@cichy wolałbyś to w barwach tęczy?
Forum > Software > Wiedźmin 3: Wild Hunt - oficjalnie!
Wysłane 2013-02-06 11:04 , Edytowane 2013-02-06 11:43
Nie mogę patrzeć na takie prześwietlenie wszystkiego jedną dominuącą barwą.
Po prostu wykrzywia mi ryja. Jestem kolorystą i nic na to nie poradzę... Szkoda bo wiele gier mi z tego powodu w ostatnich latach się nie podoba. Obecnie najprzyjemniej mi się patrzy na WoT.
Poprzeglądałęm sobie teraz screeny z Wieśka 1 - to była piękna gra. Nawet jak była noc czy szaruga to wszystko wyglądało jakoś tak - naturalniej.
- W 2. Co to za światło? Okropność.
Wysłane 2013-02-06 11:13 , Edytowane 2013-02-06 11:13
@cichy podczas rzucania czaru w jaskini?
Kurdę trochę spojrzenia trzeźwego, to są poza tym pierwsze screeny z gry która wyjdzie za 1,5 roku
Zauważ że tutaj na tym screenie brakuje cieni! Czy specjalnie? Raczej wątpię.
Ja się napaliłem (za miesiąc mi przejdzie) ale wiem czego sie spodziewać na pierwszych screenach.
Wysłane 2013-02-06 11:24 , Edytowane 2013-02-06 11:25
Tu nie ma ani czaru, ani jaskini. Więc dlaczego wszystko jest przez niebieską mgłę puszczone ? Na szczęscię nie ma ogniska bo jeszcze byłby obowiązkowy pomarańczowy fireball. Tak działa ten engine. Tandeta i tanie błyskotki. Niebieska mgła powinna się pojawić w dystansie - im dalej tym bardziej widoczna a nie wszędzie.
Wysłane 2013-02-06 11:30 , Edytowane 2013-02-06 11:31
@cichy nie żebym chciał Cie przekonać na siłę, ale czym w grach buduje się klimat oprócz dźwięku? Obrazem. Póki Ci się nie podłączą kablami do mózgu muszą jakoś sprawić żeby to co widzisz na ekranie oddawało zamierzenia twórców. I tak, w śnieżny krajobraz będzie miał filtr niebieski, karczmy będą promieniście miały czerwono-pomarańczowy filtr od źródeł ognia, zieleń będzie zieleńsza pomimo, że to nie dżungla.
Dobra tyle ode mnie bo jeszcze wyjdzie że fanatykiem jestem
Wysłane 2013-02-06 11:34 , Edytowane 2013-02-06 11:46
Po prostu nie podoba mi się styl graficzny W 2, a marudzę bo bardzo podobał mi się W 1. Tam włąśnie grafika tworzyła klimat. Było czuć wilgoć i błotko na bagnach, i ciepło słońca wśród łanów w Odmętach. Może dlatego, że ja jestem bardzo czuły na krajobrazy w realu, w grach zwracam uwagę na to by klimat kreowany przez grafikę był wiarygodny.
Wysłane 2013-02-06 12:57
Przecież wszędzie macie efekty postprocessingu, żeby wymagania były jak najniższe, jakbyście chcieli tak jak wszystko piszecie to szykujcie dwie karty graficzne xd
Wysłane 2013-02-06 13:17 , Edytowane 2013-02-06 13:18
@cichy ok zgadzam się, ale miał tez sporo lokacji które wyglądały wręcz okropnie. Zwłaszcza, te co pamiętam, bagna, cmentarz (ten późniejszy na mokradłach możliwe, że przekręcam nazwę), paląca się Wyzima no i generalnie już wszystko po tym. Pierwsze lokacje i akt 3 (ten na wsi) były za to super
Wysłane 2013-02-06 14:58 , Edytowane 2013-02-06 16:31
W1 przypomina jeszcze sowiecką grę(tak jak WOT/ARMA?), im dalej(W2) to pewne bliżej konsolizacji? Zobaczymy... swoją drogą tylko początek W1 widziałem(dalej nie chciałem grać;), a teraz ER do instalacji
Cieszy sukces i trylogia, może za kilka lat zrobią rimejka
Edit:nie chciałem grać, czyli czekałem na poprawę wydajności PC, jak i poprawki wychodziły w międzyczasie... + DLC... i kilka lat minęło :). Tylko Zamek widziałem.
Wysłane 2013-02-06 15:25
Początek W 1 jest paskudny akurat. Tam zresztą jest wiele niedociągnięć wizualnych - choćby postaci są słabo wykonane i gęby często się powtarzają. Ale świat, zjawiska atmosferyczne i moim zdaniem ośiietlenie jest po prostu ładniej i realistyczniej oddane. Szkoda, że zamiast poprawić słabości to całkiem zmieniono engine i właśnie zrobiło się to takie konsolowe, błyszczące i mieniące się jak chińskie pazłotko.
Wysłane 2013-02-06 16:42 , Edytowane 2013-02-06 16:42
@cichy
Engine to akurat bardzo dobrze że zmienili. Pierwsza część była robiona na silniku z Never Winter Nights, przez co np. wszystkie kolejne lokalizacja ładowały się osobno, a postać nie mogła skakać. Nie ma to jednak specjalnego związku z oświetleniem, kolorami itp. Tu się z tobą zgodzę. Bardziej naturalne kolory i światło tworzą lepszy klimat moim zdaniem.
Wysłane 2013-02-06 16:55
W dwójce też się czasem ładowało. I zamiast pięknych, klimatycznych artów jak w W I, kręciło się jakieś głupie kółeczko. No i te komiksowe wstawki ala Hell Boy... Nie no porażka. Oczywiście to wszystko są kwestie gustu co potwierdzają opinie i recenzje. Niestety.
Wysłane 2013-02-06 17:59
Mi tez grafa w jedynce sie podobala bardzo. Dwojki nie gralem ale na filmikach widzialem i kiepsko...
Wysłane 2013-02-06 20:03
CD Projekt RED has provided the screenshots you see here from its current in-game assets running on its Internal PC development hardware. However, the renderer - the part of the engine that translates the game files into what you ultimately see on screen - is still in development and will boast significant improvements by the time The Witcher 3 ships. "Right now you see the game in the old renderer, but it's going to be taken to a truly next level," says gameplay producer Marek ZSiemak. In particular, the developers tell us that skin shaders and the dynamic lighting model will be markedly more advanced in the final version.
No, czyli wychodzi na to że to bardziej na silniku z W2 jest, czyli nie wiadomo jak to ma wyglądać (ale moim zdaniem i tak jest ok).
Wysłane 2013-04-04 16:28
Info o DRM, a raczej jego braku [LINK]
Wysłane 2013-04-04 20:42 , Edytowane 2013-04-04 20:42
powiem wam że wg mnie najgorszą zmianą przy W2 była zmiana sterowania walki - w jedynce naprawdę fajnie mi się grało... a w dwójce... jakoś szybko mnie znudziła - żałuje że tak wcześnie go kupiłem - stracił bym mnie kasy - inna sprawa że i tak bym kupił:)
Wysłane 2013-07-26 23:33
Panowie, Angry Joe przeprowadza wywiad z jednym z kierowników CD Projekt, można dowiedzieć się wielu szczegółów o grze
[LINK]
Kto jest online: 0 użytkowników, 342 gości