Forum > Mobilne > IP11 ma problem

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-25 12:28

W skrócie. Co jakiś czas iP11 ma problem, nie reaguje na dotyk, albo reaguje źle. Odczytuje znak obok na przykład. Aktualizacje zainstalowane wszystkie oczywiście. Jak piszę ten post to nie działa klawisz „t” chyba, że obrócę ekran. Nie mogę wyłączyć i włączyć bo magicznie przestaje działać opcja przesunięcia przycisku, ten slide. O dziwo zablokowanie i odblokowanie przywraca działanie dotyku na jakiś czas, ale klawisz „t” i opcja wyłączenia wciąż szwankuje. Macie jakiś pomysł? Czekać na kolejną aktualizację nie ma sensu.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

straszny

Wysłane 2020-07-25 12:46

@-ADSO-
natychmiast do serwisu, takie rzeczy załatwiają błyskawicznie. 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-25 21:16 , Edytowane 2020-07-25 21:20

@-ADSO-
Daj znać jak poszło. Jestem ciekawy jak to wygląda w Polsce. Ja kiedyś miałem przebarwienie na ekranie iPada i wymienili mi urządzenie od ręki.
Z ciekawości: macie u siebie apkę Apple Support (czy Wsparcie Apple, czy coś w tym stylu)? Macie jakieś doświadczenia z serwisem Apple w Polsce - wiem, że są jacyś certyfikowane serwisy, ale nie jestem pewien jak to wygląda w praktyce.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6376 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-26 19:38 , Edytowane 2020-07-26 19:39

Ja oddawałem 8 plus na gwarancję. Nie działała kamera do selfie i face ID. W teście na miejscu od razu im wyszło, że telefon nie wykrywa przedniej kamery. Kazali zostawić. Naprawa trwała 7 dni. Standardowo dali nowy(czy nowy czy refub to już nie wiadomo rzecz jasna).

Samsung swojego czasu dawał gwarancję naprawy niektórych awarii w 4 godziny. Huawei mi odesłał telefon po jednym dniu ostatnio. 

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X/8

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-26 21:03 , Edytowane 2020-07-26 21:05

@Lasica
Jak był w szarym pudełku to  refurb. Refurby Apple są nie do odróżnienia, bo wymieniają obudowę i baterię na nową. Wysyłałeś do Apple czy do autoryzowanego serwisu? Jak 8 Plus to pewnie Touch ID nie działał. Face ID jest od X.

Swoją drogą to mogliby otworzyć Apple Store w Polsce. Bardzo by to wszystko uprościło.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6376 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-27 02:04 , Edytowane 2020-07-27 02:05

To był X pomerdało mi się, sorry.  Zaniosłem osobiście do autoryzowanego serwisu bo mam blisko do nich. W moim przypadku był to iMad. W Polsce nie da się chyba sprzętu wysłać bezpośrednio do Apple.

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X/8

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-28 19:11

Póki co problem nie rozwiązany. Kontakt z supportem fajny, ale konsultant nie wiedział jak się robi twardy reset w iP11. Nic on nie dał, więc backup i reinstal ostatniej aktualizacji. Potem jeszcze przywrócenie ustawień fabrycznych, a jak i to nie zadziała to serwis. Szkoda, że tylko wysyłka, nie ma innej opcji w Z. Górze

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

straszny

Wysłane 2020-07-28 20:35 , Edytowane 2020-07-28 20:36

@-ADSO-
wow, miasto ma 140 000 mieszkańców, więc nie takie małe, i nie ma ani jednego autoryzowanego punktu naprawy?  Ciekawe.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-28 21:15

@Straszny Zielona Góra to nawet nie 120 tysięcy, i niestety, jest tylko serwis pogwarancyjny. Podziałam jutro z tym co zalecał support i zobaczymy jak wyjdzie. Zdalna diagnostyka nie dała żadnej odpowiedzi co może być nie tak, stawiamy na źle zainstalowaną ostatnią aktualizację, 13.6 o ile pamiętam.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-28 21:26

@-ADSO-
Na oficjalnej stronie piszą  tylko to.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-28 22:36

