Po 2 222 bitwach z Jagdtigerze wsiadam na jgpze100 i w związku z tym mam pytanko co mu dać za wyposażenie i jak to skonfrontować ze skillami załogi? Jako wyposażenie standardowo rammer, wentę i lornetę czy coś na poprawę celowania?
Na załodze mam
Dowódca - żarówa, bia, naprawa, puste 100%, puste 57%
Celowniczy - snajper, bia, wyznaczony cel, puste 100%, puste 57%
Kierowca - czyścioszek, hamowanie sprzęgłem, bia, jazda terenowa, puste 57%
Radioperator - rozeznanie w sytuacji, wzmocnienie sygnału, bia, naprawa, puste 57%
Ładowniczy - desperat, intuicja, bia, naprawa, puste 57%
Ładowniczy - bia, naprawa, bezpieczne magazynowanie, kamo, puste 57%
Bazowo pojazd ma 400m widzenia i nie jestem pewien czy skill radiooperatora (dowódcy też opcjonalnie) przy założeniu lornety się nie będzie marnował - chodzi mi o ograniczenie zasięgu widzenia do 500 m. Te nadprogramowe metry coś wniosą w kwestii wykrywalności czy się zmarnują?
Swoją drogą nie wiem czy stosować go jako działo szturmowe czy jednak wykorzystywać jako ciężkiego snajpera, choć pozostanie niewykrytym przy tym gabarycie to cud.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 24
Wysłane 2013-12-09 23:08
Wysłane 2013-12-10 01:06 , Edytowane 2013-12-10 01:19
@pustelnik
wyposażenie standart:
rammer, wentylacja, lorneta (snajper) lub GLD (assault gun)
załoga:
4 skille/perki na 100% - to w zasadzie możesz mieć wszystko co niezbędne i jeszcze trochę.
Jako że Jadzia E-100 nie ma dobrego camo factor (+ wielkie gabaryty) - więc bym sobie odpuścił robienie z niej nindży. Zatem:
1. BiA (cała załoga)
2. Naprawy (cała załoga)
3. Sixth Sense, Armorer, Clutch Braking, Situational Awareness, Safe Stowage, Adrenaline Rush
4. Recon, Deadeye lub camo, Preventative Maintenance lub Off-Road Driving, Firefighting, Firefighting, Firefighting
Ewentualnie Firefighting na 5-ty skill, a na 4-tym dla radiowego i ładujących, jakieś inne gadżety.
Generalnie i tak nie ma to wielkiego znaczenia, bo istotne rzeczy już są.
EDIT
Widzę, że w zasadzie masz już podobny setup
Moje uwagi:
-Imho wyznaczony cel jest mniej przydany od armorer (nie wiem jak to zwą po naszemu, chodzi o lepsze strzelanie przy uszkodzonym dziale)
-naprawy są niezbędne dla każdego załoganta
-zwiększanie zasięgu widzenia zawsze ma sens i się nigdy (w praktyce) nie marnuje - będziesz wykrywał z większego dystansu przeciwników z dobrym camo.
Wysłane 2013-12-10 13:28
Pochwalę się bo ładna bitwa się trafiła
Zwycięstwo
Zatoka rybacka 2013-12-10 13:01:21
Waffenträger auf Pz. IV
Doświadczenia: 1 677 Kredytów 85 062
Na czystko 50k, 5,4k dmg i dalej tylko klasa III ( !!) Link do powtórki.
Początkowo stanąłem koło kościoła snajpić. Jednak po paru minutach ta strona padła. Coś tam dmg nabiłem. Miasto także coś wykruszyło się. Zrobiło się nieciekawie bo nas została piątka, ich z 8 lub 9. Uciekłem z klasztoru prosto do miasta. Na ich baze wyruszył cały is, nadgryziony is8 i pełny ja w tf trager pziv. Miałem farta bo IS wrócił się na naszego kapa i załatwił 2 (wz-131 i jeszcze coś). Ja po wykończeniu przeciwnego waffentragera dobiłem black price, tigera i i coś jeszcze. I tak wygrałem przegraną bitwę. Co ciekawe więcej dmg zrobił is8 (6k) także można powiedzieć, że we dwóch wygraliśmy całą bitwę.
Wysłane 2013-12-11 19:39 , Edytowane 2013-12-11 20:15
@vindix
WG Cie nie lubi i dostajesz złe teamy. Zakup konto premium (minimum na 6 miesięcy) to pomoże...
A tak na serio:
Czołg jest OK, a złe teamy trafiają się każdemu. Wykorzystaj silne strony T25/2, a wyniki przyjdą - świetne opuszczanie działa, dobry pancerz na wieży (można śmiało walczyć na zboczach/w pozycji hulldown).
Dobry kamuflarz (TD) i obrotowa wieża (unikalne) pozwala obejść niezbyt wysoką penetrację.
Pojazd jest nielubiany i ja to wiem, ale przy odrobinie dobrej woli - robi dobrą robotę.
