E tam, teraz troll został tak znerfiony że niech to szlag. Kiedyś to łupało po 400 w Mausa, teraz w Tygrysa po 100-200...
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 16
Wysłane 2012-06-28 10:16
@pustelnik To ładuj 8 szt., będziesz miał mniejsze szansę na BlowUp'a.
Wysłane 2012-06-28 12:09
Ale bym kogoś ubił za to co zrobili z is3. Tak go znerfili, że przy starcie zawsze jestem w połowie stawki lub na dole. A przecież 2/3 rzutów przed 7.4 is3 był jako top tank. I wtedy można było coś pograć.
A teraz naprzeciwko IS4 lub IS7 nawet z BL9 sam na sam jest ciężko. O E-75 nie wspomnę, magiczny pancerz.
Wysłane 2012-06-28 15:05
@puppet_master A to nie wiedziałem. Ktoś mi kiedyś mówił, że ma to jakiś wpływ, pewnie to plota.
Wysłane 2012-06-28 16:34 , Edytowane 2012-06-28 16:36
Mam przemyślenia o CW, co o tym myślicie.
Ja uważam iż na CW co 3 miesiące powinien być hard reset. Obecnie sa rejony gdzie sa takie sojusze iż nowy klan nie ma żadnych szans na wejście i nic się nie dzieje a klany mające prowincje atakują w innych miejscach a tam są dogadani i nie walczą za sobą.
Druga sprawa powinien być limit na posiadanych prowincji ja to widzę tak iz każda prowincja powyżej limitu powoduje iż walczysz 1 czołgiem mniej czyli 5 prowincji powyżej limitu oznacza iż masz na CW tylko 10 slotów na walkę.
Pytanie o limit moim zdaniem 8 prowincji.
Moim zdaniem powinni coś zrobić z CW bardzo skostniało.
Wysłane 2012-06-28 17:48
Moim zdaniem to akurat powinno zostać, jak jest.
Bardzo dobrze, że tworzą się sojusze. Słabsze klany jak najbardziej mają szansę przebicia się, tylko właśnie dają ciała na poziomie dyplomacji.
Wysłane 2012-06-28 17:52 , Edytowane 2012-06-28 17:56
@Maveriq
Rozumiem iż należysz do klanu zasiedziałego jaki masz argument aby zostawić tak jak jest bo Twojemu klanowi jest dobrze? Jeśli jesteście tacy dobrzy to co 3 miesiące pokażcie na co Was stać i od nowa zdobędzie te prowincje.
Tak z ciekawości ilu sąsiadów zaatakowaliście ostatnio?
Wysłane 2012-06-28 21:04
Należę do klanu, który raz na jakiś czas wbija się na startówkę, broni jej i ewentualnie jeszcze jednej prowincji przez tydzień i znika. Też mamy problem własnie pod kątem dyplomatycznym.
A ten stan mi odpowiada, bo nie ma żadnych sztucznych ograniczeń antymonopolowych - może by się takie przydały, ale gdyby faktycznie zostały na mapie dwa klany nie nie prowadziły wobec siebie ataków. prawdziwych ataków, a nie to, co uskuteczniają np. HARDS i JNA.
Wysłane 2012-06-28 21:32 , Edytowane 2012-06-28 21:34
Myślę że zwiększenie ilości prowincji by rozwiązało problem. Trzeba by było mieć sporo ludzi żeby utrzymać większy teren. A i mniejszym klanom zawsze by łatwiej było.
A już totalna miazga by była jakby połączyli WoT, WoWP i WoB na jednej mapie świata. I wtedy dyplomacja to było by 90% sukcesu
Wysłane 2012-06-29 11:20
@koradon O... zwiększenie liczby prowincji to jak najbardziej.
Wysłane 2012-06-29 14:53
WG za każdym razem pisze że domyślnie chce przykryć w CW całą mapę globalną i dlatego robi nowe mapki w każdym stylu. Biorąc pod uwagę tempo prac zanim będzie to prawdziwa mapa globalna możemy się wnuków doczekać
Ostatni specjal miesiąca:
Od soboty 30 czerwca od godziny 7:30 czasu polskiego do 3 lipca do godziny 7:00 będziecie mieli okazję uczcić pamięć bohaterów pierwszej bitwy o El Alamein. Przejedźcie się pojazdami, które były użyte w czasie pierwszej bitwy o El Alamein i skorzystajcie z następujących bonusów:
W czasie trwania tego specjala będzie obowiązywać trzykrotny mnożnik doświadczenia za pierwsze zwycięstwo każdego dnia.
