Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24

skocz

vindix

  • vindix
  • wiadomość Użytkownik

  • 1554 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-16 21:04

Co z tymi FPSami się dzieje? Kiedyś miałem 70-80 a po tym patchu max 20 \"\wkurzacie\" Wina kompa? i3 GF GT520M 6gb. Czy to już słaby komp na WOTa? Ustawienia na min w grze

Jolly Roger

Wysłane 2014-04-16 21:15

@Maveriq
u mnie załogant z Karla jest w koszarach a ręcznie go nie zdejmowałem. Może nie miałeś wolnych slotów w koszarach?

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-16 22:41

Zauważyłem jakiś dziwny lag - nawet w garażu myszka działa jakby z opóźnieniem. Ustawiłem wszystko na max i działa ok ale jest jakiś lag na samym sterowaniu.

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

Sturmovik

Wysłane 2014-04-17 04:32

właśnie zaliczyłem 29 porażek z rzędu idę spać

If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8523 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-17 07:40

@Sturmovik
Pociesze cie, też wczoraj te bitwy mi szły jak krew z nosa. A grałem w plutonie. My po 2k-3k dmg i top3 w stawce, reszta debili (na tierach VIII i wyżej) niecałe 1k dmg.

@vindix
Co z fpsami? W normie. Sprawdź, czy jakieś cieniowanie czy jakość wody nie jest na max bo przy starcie gry (po raz pierwszy) sam mi przestawił na jakieś kosmiczne detale.

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-17 08:04

Z patcha na patch coraz mniej klatek... porażka. Co oni niby "ulepszają"? Bo ja nie widzę żadnych różnic na plus.

Cappo_PL

Wysłane 2014-04-17 08:25

Na moim kompie (3470 + GTX 770) widzę sporą poprawę odnośnie ilości fps, a co ważniejsze nie ma takich dropów.

Jolly Roger

Wysłane 2014-04-17 09:12 , Edytowane 2014-04-17 09:12

U mnie jeżeli chodzi o FPS wszystko ok - cały czas 70-100 FPS w ustawieniach jak w wersji 8.9.
Wczoraj rozegrałem jedną bitwę bez modów żeby sprawdzić czy wszystko ok, a dzisiaj będzie potrzebne trochę czasu aby pozbierać wszystkie potrzebne mody i posprawdzać czy czegoś nie skopali :)

Mam pytanie odnośnie FOV - jakie było domyślne w patchu 8.9? W chwili obecnej latam na 100, domyślnie miałem ustawione 90 (rozdziałka 1680x1050).

andrzej166

Wysłane 2014-04-17 09:33 , Edytowane 2014-04-17 21:49

Jeżeli ktoś ma problem z wywalanie do pulpitu, moje rozwiązanie:

1. Wyłączamy WoT.

2. Usuwamy wszystkie mody z "...\World_of_Tanks\res_mods", pozostawiamy pusty folder "0.9.0"

3. Usuwamy zawartość "...\AppData\Roaming\Wargaming.net"

Teraz można włączyć grę.
Zainstalowałem ponownie mody, wciąż działa ok.

Edit: nie pomogło, dalej trafiają się crashe, szczególnie w bitwach historycznych.

Ryzen 5 5500, MSI B450 Tomahawk, 2x8GB GSkill Ripjaws V 3200, HP EX950 1TB NVMe M.2 + 3 x HDD, MSI GTX1050Ti, Corsair TX 650W, Dell e-IPS 2209WA Windows 10 64bit

Pio69

  • Pio69
  • wiadomość Użytkownik

  • 1986 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-18 12:33 , Edytowane 2014-04-18 12:37

haa haa a mnie na moim staruszku nie wywala do pulpitu.....
za to jak oglądam modele czołgów to mam wrażenie, że to jakieś plastikowe gładkie zabawki a może z plasteliny????? KV1 nie podoba mi się.....

za to zaczęły mi się lagi.... długo wczytuje grę zdarza się, że wszyscy się rozjechali na ja w bazie stoję... ping wtedy leci z 300 w dół w czasie gry mam tak koło 60-70.

