Forum > Mobilne > Problemy po przeniesieniu abo. do nowego operatora - ciąg dalszy!!! :/

Strona 5 z 7 <<<1234567>>>
skocz

Yesusik

Wysłane 2012-09-21 11:13 , Edytowane 2012-09-21 11:20

@Pawlaczek
No mają ewidentnie zj**any system... jakiś administrator/programista, który tworzył ten formularz online zrobił odwołanie to złego pola - prawdop. kwestia jednej linijki kodu przez które całe to zamieszanie.
\"\ziew\"


Jestem ciekaw jak się sytuacja rozwinie... mogę poczekać te kilka dni, ale niech tylko się okaże, że zamówienie zostanie całkowicie anulowane i nie będę go mógł ponowić na tych samych zasadach (bo zniżka na te telefony jest tylko do 23.09), to im zrobię taką AFERĘ, że im moje imię i nazwisko będzie się czkawką odbijało!!!
\"\diabel\" \"\diabel\" \"\diabel\"


PS
Opisałem sprawę jeszcze na ich e-mail'a... zobaczymy co tu mi napiszą.
\"\diabel\"

よろしく

Pawlaczek

Wysłane 2012-09-21 11:17 , Edytowane 2012-09-21 11:17

@Yesusik

Będą wołali - o Yesu ! \"\lol\"

...

Yesusik

Wysłane 2012-09-21 11:25 , Edytowane 2012-09-21 11:33

@Pawlaczek
Zadzwoni się do kilku gazet i może znajdzie się jakiś chętny dziennikarz, który opisze sprawę... pismo do Rzecznika Praw Konsumenta... i oczywiście jeszcze pisemko do Pana Jakuba Kłoczewiaka - Prezesa Zarządu Orange Customer Service.
\"\lol\" \"\lol\" \"\lol\" \"\diabel\"


No ale nie wyprzedzajmy zdarzeń... jeszcze mają czas na wyprostowanie sprawy.
\"\crazy\"


PS
o firmie OCS

Podstawą naszej działalności jest dbanie o klientów - tworzymy nową jakość usług i doświadczeń klienta, w oparciu o długoterminowe relacje i zaufanie. Aktywnie promujemy faktury elektroniczne i nowoczesne kanały płatności, ponieważ jest to nasza odpowiedzialność i wkład w ochronę środowiska.
- tjaaa... a przez głupi błąd w formularzu właśnie kurier niepotrzebnie spalił kilka litrów benzyny i zmarnowane zostało kilkanaście stron papieru = no fajne mi dbanie o środowisko!!! A o "jakości usługi" nawet się nie wypowiadam, bo to woła o pomstę do Nieba!
\"\olaboga\" \"\olaboga\" \"\olaboga\" \"\obcy\"

よろしく

czechu

  • czechu
  • wiadomość Użytkownik

  • 2043 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-21 12:41

@Yesusik
Jako alternatywe ci podam: umowa bez telefonu + telefon na raty w MM - przez weekend maja 50x0%. Matka przed chwila zabrala d90 stamtad (w moim temacie). Profity? masz telefon taki jaki chcesz w rozsadnej cenie, duzo niskich rat, tani abonament, ktory co roku mozesz zmieniac wedle upodoban. Z takiej alternatywy ja sam bede korzystal juz jutro.

iMac Late 2017 27", Iphone 13 pro

koradon

Wysłane 2012-09-21 13:05

To tak w temacie Xperii to kumpel własnie odebrał Xperie P... wow, jeden z ładniejszych fonów jakie trzymałem, i ten ekran. Jestem trochę zazdrosny \"\crazy\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

Yesusik

Wysłane 2012-09-21 14:01 , Edytowane 2012-09-21 14:05

@koradon
Też mu się przyglądałem i jakoś właśnie mnie nie przekonał... kto co lubi!
\"\jezor\"


@czechu
Z ratami 0% można jeszcze taką opcję brać pod uwagę, pod warunkiem, że cena w danym sklepie nie odbiega od innych - widzę, że w MM ten arc S jest za 1099,- więc jeszcze by uszło... niestety ja już jestem w innym procesie.
\"\upsa\"

