Forum > Mobilne > Rozbity G2

Strona 1 z 1 1
skocz

Lukxxx

  • Lukxxx
  • wiadomość Użytkownik

  • 2102 wypowiedzi

Wysłane 2014-07-17 15:37

No i stało się całkiem szybko, żona po niecałych 2 miesiącach używania G2 upuściła go na chodnik. Na tyle nieszczęśliwie, że pękło szkło i przestał działać dotyk.

Teraz pytanie co z tym zrobić, w autoryzowanym serwisie chcą coś koło 550zł (jeszcze nie dzwoniłem, ani nie pisałem, ale tak ćwierkają na necie), plusem jest dalsza gwarancja.

W jakimś lokalnym (Lublin) serwisie powiedzieli ~200zł. Pytanie jak z oryginalnością ich części i jakością naprawy.

Jakieś porady, co i gdzie z tym zrobić? Albo może znacie zaufany serwis w Lublinie?

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2014-07-17 16:09

Jak ładnie zrobią to nie będzie śladu i gwarancja będzie dalej. 

straszny

Wysłane 2014-07-17 16:17 , Edytowane 2014-07-17 16:34

@Lukxxx
tak na marginesie (malutki prawie offtop) - szczerze polecam ubezpieczenie smartka - jest jako opcja w T-mobile i Orange. W T-mobile płace 12 zł miesięcznie, za co jest pełne spektrum możliwych wydarzeń ubezpieczone - od stluczenia każdego po kradzież i 100% rekompensaty przy każdym zdarzeniu. No i etui....  na G2 są świetne etui ochronne.


Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

komanek

Wysłane 2014-07-17 18:21

@Lukxxx:
W serwisie mówią 550 maksymalnie. Ja przy odbiorze zapłaciłem za całość 420 i jeszcze tył mi wymienili gratisie.

Ryzen 9 7900X3D MAG CoreLiquid M360 MSI X670E Tomahawk 64GB Trident Z5 Neo RGB 6000 Zotac RTX4070Ti Super SBX AE-5 Kingston KC3000 1TB + Crucial MX500 2TB + Seagate ST2000DL003 Montech Sky Two + Seasonic Focus GX650 MSI Optix MAG274QRF-QD Corsair Dark Core RGB Sharkoon Skiller SGK4 Mobile: Dell G15 5530 + iPhone 15 PRO + iPad Air 11 G6

Lukxxx

  • Lukxxx
  • wiadomość Użytkownik

  • 2102 wypowiedzi

Wysłane 2014-07-17 20:17

Wybrałem oryginalny serwis. Sprzęt brałem w sklepie (w Media Markt), nie od operatora więc ubezpieczenia nie brałem, w sumie szkoda może opcja by była. Żona nosi w etui, ale upadł dosyć nieszczęśliwie - w otwartym etui, ekranem do dołu.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 221 gości