Żeby nie było za wesoło za to często wiszę - jadę sobie wychylam się z zasłony widzę czołg - strzelam i pocisk leci i leci doleciał i czekam na efekt - w tym czasie ping 199 lub 200 wiszę nie mogę nic zrobic - i dostaje 4 strzały bo mnie wykryli... Po tej aktualizacji takie sytuacje to często norma....

Z ciekawości też na min FPS 40-50 a na max około 20 w obu przypadkach na staruszku dałoby się grać gdyby nie szarpięcia....

Kolejny problem to ram - dużo go nie mam ale coraz częściej pojawia mi się napis za mało pamięci zrestartuj grę....

Mój komp to staruszek ale wcześniej grało się w miarę OK mało FPS było ale nie rwał i nie szarpała i nie było problemów z ramem. A łącze mam niezłe 100MB i mimo wszystko dość stabilne \"\tuptup\"

OD tej zmiany podchodzę do WoTa jak do jeża - zabrali radość zabawy....

MSI B350 Tomahawk,HexaCore AMD Ryzen 5 1600 3700 MHz, Crucial 275 GB SATA-III, RAM 2x8GB, GeForce GTX 1050,

pustelnik

Wysłane 2014-04-19 12:24

Po dwóch miesiącach odpaliłem żeby zobaczyć jak się gra prezentuje graficznie. Na minimalnych detalach(jedynie zasięg rysowania mam średni) moje e 450 zaczyna już dawać znać o swoich ograniczeniach, średnio te 20fps, które było normą, właśnie nią być przestało. Czy zmieniła się lista budynków/przeszkód które można dewastować? Bo wiem że przerobili to od strony technicznej i jakieś tam chatki się dalej sypią(bardziej realistycznie) ale czy coś piętrowego/wcześniej niezniszczalnego da się rozbić?
Modele czołgów fajnie wygładzone, widać w nich różnicę, na pracę zawieszenia uwagi nie zwróciłem. Efekt odlatującej wieży przy wysadzeniu ammoracka to po prostu bajka, pzIV obok mnie dostał z su152 i zaiste, widok zacny.
Zagrałem sobie parę bitew historycznych - kursk na prokhorovce - pięknie zmuszają ludzi do myślenia. 7 czołgów z niemieckiego składu w pzIV, do tego dwa tygrysy, pantera reszta stugów, a na przeciwko 6 su152 i 4 kw1s dopełnione przez su 85 no po prostu miodzio. No i taką bitwę da się wygrać.

Pio69

  • Pio69
  • wiadomość Użytkownik

  • 1986 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-19 14:16

Haa haa - zapeszyłem ....
przed chwilą karta nie wyrobiła rozsypała się gra
i już nie chce wejść do WoT :) wywala do pulpitu ..... wczasie wgrywania \"\crazy\"

MSI B350 Tomahawk,HexaCore AMD Ryzen 5 1600 3700 MHz, Crucial 275 GB SATA-III, RAM 2x8GB, GeForce GTX 1050,

andrzej166

Wysłane 2014-04-19 14:27 , Edytowane 2014-04-19 14:27

@Pio69
Wejdziesz dopiero jak się bitwa skończy. To "ZNANY BUG, I WG PRACUJE JUŻ NAD NIM". Taaak.

Ryzen 5 5500, MSI B450 Tomahawk, 2x8GB GSkill Ripjaws V 3200, HP EX950 1TB NVMe M.2 + 3 x HDD, MSI GTX1050Ti, Corsair TX 650W, Dell e-IPS 2209WA Windows 10 64bit

D@nielo

Wysłane 2014-04-19 18:04

Ile czasu trzeba czekać żeby wbić się na bitwę historyczną?

https://www.youtube.com/user/DefenceJournalist/videos

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2014-04-19 18:36

Tzw Bitwy Historyczne to kolejny po konfrontacji niewypał. Nie jestem jakoś na bieżąco z newsami WoT więc myślałem w swej naiwności, że to będą jakieś mega bitwy na całe armie gdzie będzie się jednym z wielu, a tu jakieś śmieszne potyczki typu 8 vs 10 na tych samych mapkach co wcześniej... Naprawdę trzeba mieć niemało wyobraźni, żeby poczuć historię.

