Misje są teraz też przerobione - jest akcja pojedyncza/pluton czyli można dalej trzaskać samemu. Niemniej np dla medów zrobić 3k dmg wciąż jest prościej w kupie i wtedy te plutony dynamiczne mogą się przydać. Po za tym pozmieniali kolejność misji - okazuje się że mam zrobioną misję w okolicach 10 a brak mi nr 3.
Mnie natomiast irytuje to ustawiczne pykanie na początku bitwy że ktoś chce dołączyć do plutonu... Nie do końca ogarniam cały system tych odznak bojowych - za dmg, podświetlenie itd. Dla ogarniętych graczy nic to nie wnosi, może dla początkujących cosik da, żeby wiedzieli kiedy są użyteczni, choć i tu bym się ograniczył do sygnalizacji o podświetleniu celów, bo to nie zawsze jest jasne kto i kiedy świeci.
Na linii Zygfryda mocno przeorali przedpole - przesunięte smocze zęby w kierunku granicy mapy, droga wyjazdowa z miasta stała się wałem w kierunku przedpola (dalsze zmniejszanie zasięgu ostrzału), trochę krzaków przy bunkrach zdjęli i może je same trochę poprzesuwali. Generalnie wszędzie tną zasięg ognia skutecznego, tak że wkrótce nie będzie gdzie wykorzystać tych 500 m które ma większość tX po założeniu lornety.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 25
Wysłane 2015-05-31 11:50
Wysłane 2015-06-01 17:29 , Edytowane 2015-06-01 17:55
@pustelnik
I tak zasięg spotowania jest ograniczony do 445m, a jedyny zysk z posiadania większego zasięgu widzenia (np takie 500m z lornetką) to lepsze spotowanie pojazdów o dobrym kamuflarzu (ruskie medy czy lighty). Nie zmienia to faktu, że nie da się wyspotować żadnego pojazdu (nawet Mausa) z odległości 446 lub więcej metrów.
Generalnie lornetkę używa się na niskich tierach (jak szkoda kasy na prawdziwe moduły) lub na czołgach o wybitnie upśledzonym zasięgu widzenia. W pozostałych przypadkach, lepsza jest optyka lub wentylacja + żarcie (o ile pozwalają finanse i załoga/czołg - nie może to być jeżdżąca pochodnia, bo żarcie wozi się zamiast gaśnicy).
Odznaki to fajny ficzer, szczególnie podoba mi się feedback o spocie i asyście w obrażeniach.
Zmiany w misjach - można by rzec, że mega +. W końcu prawie wszystko jest w miarę OK, w zasadzie zostały tylko idiotyczne misje na podpalanie.
Inna sprawa, że to zajeło prawie 6 miesięcy.... bo to celowa zagrywka WG (misje nie są po to by je dało się łatwo zrobić - to taka iluzoryczna marchewka, by przykuć ludzi do gry).
A jako że konkurencja ciśnie (AW) to WG troszkę popuściło cugle, coby statystyczny gracz się ucieszył.
Ogólnie - jest jak zawsze. Niby coś robią, ale wiele się nie zmienia. Nowej jakości nie ma i pewnie nie będzie.
Wysłane 2015-06-01 22:44
@andrzej166
A zasięg rysowania wykrytych pojazdów nie kończył się na ~500m? Bo jeżdżąc na jgpze100 w tych okolicach giną mi pojazdy wrogie czy swoje, co ogranicza możliwość prowadzenia ognia na otwartej przestrzeni - pomijam tu blindshoty.
Udało mi się w końcu zrobić pierwszy pakiet misji medami na stuga IV i mam do odbioru nagrodę czyli czołgistkę - jak to wygląda z doborem narodowości do niej tzn wszystkie powinny być tej samej narodowości żeby działały? Wiem że cała damska załoga miała mieć swoje bia czyli stalowe siostry czy jakoś tak, ale pamiętam że jeszcze jakieś bajery były z tym związane.
Jakie są opinie o amx 30/30B?
Wysłane 2015-06-02 12:29
W tym roku dało się na pewno strzelać do celów powyżej 500m. Teraz gram mało to nie zauważyłem czy to się zmieniło. Natomiast mam poważne wątpliwości czy te przerebione misje, które da się teraz robić indywidualnie zamiast w plutonie działają poprawnie. Bo na 100% raz wykonałem zadanie a mi nie zaliczyło. Mam nadzieje, że to jakiś bug który zdarza się raz na 1000
Wysłane 2015-06-02 13:22 , Edytowane 2015-06-08 21:02
@pustelnik
Zasięg rysowania to "500m" i jest taki sam dla wszystkich pojazdów w grze, niezależnie od załogi i wyposażenia (tylko nie okrąg o promieniu 500m, a kwadrat o boku 1000m). Więc owszem, będziesz widział cele w zasięgu rysowania, o ile ktoś inny je "wyspotował". Tyle że to nie ma nic wspólnego z Twoim własnym wykrywanie celów - ono jest ograniczone do 445m, jak już pisałem.
