k bitew) Pantera jest gorsza od Tygrysa - ekspie oba równocześnie, ale Tygrys przeszedł, a Pantera ledwo co dobiłem do max. wyposażenia. I jeszcze Panterę zaczynałem z lepszą załogą (50% repair, przeniesione z VK30H) niż Tigera (nowi 75%).
No to Tiger sprzedany. Jeszcze ~300k do dwójki. VK36 do zarobku (tu akurat zamiast BiA wzialem naprawę, żarówkę, celowanie - załoga już 260%)
Wysłane 2013-06-16 12:34
Nie miałem przyjemności grania T29 ale w porównaniu braterskim, dla mnie też TigerP jest znacznie przyjemniejszy od Tigera. Ten drugi ładna zapalniczka jest i w porównaniu do Peka -maślano miękki głównie przodem. Mam teraz Tigera jednak zrobiłem sobie dłuższą przerwę w grze. Po powrocie wyrabiam TigeraII a jedynkę -natychmiast sprzedaję.
Wysłane 2013-06-16 14:02 , Edytowane 2013-06-16 14:04
@scud1
Dam Ci rade nie męcz sie dalej niż VK3602, nie ma sensu i szkoda czasu. Lepiej grać dowolną inną nację w medach.
Choć sam VK3602 to jeden z moich ulubionych czołgów może nawet ulubiony.
@grizli
Sugeruję zagrać T29 nie pożałujesz, szczególnie iż droga jest całkiem przyjemna. T1 Heavy (mi się gra lepiej niż KV-1) i M6 ach to działo obecnie sa całkiem fajne z obecnym MM.
Wysłane 2013-06-16 14:11 , Edytowane 2013-06-16 14:38
korzystając z bonusu dla tier3-4...
Zwycięstwo!
Bitwa: Ensk 16 czerwca 2013 14:03:45
Czołg: Hetzer
Doświadczenia: 3 492 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 62 073
Osiągnięcia w walce: Specjalista, Snajper
9 killi i przede wszystkim Hetzerek zaczął zarabiać jak szalony, podobnie T-80
Wysłane 2013-06-17 13:29 , Edytowane 2013-06-18 15:24
@limfa
Jak ostatecznie wypadły testy arty? Słyszałem, że raczej status quo, to prawda?
I jeszcze jedno (dotyczy wszystkich pojazdów): ponoć miał się poprawić rozkład zadawanych DMG (bliżej średniego DMG dla danego działa i rzadziej na krańcach, więc w sumie podobnie do celności). Wiesz coś na ten temat?
EDIT
Pozwolę sobie samemu odpowiedzieć na pytanie
[LINK]
Powyżej faktyczny gameplay z testu, przez jednego ze znanych i cenionych streamerów (QuickyBaby).
Moje wnioski:
-Arta w randomkach ma potencjał, by być mocniejsza niż wcześniej - celność efektywna niezmieniona, zaś DMG (używając premium ammo) zwiększony poprzez fakt, że arta idzie do niższych tierów niż poprzednio. Do tego lepiej zarabia (również dzięki bonusowi za dmg zadane przez drużynę, po zdjęciu gąski)
+użycie głównie premium ammo zrujnuje budżet niejednego artylerzysty, więc nie powinno być to powszechne zjawisko
+dłuższy czas celowania i skupiania. Nie wystarczy siedzieć z jedną ręką na myszce (a drugą w portkach) i klikać bez zastanowienia. Wymaga więcej przewidywania, trudniej trafić w ruchomy cel
+będzie trudniej wybronić się przed natrętnym scoutem lub medem, który skutecznie przedarł się przez linie ziemniaczane i został podświetlony niedaleko arty. Szansa na trafienie z bliskiego dystansu znacznie ograniczona - ze względu na fakt długiego celowania/skupiania. I dobrze.
+zmniejszona skuteczność arty w trybie niszczyciela czołgów i walce manewrowej, w związku z powyższym
+ogólnie arta wymaga więcej umiejętności, koniec z radosnym skakaniem po celach podświetlanych w różnych częściach mapy
Reasumująć:
"Nie możesz wygrać przeciwko nam, dołącz do nas". Ciekawe zmiany. Zaczynam regularną grę arty, olać system.
Wysłane 2013-06-18 20:52
Jeszcze dłuższy czas skupiania i celowania? Będzie można w międzyczasie filmy w tle oglądać.
Wysłane 2013-06-19 08:10 , Edytowane 2013-06-19 08:11
@Yoshi_80
pisz reklamację do WG jak najszybciej. Chyba że masz brata/siostrę/rodzica/dziecko grające na tym samym kompie to wtedy wiesz....
Kto jest online: 0 użytkowników, 218 gości