Zagrałem dziś na el hallufie konfrontację niemcy vs zsrr, dwa razy tIX i same dychy. Mieliśmy w teamie 9 jgpze100. Najlepszy zawodnik ukręcił na nim 3k dmg, najlepszy w teamie był leo z ponad 4k dmg. Co śmieszne każdy z jgpze100 miał co najmniej po 3 celne strzały, nawet ci co zeszli bez dmg Mi np nie weszły dwa na trzy strzały w t62.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24
Wysłane 2014-02-17 22:38
Wysłane 2014-02-17 23:00
W innych grach są do wyboru stopnie trudności Easy Normal Hard. W WoT masz ZSRR USA Francja. W sumie Niemcy to taki misz-masz są totalne opeki i pokraki płonące od byle czego. Natomiast takie kurioza jak AMX 40 - czołg lekki wolniejszy od jakiegokolwiek innego czołgu, który może spotkać w grze, B1 - HT z działkiem od scouta - no takie rzeczy to tylko na poziomie Hard.
Wysłane 2014-02-18 07:42
W innych grach są do wyboru stopnie trudności Easy Normal Hard. W WoT masz ZSRR USA Francja.
Padłem :D Ale niemiecką klasą da się wygrać w konfrontacji. Wczoraj 2k dmg natrzepałem Panther M10 w tym trybie. Łatwo nie było bo mapa komaryn (od tej lepszej strony, czyli z dołu).
Wysłane 2014-02-20 22:41
Kupiłem dzisiaj T95, jeszcze nie grałem bo chcę przeszkolić załogę a pewnie będzie na to zniżka w weekend i brakuje mi trochę free exp do zawieszenia. Mam dwa pytania odnośnie tego TD-ka.
T95 jest strasznie wolny i dlatego pomyślałem o takim setupie załogi aby maksymalnie go przyśpieszyć dodatkowo wszyscy strzelają do jego gąsienic...
Dowódca: BiA (100%) i Naprawa (71%)
Celowniczy: BiA (100%) i Naprawa (71%)
Kierowca: BiA (100%) i Jazda Terenowa (71%)
Ładowniczy: BiA (100%) i Naprawa (71%)
Dobry pomysł czy proponujecie coś innego?
Drugie pytanie odnośnie modułów, na pewno wezmę "Ulepszona Wentylacja" i co do tego? Może "Bardzo duża osłona przeciwodłamkowa" i "Skrzynka z narzędziami"?
Z góry dzięki za podpowiedzi
Wysłane 2014-02-21 10:52 , Edytowane 2014-02-21 12:52
@rockwerner
Jak dla mnie którąś z napraw można zmienić na kamuflaż. To nie jest czołg do rushu, także miło będac w krzaczkach mieć osłonę.
Wczoraj udało mi się odblokować JagTigera. Pierwsza bitwa i 3,2k dmg. Oby jakiś był specjał na podwójny exp za każde zwycięstwo bo 23k by odblokować gąski to sporo. A bez nich nie mogę nawet silnika czy radia zamontować. A bez tego to straszny żółw jest.
@edit
Ty sie śmiej, wczoraj mnie na X rzuciło. Drugi wynik pod względem dmg. Ustąpiłem tylko.. fochowi 155. Z free expem ciężko, wczoraj miałem 4k, ale zuzyłem na odblokowanie jagtigera.
Wysłane 2014-02-21 12:33 , Edytowane 2014-02-21 12:53
@rockwerner
Trochę sucha ta załoga, no ale trudno.
Do tego żółwia naprawy są kluczowe. BiA bym sobie odpuścił w tej chwili, zamiast tego hamowanie sprzęgłem, mocniejszy ammo rack itd.
Moduły - brałbym wentylację, dosyłacz, a na ostatnie osłona przeciwodłamkowa lub skrzynka z narzędziami.
@nickey
Free XP jest od tego, szczególnie że nie potrzeba pakować nic w działo w przypadku JT (stockowe jest przyzwoite).... Co to jest 20k free XP, kiedy na wiele 9-tek trzeba wrzucić 40+k na start?
No chyba że lubisz ciągnąć swoje drużyny w dół, to OK
Wysłane 2014-02-22 20:15
@Glacial Hero
coś takiego na ten temat znalazłem na jakimś forum
Dzięki Havokowi, możliwa będzie realistyczna destrukcja obiektów i budynków. Co za tym idzie?
- każde koło zawieszenia będzie reagować z podłożem w sposób naturalny,
- małe obiekty znajdujące się na pojeździe (np. antena, skrzynie) będą zachowywać się adekwatnie to fizyki panującej w świecie rzeczywistym,
- fragmenty odpadających po uderzeniu gąsienic,
- wieża zniszczonego pojazdu, tuż po wybuchu wystrzeli w powietrze, co niewątpliwie będzie spektakularnym momentem gry.
Dodatkowo zapowiedziano, że zamontowane na pojeździe łopaty i inne elementy być może również będą poddane fizyce i będą latać w powietrzu po uderzeniu, jednak ciągle jest to w fazie przemyśleń.
Według zapewnień deweloperów, spadku FPS po wprowadzeniu silnika fizyki nie powinniśmy zanotować, jednak w takim przypadku, zawsze Havoka będzie można zwyczajnie wyłączyć...
Wysłane 2014-02-23 00:54 , Edytowane 2014-02-23 00:55
@suchy89
dla mnie to żadna fizyka, ot malutkie elemenciki pseudo-realizmu... żenua bo to w grach występuje z 10 lat, jak nie dłużej.
Gdyby dali model zniszczeń czołgów - taranuję w Pantherze np Myszkę - wgniatam jej bok, i np moze jechać ale z wgniecionym bokiem ściąga ją na uszkodzonę stronę
Albo model zniszczenia środowiska - strzelam do skałki 20 x 20 cm z pocisku kalibry większego niż skałka a tej nic.... leje, destrukcja skał i budynków...
to byłaby fizyka.
Wysłane 2014-02-23 07:30
@andrzej166
Chyba nie spodziewaliście się od WG całkiem realistycznej fizyki.
Na tym filmiku widać jak to ma wyglądać [LINK]
Wysłane 2014-02-23 10:28
@Frost
Lagi jak się okazało to bardziej złożona sprawa: [LINK]
Wysłane 2014-02-23 15:52
@Cappo_PL
Lagi i przycięcia trwały co najmniej od grudnia.
Kto jest online: 1 użytkowników, 209 gości
szarlih ,