よろしく

I want to believe

Wysłane 2012-09-21 14:30

@Yesusik
ty to jestes jakis dziwny, z wszystkimi chcesz wojowac, cos udowadniac, sie sadzic. jakies kompleksy ? \"\woha\"

Pawlaczek

Wysłane 2012-09-21 14:39 , Edytowane 2012-09-21 15:08

@koradon

Cała nowa linia Xperii jest fajniutka \"\cfaniak\" Kupiłem bratu Xperie U i chociaż nie posiada aluminiowego unibody, jak Xperia P i ma wyświetlacz zaledwie 3,5", to jest naprawdę bardzo fajnym (ładnym i szybkim) telefonem. Duży plus nalezy się też SONY za nakładkę systemową - moim zdaniem najładniejsza z wszystkich producentów.

A i jeszcze dodam, że powaliła mnie jakość rozmów przez ten telefon. Gdy rozmawiam z bratem mam wrażenie, że stoi obok - niesamowicie czysty dźwięk.

...

straszny

Wysłane 2012-09-21 14:49

@I want to believe
też mam takie wrażenie ze Yesusikowi zdecydowanie lepiej nic nie sprzedawać bo można na 20 lat do więzienia trafić \"\lol\" \"\lol\" \"\jezor\"

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Yesusik

Wysłane 2012-09-21 15:19

@I want to believe
Po prostu "dorosłem" do świadomości, że po to jest Kodeks Cywilny by móc się bronić przed "dymaniem" ze wszystkich stron - jak ktoś lubi być oskubywanym na każdym kroku, to jego sprawa... ja przestałem to akceptować w momencie kiedy sam zostałem niesłusznie pozwany (niedawno zapadł wyrok korzystny dla mnie, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że jednak warto korzystać z własnych praw).
\"\upsa\"


@straszny
Jak wszystko w sprzedawanym przedmiocie/usłudze jest okej, to nie ma czego się obawiać... ale nie daj Boże, ktoś spróbuje nie wywiązać się z warunków umowy ;)
\"\diabel\"

よろしく

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5188 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-21 22:44

@I want to believe
Ja chciałem zadać inne pytanie @Yesusik jak tam pozew allegro :P (sry musiałem)

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5181 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 00:42

Tak czytam ten temat i mi się włosy jeżą na głowie. Ale zgadzam się z Yesusikiem. Dopóki ludzie pozwalają żeby po nich jeździć, doputy będzie takie traktowanie klienta. Telefon na abonament? Wchodzisz na stronę, zamawiasz, sprawdzają, przysyłają telefon. Co w tym takiego trudnego?

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 15 Plus 512GB | iPad Pro 11 512GB |  TV 4K 128GB | Xbox Series X | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x8

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 01:45

Niestety to prawda - system online Orange jest do D i sami się do tego przyznają - normą jest złe naliczanie (pokazywanie) minut/złotówek/megabajtów, zawyżanie możliwej prędkości takiej Neostrady czy nie działanie pewnych opcji lub całości systemu w ogóle. Tyle że to co widzi klient i to co widzą w centrali to mam wrażenie dwa odrębne systemy bo "liczy" dobrze, przynajmniej w przypadkach z którymi się spotkałem, tym niemniej tym niemniej często konsultanci logują się chyba do nie tego systemu co trzeba...

@Panzer
Tak to powinno wyglądać, niestety Polska to nadal za biedny kraj za cwanych ludzi by stosować w nim system wynagrodzenia motywacyjnego zależnego od ilości czy ceny wciśniętych klientowi usług.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

maq

  • maq
  • wiadomość Użytkownik

  • 3662 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 08:34

Zaraz zaraz, przecież jeszcze niedawno wszyscy pisali, że Orange jest super a Play bleee. I wyszło jak zwykle. Jest super, do pierwszej wpadki.

