Co z tymi FPSami się dzieje? Kiedyś miałem 70-80 a po tym patchu max 20 Wina kompa? i3 GF GT520M 6gb. Czy to już słaby komp na WOTa? Ustawienia na min w grze
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24
Wysłane 2014-04-17 07:40
@Sturmovik
Pociesze cie, też wczoraj te bitwy mi szły jak krew z nosa. A grałem w plutonie. My po 2k-3k dmg i top3 w stawce, reszta debili (na tierach VIII i wyżej) niecałe 1k dmg.
@vindix
Co z fpsami? W normie. Sprawdź, czy jakieś cieniowanie czy jakość wody nie jest na max bo przy starcie gry (po raz pierwszy) sam mi przestawił na jakieś kosmiczne detale.
Wysłane 2014-04-17 09:12 , Edytowane 2014-04-17 09:12
U mnie jeżeli chodzi o FPS wszystko ok - cały czas 70-100 FPS w ustawieniach jak w wersji 8.9.
Wczoraj rozegrałem jedną bitwę bez modów żeby sprawdzić czy wszystko ok, a dzisiaj będzie potrzebne trochę czasu aby pozbierać wszystkie potrzebne mody i posprawdzać czy czegoś nie skopali :)
Mam pytanie odnośnie FOV - jakie było domyślne w patchu 8.9? W chwili obecnej latam na 100, domyślnie miałem ustawione 90 (rozdziałka 1680x1050).
Wysłane 2014-04-17 09:33 , Edytowane 2014-04-17 21:49
Jeżeli ktoś ma problem z wywalanie do pulpitu, moje rozwiązanie:
1. Wyłączamy WoT.
2. Usuwamy wszystkie mody z "...\World_of_Tanks\res_mods", pozostawiamy pusty folder "0.9.0"
3. Usuwamy zawartość "...\AppData\Roaming\Wargaming.net"
Teraz można włączyć grę.
Zainstalowałem ponownie mody, wciąż działa ok.
Edit: nie pomogło, dalej trafiają się crashe, szczególnie w bitwach historycznych.
Wysłane 2014-04-18 12:33 , Edytowane 2014-04-18 12:37
haa haa a mnie na moim staruszku nie wywala do pulpitu.....
za to jak oglądam modele czołgów to mam wrażenie, że to jakieś plastikowe gładkie zabawki a może z plasteliny????? KV1 nie podoba mi się.....
za to zaczęły mi się lagi.... długo wczytuje grę zdarza się, że wszyscy się rozjechali na ja w bazie stoję... ping wtedy leci z 300 w dół w czasie gry mam tak koło 60-70.
Żeby nie było za wesoło za to często wiszę - jadę sobie wychylam się z zasłony widzę czołg - strzelam i pocisk leci i leci doleciał i czekam na efekt - w tym czasie ping 199 lub 200 wiszę nie mogę nic zrobic - i dostaje 4 strzały bo mnie wykryli... Po tej aktualizacji takie sytuacje to często norma....
Z ciekawości też na min FPS 40-50 a na max około 20 w obu przypadkach na staruszku dałoby się grać gdyby nie szarpięcia....
Kolejny problem to ram - dużo go nie mam ale coraz częściej pojawia mi się napis za mało pamięci zrestartuj grę....
Mój komp to staruszek ale wcześniej grało się w miarę OK mało FPS było ale nie rwał i nie szarpała i nie było problemów z ramem. A łącze mam niezłe 100MB i mimo wszystko dość stabilne
OD tej zmiany podchodzę do WoTa jak do jeża - zabrali radość zabawy....
Wysłane 2014-04-19 12:24
Po dwóch miesiącach odpaliłem żeby zobaczyć jak się gra prezentuje graficznie. Na minimalnych detalach(jedynie zasięg rysowania mam średni) moje e 450 zaczyna już dawać znać o swoich ograniczeniach, średnio te 20fps, które było normą, właśnie nią być przestało. Czy zmieniła się lista budynków/przeszkód które można dewastować? Bo wiem że przerobili to od strony technicznej i jakieś tam chatki się dalej sypią(bardziej realistycznie) ale czy coś piętrowego/wcześniej niezniszczalnego da się rozbić?
Modele czołgów fajnie wygładzone, widać w nich różnicę, na pracę zawieszenia uwagi nie zwróciłem. Efekt odlatującej wieży przy wysadzeniu ammoracka to po prostu bajka, pzIV obok mnie dostał z su152 i zaiste, widok zacny.
