Forum > Mobilne > Problem z pocztą w telefonie

Strona 1 z 1 1
skocz

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2527 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-14 10:23

Cześć  
Mam taki irytujący problem z obsługą poczty. Posiadam 3 konta poczty email, które obsługuję także poprzez telefon. Sprawa dotyczy kasowania wiadomości. Przychodzi ich całkiem sporo, wiadomo duza część niepotrzebna. Po zaznaczeniu kilku i wybraniu opcji USUŃ, wszystkie zostaja niby przeniesione z folderu ODEBRANE, SPAM,,OBOJETNIE JAKIEGO do KOSZA. Mija chwila i wszystko znowu wraca włącznie z ikoną niwej wiadomości na gornym pasku ekranu. Mofe to robic w kółko i bez skutku. Dlaczego tak sie dzieje? Synchronizacja włączona, konta mam na gmail, hotmail oraz onet. Bez znaczenia, kolega ma podobnie.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-14 19:35

Każde konto osobno? Który klient poczty?

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2527 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 00:20

Klient Gmail , oryginalna apka zainstalowana fabrycznie w telefonie. Na niej mam 3 konta i przelaczam miedzy nimi. 
Ikonka apki jak biala koperta w czerwonej obwodce. W ktora piczte nie wejde, nie idzie nic usunac, wszystko natychmiast powraca.

nosweratu

Wysłane 2018-06-15 07:58

A nie rozważałeś podpiecia całości pod gmaila (tam się ściąga poczta) i potem tylko selelekcja regułami/ standardowa obsługa apki?
Nie zmieniłeś czasem typu protokołu na jakiś pop3 zamiast imap? 

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2527 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 10:07 , Edytowane 2018-06-15 11:56

No mam calosc na gmailu. Nic nie zmienualem, zadnych protokolow.
Editka
Polaczylem wszystkue konta z gmailem...to byl sluszny trop,,dzieki😉😉😉😉

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1319 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 19:03

sprawdz proszę czy czasami systemowa apka poczty ( nie gmail tylko poczta - konfiguruje się z automatu jak dodasz konto w sklepie Google) tez się nie synchronizuje, dlatego masz takie szopki. Wystarczy tam wyłączyć synchronizacje

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2527 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 20:13

Nie używam tej apki systemowej. 

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-15 22:54

Problem wynikał pewnie z tego że nie kasowałeś wiadomości z serwera i klient je zaraz ponownie zaciągał.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2527 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-17 10:00

Prawdopodobnie tak, tylko jesli loguje sie do poczty, sprawdzam wiadomosci , ktore przychodza nowe i.kasuje je, to na chlopski rozum dla normalnego uzytkownika , jesli chce to skasowac powinno byc to z automatu wykonane. 

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2018-06-19 12:27

Najprawdopodobnie używałeś POP3 zamiast IMAP. W POP3 nie ma żadnej synchronizacji pomiędzy lokalnym klientem, a serwerem pocztowym. Używając IMAP kasując (czy robiąc cokolwiek innego) na jednym urządzeniu, czy przez web, zmiana synchronizuje się ze wszystkimi innymi.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 2 użytkowników, 332 gości

Han , SlawoyAMD ,