@Panzer Też to już czytałem, ale dziękuję. Problem u mnie bardziej skomplikowany, ekran świruje i na kablu, i bez, i na innym, i objawy różne np. przed chwilą dotyk przestał działać a po chwili wyłączyła się przeglądarka. Zwykle zablokowanie i odblokowanie załatwia sprawę i można dalej pracować. Support się z tym jeszcze nie zetknął, jutro spróbuję wprowadzić iP w stan awaryjny poprzez iTunes i wymuszę ponowną instalację 13.6. Potem już tylko ustawienia fabryczne i serwis.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-28 23:10

@-ADSO-
Ja myślę, że to problem sprzętowy (chociaż też się z czymś takim nigdy nie spotkałem, a miałem styczność z dziesiątkami ich produktów, czy to swoich czy u znajomych) i w końcu będziesz musiał wysłać go do serwisu, gdzie wymienią ekran albo telefon. Od początku wspominałeś problemy z dotykiem, przed 13.6.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-29 11:43

@Panzer A faktycznie, od początku było coś nie tak, był problem z właściwym odczytaniem w co ja klikam. Ale problem znikał zawsze jak się mocniej powiększyło "szczypiąc ekran", zrzuciłem to na karb rozdzielczości ekranu itp. Najgorsze, że nie zaobserwowałem od kiedy te aktualne problemy się pojawiły, może rzeczywiście źle założyłem, że to 13,6 a problem jest od początku i to sprzętowy. Zobaczymy.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-07-29 12:38 , Edytowane 2020-07-29 12:39

@-ADSO-
Powinieneś być w stanie bezproblemowo „klikać” na tym forum bez powiększania.
Ja z kolei myślałem, że się przestawiasz na nowy telefon.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

straszny

Wysłane 2020-07-29 12:52

@Panzer
ja też mam iP 11 i nie ma najmniejszych problemów w celowaniem w cokolwiek bez wzgledu na zbliżenie/oddalenie, także obawiam się że ADSO miał naprawdę sporego pecha i miał fabrycznie uszkodzoną warstwę dotykową.... 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-08-27 18:37

@-ADSO-
Udało Ci się rozwiązać problem?

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-08-27 19:47

A miałem niebawem pisać, by minęło nieco czasu na testy ale nie dajesz mi go, więc... informuję że po wymuszeniu ponownej aktualizacji i instalacji kolejnej problem po prostu zniknął. Nieco ponad tydzień trwa ten błogostan i podświadomie czekam, aż coś znów się stanie. Póki co jednak nic się nie dzieje i oby tak pozostało.
Stawiałem już jak Straszny na serwis, ale jakoś poszło bez. Ważne, że działa.
Dziękuję wszystkim za rady i dobre słowo.

PS: Mój ranking: smartfon na WP to 0 problemów, smartfon na Androidzie 0 problemów, a tem na iOS problemy 😂😅🤣 Statystyka to sucz 😂🤣😅

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-08-27 20:22

@-ADSO-
Ja też stawiałem na serwis. Mam nadzieję, że błogostan się utrzyma  \"\spoko\"

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

Panzer

  • Panzer
  • wiadomość Użytkownik

  • 5082 wypowiedzi

Wysłane 2020-12-05 01:25

@-ADSO-
Ruszył program wymiany jedenastek z takimi problemami. Wklej sobie serial na  tej stronie żeby sprawdzić czy Twój egzemplarz ma ten problem.

MacBook Air M1 16GB/1TB | iPhone 13 Pro Max 512GB | iPad Air 4 256GB |  Watch SE |  TV 4K 64GB | PS4 1TB | Kindle Oasis 32GB | HomePod Mini x4

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2180 wypowiedzi

Wysłane 2020-12-05 08:29

@Panzer A dziękuję dobry człowieku, oczywiście mój się kwalifikuje... po weekendzie trzeba będzie ogarnąć temat.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB
Strona 1 z 2 12>>>
skocz

Kto jest online: 3 użytkowników, 145 gości

krymtON , maq2 , Panzer ,