ja mam
ja chentie przygarnąłbym cos dla wiedzmy, skonczylem 3 akt i polowe 1 na 2 poziomei trudnosci a dalej mam ekwipunek z 1 aktu i 2 czary jakie dostalem na starcie w grze..specjalizuje sie w ogniu.
Forum > Software > Path of Exile
Wysłane 2013-02-07 00:01 , Edytowane 2013-02-07 00:14
Wysłane 2013-02-07 04:50
Strasznie powoli te levele idą...
Wysłane 2013-02-07 07:19
@djluke
A ty byś chciał by co 2-3 potworki wpadał lvl? :D
Muszę podziękować za wczoraj lotharowi oraz Inferno. Przydały się te itemy oraz gemy. Wreszcie mam te rain of arrows.
Wysłane 2013-02-07 09:14 , Edytowane 2013-02-07 09:24
A więc od początku:
- explosive arrow, muszę sprawdzić czy mam,
- dla wiedźmy spec w ogniu ? powinienem coś tam mieć (chyba nawet mam supportujący nawet),
- ekwipunek nawet mam prawie dla każdej klasy (tylko że żółte i ze słabą ilością gniazd), najwięcej to mam broni (dwuręcznej), coś różdzek, szponów, rękawic itp. śmieci (jak ktoś potrzebuje amulety i pierścionki to też oddam)
Ogólnie poszukuje dobrych mieczy jednoręcznych z połączonymi 3-ma gniazdami (ale to chyba na wyższym poziomie trudności, bo narazie to jakieś słabe lecą-na 20% ulepszenia mam 24-90 dmg bazowego). W grze będę tak po 16:00, jakby co to łapcie mnie.
Edyta: Mogę się zamienić kamykami z podniesionymi levelami (4-9), tylko muszę obczaić co mogę oddać. Mam pytanie: jakie staty mają przedmioty z wyższego poziomu trudności ? Są znacząco lepsze od tych z 3-go aktu ?
Wysłane 2013-02-07 11:32
ano mi tez w kolko zolte 2 reczne bronie ewentualnie pancerze spadaja:/
cos tam mialem to ci obadam tyle, ze malo czasu na granie mam
nic mis ensownergo jeszczed na 2 poziomie nie spadlo, ciezko powiedziec bo na bazowkinie zwracalem uwagi
Wysłane 2013-02-07 14:43
Kurdę, mam dylemat, czy używać gem Flammability, który wymaga siły, czy może coś bardziej ogólnego Elemental Weakness, a tylko do inteligencji. Gram postacią Wiedźmą i dla niej siła, jak i zręczność jest bardzo niska, także pewnie do 8 lvlu Flammability dobiję.
Tylko jak zrezygnuję z siły, to będę miał 15 - 20 życia mniej ...
Dodatkowo musiałbym zwiększyć zręczność dla kilku innych gemków ...
Także brakuje mi jeweller's orb, orb of fusing i orb of alchemy, jak by ktoś miał za dużo, można by się coś potargować ... ?? :D
Wysłane 2013-02-07 15:56
@inferno
Ja chyba mam orba alhemy, takze odezwij sie.
Apropo skilli.. to ja jestem łucznikiem z 70 siły :P Ten gem z totemem jest bardzo przydatny w stresie. 5-7 przeciwników, 1 gem i można ich killać z odległości.
Wysłane 2013-02-08 02:57 , Edytowane 2013-02-08 03:54
No i mamy nowego pacza:
Version 0.10.0g (Current Version)
Features:
The microtransaction store has been updated with a range of cosmetic Scorpion Pets and Valentine's Heart - a weapon effect that impales a bleeding, beating heart on your sword, dagger or wand. This heart is only available for sale until January 15. These can be viewed in the "Newly Added" section of the shop on pathofexile.com.
Players are no longer attackable by monsters when changing areas.
Modified the Crossroads/Fellshrine area transition to prevent unfair hardcore deaths.
Moderators now have access to some moderator options when they right click a player.
Returned Pyromancers to end-game Map areas now that they don't crash anymore.
Ice Shot can now be modified by the Increased Duration support gem.
When attempting to access Act Three without the right quest state, hint messages that contain useful information are now displayed.
Decoy totem now works with AoE support gems.
Bug Fixes:
Fixed a bug where sometimes flasks would not work for a tiny period of time after gaining a flask charge.
Fixed a common client and instance crash related to the Righteous Fire skill.
Fixed a bug where the text of monster mods was missing its black border.
Fixed a bug where certain quest items would not drop if there wasn't enough space.
Changed the world area of the Vaults of Atrizi Unique Map to the same level as its base item type.
Fixed a bug that could occur when converting a Blackguard caster. The nearby soldiers used to be permanently converted with them.
Fixed a bug where Sand Spitters could have the wrong type of blood.
Fixed a bug where various hidden monsters could trigger traps.
Fixed a bug where Frost Wall could push around immobile objects.
The chat window should now lock in place properly when scrolled to a position above the bottom. Various bugs related to this were fixed.
Fixed a bug where monsters killed by your minion's minions were not assigned to you if the middle minion was deleted.
Fixed a bug where the "Contacting server" message would never go away if the realm is down for maintenance.