Damskie załogi - żeby było aktywne to "damskie BiA", cała załoga w czołgu musi być damska.
Narodowość to sprawa oczywista - przecież nie da się wsadzić chińczyków do ruskiego czołgu.
Kluczem w damskich załogach jest to, że tamtejsze "BiA" to perk zerowy i nie zwiększa ilości ekspa niezbędnego do odblokowania następnych perków.
Czyli jeżeli masz damską załogę z 4 perkami, to jej szkolenie zajęło tyle samo czasu (XP) co normalna załoga z 3 perkami.
@kao chen
nic się nie zmieniło, nadal można widzieć i strzelać do celów które są w odległości większej niż 500m. (vide to co pisałem o obszarze rysowania - który jest kwadratem - i spotowaniu przez sojuszników).
Co więcej, można strzelać poza obszar rysowania, a strzały (o ile w coś trafią) są zaliczane.
Trzeba tylko rozróżniać zasięg rysowania i zasięg spotowania.
Zresztą to jeden z bardziej poronionych systemów w WoT (obszar spota jest okręgiem, obszar rysowania kwadratem) i nic dziwnego, że budzi tyle wątpliwości u graczy. WG już dawno powinno przerobić obszar rysowania na okrąg - są nawet takie plany - tylko ile to potrwa to inna sprawa.
Wysłane 2015-06-06 14:34
Apropo modów, na kanale hallaca natrafiłem na ulepszony auto-aim. I co najlepsze, ta modyfikacja jest legalna. Moim zdaniem powinna być zbanowana bo zbyt ułatwia grę. System nie dość, że sam automatycznie celuje w czołg przeciwnika (BEZ ZAZNACZANIA GO!) to jeszcze celuje z wyprzedzeniem, nawet w ruchu.
Z okazji x3 znów trzeba odpuścić grę bo się nie da grać.
Wysłane 2015-06-08 20:15
@cichy
Możesz zapodać screena jakiegoś? Bo mi się w takie cuda wierzyć nie chce. Ja już chyba nie mam załogi bez żarówy a ciekaw jestem.
@nickey
Przy okazji którejś z naszych dyskusji o modach poczytałem o tym co można znaleźć w sieci i w opisie jednego z autoaimów była wręcz sugestia że sam wybiera strefę celowania czyli szuka weakspotów. Nim wg zrobi z takim pomysłami porządek jeszcze sporo czasu minie. Dojnej krowy się nie zabija w imię zasad ;)
Że w weekend pełno pomidorów to już tradycja. Trzeba późno w nocy siadać, powiedzmy od północy ilość ludzi inteligentnych powoduje że bitwy mają sens. W najbardziej obleganych godzinach ilość bitew przegranych do zera czy jednego jest za duża jak na ogarniętych graczy, którzy szukają relaksu.
Wysłane 2015-07-10 18:09
Beta czołgów już dostępna! Ale wolno ściąga :/
Wysłane 2015-07-10 20:26
Miało być 10,ale chyba wygląda na to, że dzisiaj można pobrać a grać jutro...zresztą zanim mi pobierze to będzie po północy, to obczaję.
Wysłane 2015-07-11 11:29
No włąsnie jestem ciekaw, pierwotnie w preorderze było 50Gb do zassania, teraz jest 16. serwery współdzielone z x360. Android i iOS mają osobne serwery. Jak na razie to mam problem z zalogowaniem się do serwera :D
Wysłane 2015-07-16 02:30
Widzę że już wszystkim przeszła ochota na czołgi bo nowy patch wszedł i nawet nikt nie wspomniał - sam też się ocknąłem w środku nocy, bo zamiast grania się updatuje. Razem z patchem nowy tryb gry - wariacja na temat dominacji, w tym jedna zbliżona założeniami do klasycznego deatchmatchu.
Wysłane 2015-07-16 12:59 , Edytowane 2015-07-16 14:40
@kao chen
tak, te kody są legalne i wg nic do tego. Można maksymalnie użyć 4, ja kupiłem 2 szt.
@cichy
Grafę podciągneli, głównie wygładzanie krawędzi. Polepszyła się też wydajność.
@pustelnik
nikt nie wspomniał, bo cały ten patch imho nic ciekawego nie wnosi. Tryb dominacji to kicha, choć akurat aktualne zmiany (dodatkowy tryb FFA) nie są takie głupie... ale to ciut mało jak na patcha ;)
Kto jest online: 0 użytkowników, 184 gości