Witam,
mam problem.
Jakiś czas temu kupiłem sobie w sklepie Gearbest 3 telefony (różne modele)
z czego jeden z nich przestał działać po około miesiącu użytkowania.
Telefon wysłałem do nich z RMA i tutaj pojawia się problem...
Około 2 tygodni temu paczka została przez nich odebrana ale jak twierdzą nie otrzymali jej.
Towar wysłałem na adres z ich RMA.
Czy mieliście już takie przypadki ?
Chciałbym dokonać jeszcze zakupów u nich ...
Niestety nie wiem czy jest sens przy takim podejściu...
Forum > Mobilne > Gearbest - a reklamacje telefonów
Wysłane 2015-11-19 14:47
Wysłane 2015-11-19 19:26
Płaciłeś przez Paypal? jeśli tak to może zmieścisz się w 180 dniowym okienku... - jeśli tak to po prostu zakładaj spór i nie ma co tracić czasu.
Jeśli się w nim nie zmieścisz - dawaj im screen z dosłania paczki i jeśli dalej będzie problem - stwierdź że opiszesz to na wszystkich forach konsumenckich jakie znajdziesz (daj kilkanascie lików jakoby że masz tam konto...) w sumie nic więcej raczej nie zrobisz...
Wysłane 2015-11-20 08:22
Tak płaciłem przez Paypal.
Napiszę do nich maila.
Poczekam jeszcze do poniedziałku na informację zwrotną.
Dzięki za podpowiedź
Kto jest online: 0 użytkowników, 206 gości