50% zniżki na następujące pojazdy:
Niemiecki czołg średni IV tieru, PzKpfw III
Amerykański czołg średni IV tieru, M3 Lee
50% zniżki na następujące pojazdy premium:
Rosyjski czołg lekki IV tieru, Valentine
Rosyjski czołg średni V tieru, Matilda
50% zniżki na amunicję premium
Szczerze to wątpię czy znajdą się masochiści na m3 Po prostu najbardziej męczący czołg jakim grałem, takie skrzyżowanie jeża z wężem czyli drut kolczasty Wolałbym amx40 nawet się bawić tylko nie m3.
Wysłane 2012-06-30 00:17
Właśnie, amx 40 może wolny jak żółw ale z ostatnim działkiem idzie coś zrobić ... no i te rykoszety. Prawie turlałem się jak strzał E75 odbił się od kaczuszki. M3 też idzie przeżyć, ot prawie jak TD z wielkim weakspotem.
Wysłane 2012-06-30 11:33
Poziom tej gry już sięgnął dna. Obrona bazy, ja w T82 ktoś tam dawał polecenia żeby zostać w bazie ale gdzie tam większość poleciała atakować i... wygrana 15:2 tylko, że to była moja bitwa z exp x3, a ja nawet nikogo nie zdążyłem trafić. Nie idzie trafić na normalną wyrównaną grę tylko takie wariactwo, co patch to gorzej.
Wysłane 2012-06-30 11:35
Mi m3 po prostu nie odpowiadało - ni to td ni to czołg i dodatku wysoki co nie zmienia faktu że zrobiłem na nim dość szybko asa pancernego. Miałem ambicje żeby zbadać na nim m4, t1 i artę ale tą ostatnią sobie już odpuściłem. Niestety nie leży mi on i tyle. O amx40 pisałem już że paradoksalnie mi się podoba i że diguje cuda ale o odbiciu z e75 jeszcze nie słyszałem
Wysłane 2012-06-30 17:44
Na początku grania TD jakoś mi nie spasowały, ale chcąc nie chcąc trzeba było przejść przez M3 i mimo iż pamiętam ten czas jako mordęgę to po pewnym czasie wszedłem w TD i ich cechy, które na początku traktowałem jako ograniczenia przestały mi przeszkadzać.
Co do nieprzemyślanych strategii graczy i głupich posunięć wydawców - luzik to tylko jest gra - ZABAWA - przynajmniej dla mnie.
Wysłane 2012-06-30 22:02
@Agrest Ja gram głównie td i bardzo mi one leżą ale naprawdę jedyną cechę jaką ma m3 z nimi wspólną to działo osadzone sztywno w kadłubie. M3 nie powala zwinnością, kamuflażem, pancerzem przednim ani działem, a td przynajmniej w jednej z dwóch ostatnich kwestii nieco wybijają się nad czołgi swojego tieru.
Z celnością się dzieją cuda. Na prokhorovce przeprowadzaliśmy atak, udało się przełamać tory na północy z trzema ciężkimi zaparkowaliśmy w krzakach i ładujemy do typów na górce, których ktoś ustawicznie podświetla. Na dystansie 450-500 m nie trafiła w cel połowa pocisków. Nie żebym celował jakąś wieżyczkę dowócy ale bok jgpanthery, tygrysa, su 100, vk 3601h czy przód pzIV. No żesz ludzie jak ma się dać grać jak tu trafić w stodołę nie można Gratisowo znosi ciągle w inną stronę, jak jeden strzał idzie za wysoko, mierzę niżej i sru - pocisk leci jeszcze niżej. Kiedyś to się szło nawet z niecelnych dział wstrzelić po trzecim strzale, a tu kalafior. Oczywiście walkę przerąbaliśmy, a mogło by być inaczej gdyby te 7 pocisków było w celu...
Kto jest online: 0 użytkowników, 480 gości