@maq
Bateria standard, przy internecie ograniczonym do 2G, i użytkowaniu "bezrozrywkowo" czyli telefon, smsy i maile spokojnie wytrzymuje jakieś 50 godzin, jeśli dołączę to tego granie i surfowanie po sieci, przeważnie wytrzymuje około 18-20 godzin (cały czas włączony eco mode, nawet nie wiem ile trzyma w normalnym trybie, bo wydajności i tak jest nadmiar ) przy czym synchronizacje maili, pogody, facebooka itp cały czas włączone. Telefon działa bardzo sprawnie, nie ma żadnych przycięć, wszystko działa błyskawicznie :) Wygląd nakładki... kwestia gustu :) dla mnie szału nie robi ale też nie jest jakaś mega brzydka :) Funkcjonalnie podobna do touchwiza. Na górze belki dostęp do aplikacji qslide i szybkich opcji jak w samsungach, plus po przytrzymaniu każdej opcji, wchodzi do jej zaawansowanych ustawień. Na ekranie blokady można skonfigurować cztery skróty. Dodatkowo ma całkiem fajną opcję quickmemo, która pozwala na szybkie odręczne zapisanie jakiejś notatki. Jeśli chodzi o wykonanie nie mam żadnych zastrzeżeń, nic nie trzeszczy nic nie odstaje, spasowany idealnie :) Jedynie co może denerwować to "grzechotka" podczas potrząsania telefonem :) podobno to mechanizm autofocusa :) Jakość zdjęć... nie powala jak na 13MPx, głównie właśnie przez autofocus, ale można wykonać nim całkiem zadowalające fotki :) Telefon na sofcie 10d potrafił się dość mocno nagrzać, ale po wgraniu 10g jest już ok
Ekran, sprzętowo identyczny z nexusem 4, czyli jeden z najlepszych na rynku :) dodatkowo podobno lepiej skalibrowany :) Chyba jedyne co może przeszkadzać to brak USB OTG i slotu na kartę pamięci, ale 25GB dostępne dla użytkownika to i tak całkiem sporo :)
edit
Wynik po 15 godzinach :) Wczoraj wieczorem jeszcze sporo benchmarków puszczałem, dlatego na początku wykresu spory skok, przez noc zeszło może jakieś 2-3%
@straszny
Na forum 11bitstudios jeszcze nic mi nie odpisali na temat tych ustawień
Forum > Mobilne > Anomaly Benchmark .... na Androida i iOS
Wysłane 2013-09-14 12:37 , Edytowane 2013-09-14 13:06
Wysłane 2013-09-14 12:56 , Edytowane 2013-09-14 13:15
One X+
[LINK]
Wysłane 2013-09-14 14:20 , Edytowane 2013-09-14 14:22
@straszny
Może w telefonach jest z góry narzucana ograniczona przestrzeń robocza pamięci przeznaczona dla GPU?
Wysłane 2013-09-14 15:25
@Netman
Chyba tak jest, ale ze screenow wychodzi na to, ze optimus ma przeznaczone o 5MB wiecej niz S4 (w G z 2GB zostaje 1816MB, w S4 1821) a tekstury jednak spadają o jedno oczko w dół na optimusie.
Wysłane 2013-09-14 16:08
@Fr3aKy
Tam podaje raczej cały wolny RAM a nie to co przydziela dla gry.
Wysłane 2013-09-14 18:58
@djluke
O to mi wlasnie chodzi, 1816MB jest dostepne, wiec dla grafiki zostaje 232, a w S4 zostaje 227.
Wysłane 2013-09-14 19:27 , Edytowane 2013-09-14 19:32
@Fr3aKy
To nie jest rezerwacja dla grafiki, tylko dla kernela.
W niedostępnej pamięci znajdują się głównie różnorodne buffory.
Jako ciekawostka - tak wygląda zarezerwowana przestrzeń w S3:
Reserved memory spaces
There is the current reserved memory space breakdown, with red as Perseus changes over stock:
#Secure spaces on fixed memory addresses
Front-camera firmware & heap: fimc0: fmic1 =
0x65800000 - 0x66700000 => 15360K (0xF00000) => 14336K
Multi function codec B memory space: mfc-normal =
0x64000000 - 0x64400000 => 4096K
ION device memory allocator reserved space: ion =
0x5F200000 - 0x63800000 => 71680K (0x4600000) => 48128K
Multi function codec device reserved space: device_mfc =
0x5C800000 - 0x5CA80000 => 2560K (0x280000)
Multi function codec A memory space (Virtually contiguous to MFC, practically has a physical memory hole): mfc-secure =
0x5C100000 - 0x5C800000 => 7168K (0x700000)
0x5F000000 - 0x5F200000 => 2048K (0x200000)
Bootloader: sectbl =
0x5C000000 - 0x5C100000 => 1024K (0x100000)
# non secure
Camera imaging subsystem: fimc_is => 12080K (0xBCC000) => 10240K
Display interface and frame buffer: fimd => 8192K (0x800000)
Main-camera firmware & heap: fimc0 => 62464K (0x3D00000)
Audio buffer: srp => 1024K (0x100000)
Wysłane 2013-09-14 21:48
Z efektownych benchmarków polecam zobaczyć Epic Citadel.
Robi ogromne wrażenie.
[LINK]
Wysłane 2013-09-14 21:58 , Edytowane 2013-09-15 12:26
@Netman
O widzisz, dzieki za wyjasnienie :) bo ktos kiedys na jakims forum widocznie glupoty pisal a ja powtarzam :)
Wysłane 2013-09-14 23:51 , Edytowane 2013-09-15 00:42
@Fr3aKy
W sumie jakąś tam rację miał...
Display interface and frame buffer: fimd => 8192K (0x800000)
Wysłane 2013-09-15 12:08 , Edytowane 2013-09-15 12:11
Optimus G
Ten znowu chyba ma blokade na 60fps :)
Wysłane 2013-09-15 13:42 , Edytowane 2013-09-15 14:09
dla Xperii SP LTE C5303
edit: wynik ostatni poprawiony o +0,2 fps
Wysłane 2013-09-15 14:04
@Netman
Spróbuj przeskalować rozdzielczosć tak żeby się zbliżyła do 720p :)
Wysłane 2013-09-15 17:54 , Edytowane 2013-09-15 18:04
Z EPic Citadel pomyśle żeby zrobić drugi ranking, Anomaly 2 juz dobrze pokazuje (mimo przeskalowania) obraz zmian urzadzeń mobilnych 2011-12-13 i wpływu wielkości ekranu w pikselach na wynik
Jak ktoś chce obejrzeć cały benchmark Anomaly 2 a nie ma odpowiedniego urządzenia, tutaj film do Youtube w HD [LINK]
Wysłane 2013-09-16 18:47 , Edytowane 2013-09-16 18:48
Znowu pojawil sie nowy benchmark - znowu polskiej produkcji:
[LINK]
Szkoda tylko zeby zmienic rozdzielczosc trza kupi pelna wersje ..
Wysłane 2013-09-16 22:17
@Lukxxx
Ale skalowanie tekstur to jakaś masakra!
Pierwszy raz widzę 2.0!
Kto jest online: 1 użytkowników, 176 gości
djluke ,