Miałem na nim lepsze wyniki, niż na Jadzi oraz SU-152, także imho da się nim grać.
Oczywiście fail teamu nie przeskoczysz, ale to już kwestia statystki - nie da się ciągle trafiać do idiotów.
Zwykle, problem znajduje się między monitorem a klawiaturą. Czasem trzeba trochę zmienić nawyki - trzeba dostosować styl gry pod maszynę i tego też nie przeskoczysz.
Wysłane 2013-12-11 20:21 , Edytowane 2013-12-11 20:29
@Sturmovik
Fajna historia. Nawet mnie urzekła.
Tyle że T25/2 nie może spotkać Maus'a w walce, bo jego MM to 7-9...
A jak już ktoś na siłę wbija do T10, to premium kule mają prawie 250 mm peny.
Wysłane 2013-12-11 20:25
@cichy
A po co robić idiotyczne plutony?
Jak chcesz trollować, to przynajmniej zabierz odpowiednie ammo i załogę. I "stronk pluton", inaczej będzie bite.
Wysłane 2013-12-11 20:43
Zastanawiam się jaki zestaw sprawdza się najlepiej na HT.
Skłaniam się ku:
1. Rammerowi (-10% do czas przeładowania działa)
2. Stab. Pionowemu (-20% do "rozrzutu" działa podczas jazdy i obrotu wieży)
3. Ulepszonemu systemowi naprowadzania (-10% do szybkości celowania)
Tylko co z wentylacją ?
Ładować ją zamiast systemu naprowadzania ?
Co ładujecie do HT-ków?
Wysłane 2013-12-11 22:17 , Edytowane 2013-12-11 22:23
@cichy
chyba masz rację, @sturmovik musiał pisać o T-54 - dlatego zwracam honor
Hipoteotycznie (jak ktoś się uprze), to i loltraktor może spotkać mausa (zresztą widziałem takich gagatków). Ale chyba nie o to chodzi
@thor2k
Jeżeli się da, to wstawiam właśnie vert staba i rammer. A zamiast GLD -> wentylacja, jako że kompleksowo poprawia zdolności bojowe w każdych warunkach, kiedy GLD tylko przy zatrzymaniu (a do tego jedynie czas skupienia)
Jeżeli stabilizacja jest nie dostępna, to wtedy rammer, GLD i wentylacja.
Wysłane 2013-12-11 22:44
@thor2k
Zależy jaki HT. Radzieckie ładują długo to daje wentylacje + dosyłacz. Najlepiej sprawdz konfiguracje wyszukując model czołgu + polecane moduły.
Ja się mogę pochwalić, ocena osobista: 4555 Jak w 8.8 to wchodziło miałem 2,5k, po 8.9 wzrosło mi do 3k pkt. Dzięki 7na7 ładnie przeskoczyłem o te 1,5k oceny osobistej (wbrew pozorom nie było to zadanie łatwe).
Co do T25/2 - wymaksowany nie jest tragiczny. Wolniejsza wersja hellcata ale dalej potrafi "dziabnąć". Po tym T25/2 jest T28 prototype z max prędkością 18 kmh. To dopiero męczarnia. Ale z drugiej strony warto sie pomęczyć dla T30.
Wysłane 2013-12-12 00:20
@nickey
Taa... tyle, że ten ranking made by WG jest diabła wart... rośnie w oczach z dnia na dzień wraz z liczbą rozegranych bitew...
O wiele bardziej miarodajne jest WN7 ew. PR z noobmeter:[LINK]
Wysłane 2013-12-16 12:14 , Edytowane 2013-12-16 12:15
Panowie, 3 dni premium za free - wystarczy rozegrać jedną bitwę w chińskim T6 (możliwe że inne nacje i tiery, ale nie sprawdzałem )
Dodatkowo, IS-6 do wzięcia - jest specjalna misja:
[LINK]
Co o tym myślicie? Misja w zasadzie dla graczy z dużym stażem (wymagane czołgi T6 z każdej nacji) oraz - najlepiej - z aktywnym kontem premium.
Trzeba nabić po 100k XP na każdej nacji, na dowolnych pojazdach Tier 6 (oprócz premium).
Jeżeli te warunki są spełnione, to grając dziennie ~ 20 bitew, po miesiącu gracz dostaje IS-6 lub ekwiwalent w goldzie.
Co o tym myślicie?
W sumie ciekawy event, ale chyba tylko dla nielicznej grupy czołgistów.
Wysłane 2013-12-16 12:41
To determine the top 10 XP scores, only basic XP will be counted (no first victory bonus, premium account bonus, etc.).
Troche lipka bo raz, że trzeba być w top10 w drużynie (co raczej przy przeciętnej bitwie nie jest problemem) ale nie wliczają się bonusy z premium, licznika x2. No i ile tego expa w 1 meczu nabijesz 6 tierem?
Kto jest online: 0 użytkowników, 406 gości