Zagrałem sobie parę bitew historycznych - kursk na prokhorovce - pięknie zmuszają ludzi do myślenia. 7 czołgów z niemieckiego składu w pzIV, do tego dwa tygrysy, pantera reszta stugów, a na przeciwko 6 su152 i 4 kw1s dopełnione przez su 85 no po prostu miodzio. No i taką bitwę da się wygrać.
Wysłane 2014-04-19 14:27 , Edytowane 2014-04-19 14:27
@Pio69
Wejdziesz dopiero jak się bitwa skończy. To "ZNANY BUG, I WG PRACUJE JUŻ NAD NIM". Taaak.
Wysłane 2014-04-19 18:36
Tzw Bitwy Historyczne to kolejny po konfrontacji niewypał. Nie jestem jakoś na bieżąco z newsami WoT więc myślałem w swej naiwności, że to będą jakieś mega bitwy na całe armie gdzie będzie się jednym z wielu, a tu jakieś śmieszne potyczki typu 8 vs 10 na tych samych mapkach co wcześniej... Naprawdę trzeba mieć niemało wyobraźni, żeby poczuć historię.
Co do grafiki - nowe modele są fajne - w końcu nie widać ośmiokątów tylko kółka. W lufie są nawet rowki wewnątrz. Razi tylko nieskazitelność tych modeli - szczególnie kół i gąsienic które błyszczą jak z fabryki nawet po błotku, wodzie i piasku.
Wysłane 2014-04-19 21:31 , Edytowane 2014-04-19 21:32
@D@nielo Mi tak do dwóch minut wychodzi. Spójrz ile osób na nie czeka - maks setka na stronę konfliktu. Pomysł bitwy historycznej mi się podoba ale potwornie mało chętnych na nie jest.
@cichy Na bitwy w ograniczeniu ilościowym innym niż maks 15 vs 15 jeszcze poczekamy, pewnie pod to muszą nowe mapy zrobić, bo tak to za ciasno będzie. Tylko jakie kompy to udźwigną, jak przy mapach 1 km2 i łącznie 30 graczy już się robi ciężko z wydajnością. Patche poprawiają grafikę i w sumie dzięki bogu nie obniżają wydajności. Jak dla mnie mapki powinny być naprawdę większe. Tak żeby manewr coś znaczył, a tu miejsca na manewrowanie jest za mało, bo nazwać wybór jednej z trzech ścieżek ataku manewrem, jest ciężko.
Zrobiłem przelot przez swój garaż i wygrana to prawdziwe święto. Takich problemów ze zwycięstwem w randomku, sobie nie przypominam. Czym bym nie jechał jakieś cuda się dzieją. Do tego dochodzą jakieś cudowne przylagowania jak akcja się zagęszcza - startuje wymiana ognia i totalny freez na 3 sekundy...
Wysłane 2014-04-20 16:34 , Edytowane 2014-04-20 16:55
Wczoraj chwilkę pograłem: na 16 bitew raz gra zakonczyła sie czarnym ekranem. Innym razem po wygranym meczu miałem ekran z napisem "Updating tankers" i mogłem sobie czekać i czekać. W obu przypadkach Alt+F4 pomogło. W kilku przypadkach miałem strasznie niskie FPS w trybie snajperskim (rzędu 20) - kiedyś 40 FPS to było strasznie nisko (ale to może kwestia jakiegoś moda - np usunięcie mgły). Ani razu nie wywaliło mnie do pulpitu.
Lagów nie zauważyłem. Gra się w miarę ok - win ratio powyżej przeciętnej - 81%.
Wysłane 2014-04-21 11:05
Znużony grindem stockowej 128 w wtpzIV założyłem sobie stockowego trollguna i życie nabrało kolorów Jedzie sobie wt auf e100 dostał dwa strzały w nadbudówkę, oba po 900 hp. Jako że wziął mnie na celownik zwiewam i wyskakuje mi leo pta przed lufę, walę bez zastanowienia i schodzi 800 hp, a po chwili pacjent pisze ze ma 40 sekund reloadu
- jednym strzałem uszkodziłem ladera, ammorack i cztery inne moduły
W innego wtpzIV trafiłem i gościowi wybiłem czterech członków załogi na raz. Normalnie takie cuda się z tym działem dzieją że to bajka, a poniżej 300 hp w strzale ciężko zejść.
Kto jest online: 0 użytkowników, 153 gości