W skrócie. Co jakiś czas iP11 ma problem, nie reaguje na dotyk, albo reaguje źle. Odczytuje znak obok na przykład. Aktualizacje zainstalowane wszystkie oczywiście. Jak piszę ten post to nie działa klawisz „t” chyba, że obrócę ekran. Nie mogę wyłączyć i włączyć bo magicznie przestaje działać opcja przesunięcia przycisku, ten slide. O dziwo zablokowanie i odblokowanie przywraca działanie dotyku na jakiś czas, ale klawisz „t” i opcja wyłączenia wciąż szwankuje. Macie jakiś pomysł? Czekać na kolejną aktualizację nie ma sensu.
Forum > Mobilne > IP11 ma problem
Wysłane 2020-07-25 21:16 , Edytowane 2020-07-25 21:20
@-ADSO-
Daj znać jak poszło. Jestem ciekawy jak to wygląda w Polsce. Ja kiedyś miałem przebarwienie na ekranie iPada i wymienili mi urządzenie od ręki.
Z ciekawości: macie u siebie apkę Apple Support (czy Wsparcie Apple, czy coś w tym stylu)? Macie jakieś doświadczenia z serwisem Apple w Polsce - wiem, że są jacyś certyfikowane serwisy, ale nie jestem pewien jak to wygląda w praktyce.
Wysłane 2020-07-26 19:38 , Edytowane 2020-07-26 19:39
Ja oddawałem 8 plus na gwarancję. Nie działała kamera do selfie i face ID. W teście na miejscu od razu im wyszło, że telefon nie wykrywa przedniej kamery. Kazali zostawić. Naprawa trwała 7 dni. Standardowo dali nowy(czy nowy czy refub to już nie wiadomo rzecz jasna).
Samsung swojego czasu dawał gwarancję naprawy niektórych awarii w 4 godziny. Huawei mi odesłał telefon po jednym dniu ostatnio.
Wysłane 2020-07-26 21:03 , Edytowane 2020-07-26 21:05
@Lasica
Jak był w szarym pudełku to refurb. Refurby Apple są nie do odróżnienia, bo wymieniają obudowę i baterię na nową. Wysyłałeś do Apple czy do autoryzowanego serwisu? Jak 8 Plus to pewnie Touch ID nie działał. Face ID jest od X.
Swoją drogą to mogliby otworzyć Apple Store w Polsce. Bardzo by to wszystko uprościło.
Wysłane 2020-07-27 02:04 , Edytowane 2020-07-27 02:05
To był X pomerdało mi się, sorry. Zaniosłem osobiście do autoryzowanego serwisu bo mam blisko do nich. W moim przypadku był to iMad. W Polsce nie da się chyba sprzętu wysłać bezpośrednio do Apple.
Wysłane 2020-07-28 19:11
Póki co problem nie rozwiązany. Kontakt z supportem fajny, ale konsultant nie wiedział jak się robi twardy reset w iP11. Nic on nie dał, więc backup i reinstal ostatniej aktualizacji. Potem jeszcze przywrócenie ustawień fabrycznych, a jak i to nie zadziała to serwis. Szkoda, że tylko wysyłka, nie ma innej opcji w Z. Górze
Wysłane 2020-07-28 20:35 , Edytowane 2020-07-28 20:36
@-ADSO-
wow, miasto ma 140 000 mieszkańców, więc nie takie małe, i nie ma ani jednego autoryzowanego punktu naprawy? Ciekawe.
Wysłane 2020-07-28 21:15
@Straszny Zielona Góra to nawet nie 120 tysięcy, i niestety, jest tylko serwis pogwarancyjny. Podziałam jutro z tym co zalecał support i zobaczymy jak wyjdzie. Zdalna diagnostyka nie dała żadnej odpowiedzi co może być nie tak, stawiamy na źle zainstalowaną ostatnią aktualizację, 13.6 o ile pamiętam.
Wysłane 2020-07-28 21:26
@-ADSO-
Na oficjalnej stronie piszą tylko to.
Wysłane 2020-07-28 22:36
@Panzer Też to już czytałem, ale dziękuję. Problem u mnie bardziej skomplikowany, ekran świruje i na kablu, i bez, i na innym, i objawy różne np. przed chwilą dotyk przestał działać a po chwili wyłączyła się przeglądarka. Zwykle zablokowanie i odblokowanie załatwia sprawę i można dalej pracować. Support się z tym jeszcze nie zetknął, jutro spróbuję wprowadzić iP w stan awaryjny poprzez iTunes i wymuszę ponowną instalację 13.6. Potem już tylko ustawienia fabryczne i serwis.
Wysłane 2020-07-28 23:10
@-ADSO-
Ja myślę, że to problem sprzętowy (chociaż też się z czymś takim nigdy nie spotkałem, a miałem styczność z dziesiątkami ich produktów, czy to swoich czy u znajomych) i w końcu będziesz musiał wysłać go do serwisu, gdzie wymienią ekran albo telefon. Od początku wspominałeś problemy z dotykiem, przed 13.6.
Wysłane 2020-07-29 11:43
@Panzer A faktycznie, od początku było coś nie tak, był problem z właściwym odczytaniem w co ja klikam. Ale problem znikał zawsze jak się mocniej powiększyło "szczypiąc ekran", zrzuciłem to na karb rozdzielczości ekranu itp. Najgorsze, że nie zaobserwowałem od kiedy te aktualne problemy się pojawiły, może rzeczywiście źle założyłem, że to 13,6 a problem jest od początku i to sprzętowy. Zobaczymy.
Wysłane 2020-07-29 12:38 , Edytowane 2020-07-29 12:39
@-ADSO-
Powinieneś być w stanie bezproblemowo „klikać” na tym forum bez powiększania.
Ja z kolei myślałem, że się przestawiasz na nowy telefon.
Wysłane 2020-07-29 12:52
@Panzer
ja też mam iP 11 i nie ma najmniejszych problemów w celowaniem w cokolwiek bez wzgledu na zbliżenie/oddalenie, także obawiam się że ADSO miał naprawdę sporego pecha i miał fabrycznie uszkodzoną warstwę dotykową....
Wysłane 2020-08-27 19:47
A miałem niebawem pisać, by minęło nieco czasu na testy ale nie dajesz mi go, więc... informuję że po wymuszeniu ponownej aktualizacji i instalacji kolejnej problem po prostu zniknął. Nieco ponad tydzień trwa ten błogostan i podświadomie czekam, aż coś znów się stanie. Póki co jednak nic się nie dzieje i oby tak pozostało.
Stawiałem już jak Straszny na serwis, ale jakoś poszło bez. Ważne, że działa.
Dziękuję wszystkim za rady i dobre słowo.
PS: Mój ranking: smartfon na WP to 0 problemów, smartfon na Androidzie 0 problemów, a tem na iOS problemy 😂😅🤣 Statystyka to sucz 😂🤣😅
Wysłane 2020-12-05 01:25
@-ADSO-
Ruszył program wymiany jedenastek z takimi problemami. Wklej sobie serial na tej stronie żeby sprawdzić czy Twój egzemplarz ma ten problem.
Kto jest online: 0 użytkowników, 216 gości