Forum > Mobilne > Problem z pocztą w telefonie

Strona 1 z 1 1
skocz

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2524 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-14 10:23

Cześć  
Mam taki irytujący problem z obsługą poczty. Posiadam 3 konta poczty email, które obsługuję także poprzez telefon. Sprawa dotyczy kasowania wiadomości. Przychodzi ich całkiem sporo, wiadomo duza część niepotrzebna. Po zaznaczeniu kilku i wybraniu opcji USUŃ, wszystkie zostaja niby przeniesione z folderu ODEBRANE, SPAM,,OBOJETNIE JAKIEGO do KOSZA. Mija chwila i wszystko znowu wraca włącznie z ikoną niwej wiadomości na gornym pasku ekranu. Mofe to robic w kółko i bez skutku. Dlaczego tak sie dzieje? Synchronizacja włączona, konta mam na gmail, hotmail oraz onet. Bez znaczenia, kolega ma podobnie.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-14 19:35

Każde konto osobno? Który klient poczty?

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2524 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 00:20

Klient Gmail , oryginalna apka zainstalowana fabrycznie w telefonie. Na niej mam 3 konta i przelaczam miedzy nimi. 
Ikonka apki jak biala koperta w czerwonej obwodce. W ktora piczte nie wejde, nie idzie nic usunac, wszystko natychmiast powraca.

nosweratu

Wysłane 2018-06-15 07:58

A nie rozważałeś podpiecia całości pod gmaila (tam się ściąga poczta) i potem tylko selelekcja regułami/ standardowa obsługa apki?
Nie zmieniłeś czasem typu protokołu na jakiś pop3 zamiast imap? 

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2524 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 10:07 , Edytowane 2018-06-15 11:56

No mam calosc na gmailu. Nic nie zmienualem, zadnych protokolow.
Editka
Polaczylem wszystkue konta z gmailem...to byl sluszny trop,,dzieki😉😉😉😉

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 19:03

sprawdz proszę czy czasami systemowa apka poczty ( nie gmail tylko poczta - konfiguruje się z automatu jak dodasz konto w sklepie Google) tez się nie synchronizuje, dlatego masz takie szopki. Wystarczy tam wyłączyć synchronizacje

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2524 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 20:13

Nie używam tej apki systemowej. 

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38043 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 22:54

Problem wynikał pewnie z tego że nie kasowałeś wiadomości z serwera i klient je zaraz ponownie zaciągał.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2524 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-17 10:00

Prawdopodobnie tak, tylko jesli loguje sie do poczty, sprawdzam wiadomosci , ktore przychodza nowe i.kasuje je, to na chlopski rozum dla normalnego uzytkownika , jesli chce to skasowac powinno byc to z automatu wykonane. 

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-19 12:27

Najprawdopodobnie używałeś POP3 zamiast IMAP. W POP3 nie ma żadnej synchronizacji pomiędzy lokalnym klientem, a serwerem pocztowym. Używając IMAP kasując (czy robiąc cokolwiek innego) na jednym urządzeniu, czy przez web, zmiana synchronizuje się ze wszystkimi innymi.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 482 gości