Pobawiłem się chwilę po zainstalowaniu patcha i coś skopali - lagów takich jakie mam teraz to nie pamiętam. Bitwa w bitwę przycinka co często kończy się wyjechaniem pod lufy. To jest pikuś przy bardziej upierdliwym fakcie jakim jest wykopanie z serwera przy pierwszej bitwie danym pojazdem. Przetestowałem z pięć czołgów, różne nacje, różne typy i pierwsza bitwa jakoś leci do momentu laga, kończącego się wykopaniem z serwera. Ponowne połączenie dopiero po zakończeniu bitwy. W kolejnych już takich cudów nie ma, same lagi, nie raz po parę sekund ale każdy przejazd świeżym czołgiem to zerwanie połączenia. Parę podobnych głosów już widziałem.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 25
Wysłane 2015-11-19 17:35 , Edytowane 2015-11-19 17:36
Nie miałem problemów w godzinach przedpołudniowych, poza trochę uciążliwym problemem z precyzyjnym obracaniem arty przy widoku z satelity/celownika (jakieś dziwne lagi - arta obraca się z opóźnieniem i o zbyt duży kąt).
Na właściwych czołgach, wszystko OK.
Może mody?
Wysłane 2015-12-03 11:27
Dla zatwardziałych wotowców jest dzisiaj ciekawa oferta (niestety sklep premium, także tylko za $$):
-T-34-85 Rudy
-załoga 100% z BiA jako "perk zerowy"
-1650 złota
-slot w garażu
85zł z groszami. Biorąc pod uwagę załogę i świetny czołg (Rudy jest równie dobry, co wymaksowane T-34-85) jest to co najmniej dobra paczka.
Wysłane 2015-12-03 11:43
Cudowny kalendarz adwentowy :P Wczoraj była paczka pięciu loltanków, wcześniej dostępnych jako prezenty. Jest lepsza akcja - przez rok można free expa wymieniać na skille/perki. Wychodzi że teraz za złotko można zrobić sobie cacy załogę. Kiedyś dorobienie się żarówy zajmowało trochę czasu, a teraz proszę, widać że hajs się musi zgadzać.
Wysłane 2015-12-03 12:16 , Edytowane 2015-12-03 12:43
@pustelnik
A przedwczoraj wrzucili T28E F30. Na razie kalendarz to zaprzeczenie zeszłego roku, gdzie "oferty" były słabe.
Jakiś czas temu zaszyłem portfel przed WG, ale niestety się rozpruł (nie mogłem sobie odmówić T28E oraz Rudego)
Ta akcja z free XP na crew XP faktycznie zalatuje troszkę P2W... ale z drugiej strony jest już spora grupa graczy, którzy nie mają co robić z free ekspem (pokończyli grindy, albo nie mają ochoty rozpoczynać nowych drzewek).
Dla takich osób to jest fajna sprawa.
Dostajesz 5% free XP z każdej bitwy i albo zużywasz to do grindu, albo zużywasz jako +25% doświadczenia dla wybranego załoganta.
Można sobie np. żarówkę zrobić u dowódcy, zamiast się męczyć przez kilkadziesiąt gier. Ja na przykład ma 381kilo wolnego ekspa, mimo że nie zużyłem nawet 1 golda na konwersję...
Wysłane 2015-12-20 18:20
O co chodzi z tym czołgiem na księżycu? Dostałem czołg IX tieru i latam po księżycu.. zero expa i kredytów, ale mogę postrzelać laserami? wtf ?:D
Wysłane 2015-12-20 19:05
@Kinslayer dzięki za info. A widzę, że kolega już daaawno nie grał w czołgi lub nowy. WG co pewien czas uprzyjemnia graczom życie i zamiast zwykłego nawalania się mamy wyścigi, mecze lub inne zabawy często daleko odbiegające zasadom normalnego "czołgowania"
Wysłane 2015-12-20 19:51 , Edytowane 2015-12-20 19:58
Wbiłem dzisiaj VI tier niszczycielami, At-8 :P
kuźwa jak ja widywałem tego pancerniaka AT2 to od przodu za cholerę go nie mogłem przebić bo to ma 200 pancerza. Jak ja tym gram, to się przebijają od przodu ;<
Za to był błąd/promocja i czołg RAM II V tieru premium zamiast za 60zł był za 0zł wraz z 100 000 kredytów.