Powyższa wypowiedź to moja opinia w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko mnie ani dziś ani w dniach następnych. Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez ostrzeżenia i podawania przyczyn. ***Pamiętaj Franiu, że twój wujku nigdy nie był przeciwko państwu, najwyżej przeciwko głupkom.***

Yesusik

Wysłane 2012-09-22 11:31 , Edytowane 2012-09-22 11:32

@emitar
Ostatni miesiąc miałem zawalony tematami domowymi, więc nie miałem czasu na spotkanie z prawnikiem... w tym tygodniu muszę jeszcze napisać odpowiedź na zażalenie do wygranej przeze mnie sprawy i czekam jeszcze jak rozwinie się sprawa w banku w którym złożyłem reklamację do usługi, w której także zostałem "wydymany" na kilkaset złotych. No i teraz "wskoczył" temat Orange i w najgorszym scenariuszu Play (jeżeli przekażą mój nr tel. mimo złych danych na wniosku), więc chwilowo Allegro musi "poczekać na swoją kolej", bo jakby nie było, u nich straciłem możliwość zarobku, a nie wymierne straty materialne, jak w innych sprawach (miały miejsce lub dopiero będą).
\"\upsa\"


@ALL
Gdybym wiedział, że mają taki skopany system on-line, to bym go olał na wstępie i zastanowił się nad pójściem do salonu, lub jednak innego operatora!
\"\boooli\"

よろしく

maq

  • maq
  • wiadomość Użytkownik

  • 3662 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 11:52

@Yesusik Masz mega pecha chłopie. Co zrobisz jak zabraknie w kraju operatorów, z którymi można się sądzić?

Powyższa wypowiedź to moja opinia w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko mnie ani dziś ani w dniach następnych. Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez ostrzeżenia i podawania przyczyn. ***Pamiętaj Franiu, że twój wujku nigdy nie był przeciwko państwu, najwyżej przeciwko głupkom.***

Yesusik

Wysłane 2012-09-22 12:14 , Edytowane 2012-09-22 12:15

@maq
"Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca!" :) To że źle rozpoczęła się współpraca między mną, a O. to jeszcze nie znaczy, że nie zostanie wyprostowana i dalej już będzie okej... na razie mają u mnie tylko "kreskę" ;)
\"\cfaniak\"


A co do pecha, to właśnie czasami się zastanawiam, czy "za bajtla" nie stłukłem paru luster, bo ciągnie się on za mną, od kiedy sięgam pamięcią.
\"\brrr\"

よろしく

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8466 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 13:00

Apropo Orange to spotkała mnie niemiła niespodzianka w czwartek. Dzwoniłem do znajomego (ma Play'a) bo chciałem coś dogadać. Jedno pytanie i rozłączyłem się. Połączenie trwało może... z 6 sekund. Przyszło mi powiadomienie, że za rozmowę zapłaciłem 75 groszy, czyli tyle ile za jedną minutę.

Jestem w Orange od dawna, jeszcze pamiętam czasy Motoroli C200 (czy C300?, zielono biały ekran, tylko smsy i połączenia) ale zastanawiam się nad przejściem do Play. Nie raz dzwoniłem do playa i zawsze było drogo, ale sekundowe naliczanie było włączone. Nic nie zmieniałem i nagle nie ma sekundowego naliczania. Nosz kur...

No i co 3,4 miesiące do mnie dzwonią i proponują abonament. A ja ciągle odmawiam mówiąc, że moja obecna ofera w pełni mnie zadowala. A telefonu lepszego nie chcę bo ten mi wystarcza. Jedynie szkoda mi numeru bo dużo trójek jest w nim, łatwo go zapamiętać.

Dało by się przenieś numer z karty na kartę? Żadne abonamenty mnie nie interesują.

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

D@nielo

Wysłane 2012-09-22 13:08 , Edytowane 2012-09-22 13:08


[LINK]

I jeszcze dostaniesz bonusa.

https://www.youtube.com/user/DefenceJournalist/videos

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6580 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 14:24

Wy pracujecie dla PLAY czy co? Wszędzie jest dokładnie tak samo, jet ok dopóki nie ma problemów. Szansa rozwiązania problemu to potem składowa wielu czynników i nie zależy u jakiego operatora jesteście...

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Steam Deck
Strona 5 z 7 <<<1234567>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 260 gości