@straszny
Okej... zgadzam się, teraz już wiem (Polak mądry po szkodzie!) - ale "mleko już rozlane", więc możesz odnieść się bezpośrednio do powyższego problemu, po za radami na przyszłość? =]
Forum > Mobilne > Problemy po przeniesieniu abo. do nowego operatora - ciąg dalszy!!! :/
Wysłane 2012-11-08 11:17 , Edytowane 2012-11-08 11:18
@Yesusik
jak najszybciej przejdź na korespondencję mailem ze swoim opiekunem. Poproś o rozmowę z kimś kto może zajmować się Twoim numerem i weź od niego mail. W mailu wszystko spokojnie opisz. I od tego zacznij.
Wysłane 2012-11-08 11:22 , Edytowane 2012-11-08 11:26
@straszny
Nie mam ochoty dzwonić jeszcze raz na infolinię, gdzie na odebranie połączenia czeka się średnio 10-15min. (jakbym chciał sobie posłuchać muzyczki, to bym sobie załączył radyjko;) więc napiszę na bok@orange.pl i zobaczę kto mi odpiszę... teoretycznie powinna to być ta sama osoba, którą już udzielała mi odp. z bok'a wcześniej - wtedy się zapytam, czy ona jest "głównym/oficjalnym" opiekunem mojego numeru.
** EDIT **
E-mail poszedł... czekamy na odp.
Wysłane 2012-11-08 22:53
@Yesusik - są 2 pakiety - abonamentowy i Data. Ty masz oba po 500MB, u mnie jest 1GB i 500MB. Problem w tym, że z początku korzystając z internetu transfer znikał... z obu pakietów jednocześnie :) używając np: 100MB odejmowało mi po 100MB z obu pakietów :/ Kilka reklamacji i to naprawili... mniej więcej :> Sprawdź stan pakietów na orange online :)
Wysłane 2012-11-09 08:37 , Edytowane 2012-11-09 08:40
@krymtON
Hmm...
- w panelu widzę tylko jedną pozycję odnośnie danych (zaznaczyłem na zielono), ale jej stan cosik się nie zgadza... przedwczoraj wieczorem zassałem samą apkę ~6MB, a do tego na pewno kilka dodatkowych mega wysurfowałem, więc... hmm... trza to wyjaśnić! Ale dzięki za cynka! =]
A jest jakiś kodzik, gdzie zwrotnym SMS'em otrzymam info odnośnie wykorzystanej i dostępnej ilości danych???
PS
Z BOK'u jeszcze nie odpisali... mam nadzieję, że do południa dostanę odp!
Wysłane 2012-11-10 12:16 , Edytowane 2012-11-10 12:21
@Yesusik - ciśnij ich, składaj odwołania, itp :)
Mi na ten przykład po problemach z internetem w końcu udzielili informacji - dostałem 50% rabatu na jeden miesiąc (45zł) + 1GB transferu danych ekstra :D Jestem w miarę zadowolony. Sugeruję też spróbować skorzystać z ich aplikacji na facebooku - do mnie dzisiaj zadzwoniła miła Pani i omówiła ze mną wszystkie wątpliwe kwestie :) Trwało to kilka dni, jednak jestem naprawdę zaskoczony podejściem do klienta :) Plus dla Orange
EDIT:
U mnie wygląda to tak...
Kto jest online: 0 użytkowników, 223 gości