Wysłane 2015-12-21 07:30
@kinslayer
Poczytaj o weak spotach czołgów. AT2 miał jeden, za to meega łatwy do trafienia. Głaz dowódcy. Tam nawet od lighta wchodziło. Plus na dystans się nie strzelaj z at2\AT8 i innymi AT. Spróbuj oflankować i strzelić w tył + gąski. Raz może sie naprawi, ale drugi strzał i easy kill.
Ja mam AT-7 i jesli przywykniesz do prędkości (znaczy braku prędkości) to będzie ci się przyjemnie grało tą serią.
Wysłane 2015-12-21 11:28
Ja właśnie doszedłem w tej linii do tortoisa. AT8 to straszny karton. Z prawej strony od przodu w zasadzie nie ma pancerza, a to co ma i tak jest pionowe, więc nie trudno go przebić. AT7 jest fantastyczny ze swoim działem z boku.... do "wychylania się zza budynku jest idealny. At15 niestety ma pionowy pancerz i ostro obrywa, a losuje się do X... wtedy jest dramat, bo przede wszystkim działo ma za małe śr. obrażenia. Ale celność fantastyczna wychylenie działa fenomenalne (to pozwala się nieźle skontować [jak to się pisze?]). Tortoise jest bardzo twardy od przodu, niestety nie mam jeszcze najlepszego działa więc nie jest fajnie.
Wysłane 2016-01-28 19:40
Temat przygasł, zaglądam dziś po miesiącu na stronę wota i wymyślili jak zrobić z FV4202 premkę. Polecam w szczególności przyjrzeć się vmax - oszołamiające 35 km/h, a także czasowi celowania 2,6. Wychodzi na to że będzie go można cromwellem obić. Oczywiście ogłoszono przy okazji warunki misji na ten cud techniki, dwa tygodnie (od połowy do końca lutego) na ich realizację.
Wysłane 2016-01-28 20:23
Przygasł bo wot się przejadł, mam takie wrażenie. Co do tej FV4202, ja tej misji robić nie będę. Najtrudniejsza misja może okazać się z tym DMG, nawet przy przeciętnym 3k trzeba bardzo dużo bitew zrobić. 10-15 dziennie i mówię o tych udanych misjach. Raz wbijesz 1k i zginiesz od arty, raz nie zrobisz nic. A raz 4k-5k
Wysłane 2016-01-29 12:29
Pytanie czy warto - moim zdaniem nie specjalnie. Z czołgów które trzaskało się maratonami mam is6 i wz111. O ile is6 jest spoko to wz111 jak dla mnie leży. Największą zaletą starego fv było działo którym szło gwoździe wbijać - szybko celowało i przebijało. Nawet mimo tego mi nie przypadał do gustu. Zobaczymy czy nowy fv będzie zwrotny, gdzieś czytałem o niskich oporach gruntu.
Sezon ferii w toku, bodaj ostatnia tura trwa do końca lutego więc chętnych nie zabraknie.
Wysłane 2016-01-29 12:45 , Edytowane 2016-01-29 13:23
@puppet_master
Niby racja, ale weź pod uwagę, że trzeba mieć CAX'a - a jest to niezbyt popularny med poziomu X (głównie dlatego, że poprzednik -FV4202 T10 - był kiepski).
Do tego - jak zauważył @pustelnik - nowa brytyjska premka jest słaba. Podejrzewam, że spora część graczy, którzy w ogóle mogą podejść do tej misji, nie będzie zainteresowana - pewnie mają już lepsze czołgi z poprzednich maratonów.