Co do grafiki - nowe modele są fajne - w końcu nie widać ośmiokątów tylko kółka. W lufie są nawet rowki wewnątrz. Razi tylko nieskazitelność tych modeli - szczególnie kół i gąsienic które błyszczą jak z fabryki nawet po błotku, wodzie i piasku.

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

TonySoprano

Wysłane 2014-04-19 18:39

A mnie nie wywala w ogóle. Za to wtopa, za wtopą \"\diabel\"

pustelnik

Wysłane 2014-04-19 21:31 , Edytowane 2014-04-19 21:32

@D@nielo Mi tak do dwóch minut wychodzi. Spójrz ile osób na nie czeka - maks setka na stronę konfliktu. Pomysł bitwy historycznej mi się podoba ale potwornie mało chętnych na nie jest.

@cichy Na bitwy w ograniczeniu ilościowym innym niż maks 15 vs 15 jeszcze poczekamy, pewnie pod to muszą nowe mapy zrobić, bo tak to za ciasno będzie. Tylko jakie kompy to udźwigną, jak przy mapach 1 km2 i łącznie 30 graczy już się robi ciężko z wydajnością. Patche poprawiają grafikę i w sumie dzięki bogu nie obniżają wydajności. Jak dla mnie mapki powinny być naprawdę większe. Tak żeby manewr coś znaczył, a tu miejsca na manewrowanie jest za mało, bo nazwać wybór jednej z trzech ścieżek ataku manewrem, jest ciężko.

Zrobiłem przelot przez swój garaż i wygrana to prawdziwe święto. Takich problemów ze zwycięstwem w randomku, sobie nie przypominam. Czym bym nie jechał jakieś cuda się dzieją. Do tego dochodzą jakieś cudowne przylagowania jak akcja się zagęszcza - startuje wymiana ognia i totalny freez na 3 sekundy...

D@nielo

Wysłane 2014-04-19 22:47

Właśnie zaczęło wywalać mnie do pulpitu. Chyba sobie na razie odpuszczę i poczekam aż to naprawią, bo szkoda nerwów.

https://www.youtube.com/user/DefenceJournalist/videos

Jolly Roger

Wysłane 2014-04-20 16:34 , Edytowane 2014-04-20 16:55

Wczoraj chwilkę pograłem: na 16 bitew raz gra zakonczyła sie czarnym ekranem. Innym razem po wygranym meczu miałem ekran z napisem "Updating tankers" i mogłem sobie czekać i czekać. W obu przypadkach Alt+F4 pomogło. W kilku przypadkach miałem strasznie niskie FPS w trybie snajperskim (rzędu 20) - kiedyś 40 FPS to było strasznie nisko (ale to może kwestia jakiegoś moda - np usunięcie mgły). Ani razu nie wywaliło mnie do pulpitu.

Lagów nie zauważyłem. Gra się w miarę ok - win ratio powyżej przeciętnej - 81%.

pustelnik

Wysłane 2014-04-21 11:05

Znużony grindem stockowej 128 w wtpzIV założyłem sobie stockowego trollguna i życie nabrało kolorów \"\woha\" Jedzie sobie wt auf e100 dostał dwa strzały w nadbudówkę, oba po 900 hp. Jako że wziął mnie na celownik zwiewam i wyskakuje mi leo pta przed lufę, walę bez zastanowienia i schodzi 800 hp, a po chwili pacjent pisze ze ma 40 sekund reloadu \"\upsa\" - jednym strzałem uszkodziłem ladera, ammorack i cztery inne moduły \"\diabel\" W innego wtpzIV trafiłem i gościowi wybiłem czterech członków załogi na raz. Normalnie takie cuda się z tym działem dzieją że to bajka, a poniżej 300 hp w strzale ciężko zejść.

skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 153 gości