Forum > Mobilne > Problemy po przeniesieniu abo. do nowego operatora - ciąg dalszy!!! :/

Strona 7 z 7 <<<1...34567
skocz

Yesusik

Wysłane 2012-11-08 11:12

@straszny
Okej... zgadzam się, teraz już wiem (Polak mądry po szkodzie!) - ale "mleko już rozlane", więc możesz odnieść się bezpośrednio do powyższego problemu, po za radami na przyszłość? =]
\"\diabel\" \"\przytul\"

よろしく

straszny

Wysłane 2012-11-08 11:17 , Edytowane 2012-11-08 11:18

@Yesusik
jak najszybciej przejdź na korespondencję mailem ze swoim opiekunem. Poproś o rozmowę z kimś kto może zajmować się Twoim numerem i weź od niego mail. W mailu wszystko spokojnie \"\mikolaj\" \"\przytul\" opisz. I od tego zacznij.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Yesusik

Wysłane 2012-11-08 11:22 , Edytowane 2012-11-08 11:26

@straszny
Nie mam ochoty dzwonić jeszcze raz na infolinię, gdzie na odebranie połączenia czeka się średnio 10-15min. (jakbym chciał sobie posłuchać muzyczki, to bym sobie załączył radyjko;) więc napiszę na bok@orange.pl i zobaczę kto mi odpiszę... teoretycznie powinna to być ta sama osoba, którą już udzielała mi odp. z bok'a wcześniej - wtedy się zapytam, czy ona jest "głównym/oficjalnym" opiekunem mojego numeru.
\"\spoko\"


** EDIT **
E-mail poszedł... czekamy na odp.
\"\tuptup\"

よろしく

Pawlaczek

Wysłane 2012-11-08 13:32

@straszny Klienci indywidualni nie mają raczej opiekunów... ? \"\hmmm\"

...

straszny

Wysłane 2012-11-08 13:34

@Pawlaczek
fakt.... ale na pewno kogoś namierzy z kim może zacząć korespondencję.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Pawlaczek

Wysłane 2012-11-08 14:01 , Edytowane 2012-11-08 14:19

@straszny

Zacząć - owszem \"\cfaniak\" ale marne szanse, że z tą samą osobą ją zakończy. \"\lol\"

...

Yesusik

Wysłane 2012-11-08 14:25

@Pawlaczek
W wyniku zdu###ego systemu zamawiania on-line (wcześniej opisane problemy;) zostałem zakwalifikowany jako klient biznesowy (pomarańcza dla firm), więc teoretycznie powinienem takowego opiekuna posiadać.
\"\diabel\"

よろしく

krymtON

Wysłane 2012-11-08 22:53

@Yesusik - są 2 pakiety - abonamentowy i Data. Ty masz oba po 500MB, u mnie jest 1GB i 500MB. Problem w tym, że z początku korzystając z internetu transfer znikał... z obu pakietów jednocześnie :) używając np: 100MB odejmowało mi po 100MB z obu pakietów :/ Kilka reklamacji i to naprawili... mniej więcej :> Sprawdź stan pakietów na orange online :)

Graty jak każde inne ;)

Yesusik

Wysłane 2012-11-09 08:37 , Edytowane 2012-11-09 08:40

@krymtON
Hmm...



- w panelu widzę tylko jedną pozycję odnośnie danych (zaznaczyłem na zielono), ale jej stan cosik się nie zgadza... przedwczoraj wieczorem zassałem samą apkę ~6MB, a do tego na pewno kilka dodatkowych mega wysurfowałem, więc... hmm... trza to wyjaśnić! Ale dzięki za cynka! =]
\"\sam_nie_wim\" \"\ok\"

A jest jakiś kodzik, gdzie zwrotnym SMS'em otrzymam info odnośnie wykorzystanej i dostępnej ilości danych???
\"\hmmm\"


PS
Z BOK'u jeszcze nie odpisali... mam nadzieję, że do południa dostanę odp!
\"\zly\"

よろしく

krymtON

Wysłane 2012-11-10 12:16 , Edytowane 2012-11-10 12:21

@Yesusik - ciśnij ich, składaj odwołania, itp :)
Mi na ten przykład po problemach z internetem w końcu udzielili informacji - dostałem 50% rabatu na jeden miesiąc (45zł) + 1GB transferu danych ekstra :D Jestem w miarę zadowolony. Sugeruję też spróbować skorzystać z ich aplikacji na facebooku - do mnie dzisiaj zadzwoniła miła Pani i omówiła ze mną wszystkie wątpliwe kwestie :) Trwało to kilka dni, jednak jestem naprawdę zaskoczony podejściem do klienta :) Plus dla Orange \"\spoko\"

EDIT:

U mnie wygląda to tak...

Graty jak każde inne ;)
Strona 7 z 7 <<<1...34567
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 223 gości