Również odpuszczam ten maratonik (mimo że CAX w garażu się kurzy), zresztą tak jak 2 poprzednie (2 x WZ111). Słaby pojazd mnie nie interesuje (premek mam więcej niż potrzeba), wole sobie podłubać misje do T-55A
@nickey
gra się przejada bo WG nie udało się wprowadzić nic tak na prawdę nowego.
Tryb dominacji/rozwałki to totalne fiasko, pod każdym możliwym względem. Ani gameplay (crap) ani marchewka (mega OP ale nieosiągalna) nie przypadła graczom do gustu - WG wtopiło tylko grubą kasę.
Problemy pozostają nierozwiązane i wciąż narastają:
-Ogólne zmęczenie artą (dla arciarzy to katorga przez RNG, dla reszty to katorga bo guano-deszcz z nieba)
-Nieudolne zmiany w mapach, degradujące rozgrywkę i użyteczność różnych klas pojazdów (lighty bez sensu, TDki bezwieżowe nadają się głównie do kampy w bazie, medy muszą spamić złoto bo nie ma jak flankować - jeśli flankują to wpadną na kamperów, skoro mapa to 2 korytarze na krzyż).
-premium ammo zaburzające balans
-eSport to porażka, zresztą statystyczny klient WG ma to totalnie w rzyci
-rośnie przepaść skilla między dobrymi a przeciętnymi -> WoT to chyba jedyna gra, gdzie statystyczni gracze tak nienawidzą wymiataczy.
Oczywiście winny tu jest XVM a raczej możliwość podglądu statystyk innych graczy w czasie bitwy oraz wyświetlenie Wyroczni Botów tj. szansy na wygraną.
-MM który komponuje drużyny tak z pleców, że aż strach - na miejską mapę do jednej strony wrzuci papierowe tedeki i medy a do drugiej czołgi ciężkie i pancerne itd.
Jedyne co jakoś trzyma wota na fali, to dodawanie nowych linii (linia czeska i wcześniej japońskie ciężkie, które zresztą mocno zaburzyły rozgrywkę i balans) i totalny spam premtanków sprzedawanych jako pseudo-unikaty.
To są jednak doraźne półśrodki i wydaje się, że kierownictwo to rozumie (vide spotkanie na Cyprze). Tylko że na zmiany potrzeba czasu, a gracze już tracą cierpliwość
Wysłane 2016-01-29 18:24
Gold ammo za sreberka to jedna z największych wtop wg, za nim pociągnęło się wiele rzeczy. Na pewno bilans finansowy poprawiło im, bo części ludzi wcześniej nie było stać na ładowanie złotych kulek ale balans poszedł przez to się gonić. Jak by teraz chcieli odkręcić temat to musieliby zrebalansować penetracje i pancerz wszystkiego po kolei. Dla starych graczy jest co raz mniej argumentów żeby się bawić. High tiery są nieekonomiczne, za to na średnim poziomie(V-VII) siedzi dużo graczy. W sumie co to za radocha wygrać 15:1 czy przegrać w takim stosunku?
Przed świętami wskoczyłem sobie w typa 59, wyskoczył na mnie plutek wrogich typów. Po dwóch strzałach niepenetrujących dostałem złotkiem przez front wieży i meteorem z góry gratis, nie było co zbierać.
@andrzej166
Ja bym jeszcze doliczył do grona nieogarniętych pomysłów mody - tu w zasadzie też brak ograniczeń, a mojej opinii wynalazki zwiększające zooma, przeliczające wartości penetracji zależnie od nachylenia czy malujące wraki na biało powinny być wyłączone z użytku. Wolna amerykanka jak była tak jest, a problem to stary jak świat. Na początku fajnie uzupełniały niedoróbki wg, potem twórcy w zasadzie ogarnęli że sky is the limit i nie wiadomo kto z czym jeździ.
Co to za spotkanie na Cyprze było?
Kto jest online: 0 użytkowników, 197 gości