PS. [LINK]
/EDIT/
Dziś 2 czy 3 razy mnie wylogowało przez lagi

Wysłane 2013-02-08 09:25
@djluke Każdy tak ma niestety. Najgorzej jest wieczorami właśnie. Większość ludzi wtedy gra i lagi są koszmarne.
Wysłane 2013-02-08 09:41
A ja mam problem z undying blockade. W kanałach niedaleko waypointa jest blokada undying. Quest mówi tyle, by ta blokadę usunąć. Ale ja się pytam, jak? C4 niestety w grze nie ma, a to mi przychodzi do głowy :P
Wysłane 2013-02-08 10:17
@nickey Po prostu musisz iść dalej :) Trzeba przejść do Warehouses itd. Blokadę niszczy się prawie pod koniec tego aktu z tego co pamiętam.
Wysłane 2013-02-08 10:24
Są jakieś skille dla duelista z dual wielding? Bo ja znalazłem w sumie jakiś "double strike" i mam go jako podstawowy atak ale tam wali tylko z jednej broni przez co marnuje się moim zdaniem sporo potencjału dwóch broni.
Mam też "cleave" ale to na walkę w zwarciu z dużą liczbą przeciwników.
Wysłane 2013-02-08 10:38
@castro
Możesz wieczorem mnie poprowadzić? Znalazłem dziś ten teleport i niezabardzo wiem gdzie dalej iść.
Wysłane 2013-02-08 10:44
@nickey Dziś niestety nie gram ale polecam po prostu zajrzeć do Quest Loga i zobaczyć na mapie, która misja do którego miejsca cię kieruje Przejście "dalej" jest na powierzchni a nie w ściekach.
Wysłane 2013-02-08 11:18
@nickey Musisz iść najpierw chyba do doków, nie pamiętam, czy droga prowadzi przez baraki, czy przez battlefront. Tam znajdziesz resztę przedmiotów potrzebnych do ukończenia questa. Jak nie masz aktywnych jeszcze jednego czy dwa questy, pogadaj z ludzikami w obozie, może coś nie włączyłeś. I tyle w temacie :P
@djluke
Patrząc na ten link, to widzę, że gość ma około 235 many, a około 1500 zarezerwowanej, rzuca czarami i mu nie schodzi. Czyli pozostaje tylko inwestować w mana regen, life regen, bo mu się widzę, regeneruje w 3 sekundy życia i wsio .... :) Ja chcę taką czarownicę :)
Wysłane 2013-02-08 14:58
Malutka garść porad na początek:
[LINK] - strona z przelicznikiem walut w grze - daje pojęcie co ile jest warte. Ciągle modyfikowana przez community.
[LINK] - mniej więcej to samo, tyle że graficznie i w odniesieniu do Chaos Orbów.
Itemy mniej więcej do 42lvl można spokojnie kupić na trade chacie - od 1 alchemy do max. 2 chaos (rzadko kiedy warte są więcej)
[LINK] - "przepisy" sprzedawców. Czyli co najlepiej sprzedawać.
Z najważniejszych na początek:
- Item z trzema połączonymi socketami z każdego koloru = Chromatic Orb
- Łączne sprzedanie itemów o quality 40% (np. białe "superior") = Armourers Scrap lub Blacksmith's Whetstone (zależy czy sprzedawaliśmy broń czy elementy ubioru/pancerza)
- Item z sześcioma socketami = 7x Jeweller's Orb
[LINK] - przejrzyjcie dostępne buildy postaci na forum... w tej grze bardziej liczy się survi niż dps. Musiałem porzucić rangera lvl70 bo nie dawał rady w III akcie merciless :(
Ogólnie to postacie buduje się nie tyle na tych małych nodach co na kluczowych... tych dużych na brzegu drzewka. Np. tak wygląda jeden z lepszych buildów rangera: [LINK] :)
I jeszcze najlepsze miejsca do nabijania expa/farmienia
Akt I - The Ledge
Akt II - Fellshire Ruins (waypoint z The Church)
Akt III - Sam początek przed miastem lub The Docks
Życzę powodzenie i cierpliwości :)
Wysłane 2013-02-08 16:16 , Edytowane 2013-02-08 20:05
@aY227
dzieki
chociaz dalej nie rozumiem jak sprzedawcy nas nagradzaja, musisz mu sprzedac konkretny zestaw ekwipunkiu liczy sie rodzaj, nie jakosc?
@Cursed
trzeba lubic h&s
dla mnie najwiekszym minusem sa glupei mobki i male zroznicowanie powienien byc wiekszy miks potworow walczace w zwarciu + dystansowe/magowie.
jak mowilem przeszedlem caly 1 poziom trudnosci na witchu z eq z 1 aktu i nie mialem zadnego problemu z zadnym bosem oprucz generała i bosa 1 aktu (postac byla za cienka jeszcze a nei chcialo mi sie jej expic)
z tego co patrze na 2 poziom trudnosci rowniez wiekszego problemu nie ma...generlanei skonczylem i te znei chce mi sie grac- czekam na patcha z nowymi lokacjami i przenioslem sie do planetside/wota.
Kto jest online: 0 użytkowników, 243 gości