Forum > Tematy dowolne > Oddawał ktoś laptopa (najlepiej Acera) na gwarancję do Euro RTV AGD?

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 16:29

Ja planuję oddać i mam w związku z tym pytania:
1. Są bady na dysku - rozumiem że jedyne co robi Euro w tym przypadku to przekazanie lapsa do serwisu Acera?
2. Acer wymieni dysk i tyle? Czy jest może szansa na na przykad nowego lapka?
3. Co z Windowsem aka recovery na dysku? Będzie?
4. Ile trwa taka procedura?

Pytam bo może prościej jest wyzerować dysk i pozbyć się badów samemu...?
Laps to Aspire 5742 z tego co kojarzę (i3, GT420M, 500G).

/EDIT/
A można sam dysk twardy oddać?

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 16:37

@djluke

1. tak
2. tak. tak.
3. tak
4. w moim przypadku najdłużej 22 dni (kalendarzowe, nie robocze).

/EDIT/ tak.

(.)

seb71

  • seb71
  • wiadomość Użytkownik

  • 1405 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 16:46

Najlepiej zadzwonić do serwisu Acera w Wa-wie. Oni mają usługę door-to-door i tak pewnie będzie najszybciej. Recovery powinni wgrać jak było fabrycznie.
Z tabletem Acera kupionym w T-Mobile tak było najszybciej.

award

  • award
  • wiadomość Użytkownik

  • 854 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 22:13

Uhuhu...hestia hestia i to w euro \"\cfaniak\"
Masz RPG czy samo PG?

Phenom II 720 4 rdzenie, GA-MA770T-UD3P, 2x2GB DDR3 od Kingstona, Galaxy 9800GT LOW POWER, 19" NEC i 37" Full HD od Toshiby ^^,a to wszystko full stable na Logic'u 400W ;]

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 23:39

@award
Ym...rozwiń myśl? \"\hmmm\"
Mam...laptopa w domu (resztę ma siostra).

Z tego co mi Enigma wykazała to jest zwykła gwara i paragon (!) tylko.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Mydoom

  • Mydoom
  • wiadomość Użytkownik

  • 749 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 23:59

@djluke

Mi jak 2 lata temu mój poprzedni lap (właśnie acer) się grzał to euro powiedziało że szybciej będzie jak zamówię DHLa i oni go zabiorą i poleci do Czech. To wyszło z odbiorem i oddaniem 5 dni roboczych \"\cfaniak\"

ASUS T100 32GB , Logitech VX Nano + Samsung Galaxy Note 2 AUDIO : Denon M39 + Creative Aurvana Live + Seenheiser HD435. ROZRYWKA : PS3 Slim 160GB. TV : Sony Bravia 46EX500 Auto : Xsara II 1.6 16V + podtlenek LPG

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 02:13

Serwis ACER w Polsce zbankrutował i jest tylko w Czechach. Zatem leci tam i wraca. Czasami niekoniecznie w stanie idealnym, dlatego przy odbiorze trzeba koniecznie sprawdzić (widziałem już połamane ramki, zbite matryce, ślady śrubokręta na obudowie itp.).

Jest szansa na nowego laptopa. Z systemem jest różnie. Trwać może zgodnie z prawem nieokreśloną ilość czasu.

Lesio23

Wysłane 2012-01-17 09:12

Z nowym lapkiem to raczej nie teraz, wysyłałem ok 8 szt przez ostatnie 4 miesiące i zawsze przychodził naprawiony lapek. Zwłaszcza że w przypadku djluke jest to uszkodzony tylko dysk, więc nie rozumiem na jakiej podstawie piszecie że jest szansa na NOWEGO lapka \"\brrr\"

Laptop + deskop HP 530 T2400 1.83/2GB/120GB/GMA 950/DVD-RW/WiFi/VHB|| C2D E6400 2.13Ghz@3.0Ghz|GA-965-DS3|Gigabyte HD4850 700/2200|Twinmos 2GB Ram 800Mhz plus 1GB Goodram 800MHz|HDD Seagate 250GB plus Samsung 80GB|Chieftec 450W| Media Keyboard Elite|A4tech X-750BF|CRT 21" Fujitsu Siemens||"Jeśli jeszcze nie oszalałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany":))

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 13:18

No OK, zadzwoniłem i jest jak piszecie.
Tylko rodzi się pytanie - co w sprawie prawo UE vs. 1-Rok Ograniczona Gwarancja Karta która właśnie dobiegła końca? W formularzu mam Warranty Period Expired bez możliwości zmiany...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-01-17 13:39

@djluke
Wtedy zgłaszasz się do sprzedawcy i reklamujesz z tytułu niezgodności towaru z umową kupna-sprzedaży... na to masz 2 lata od dnia zakupu i na mocy polskiego prawa ich psim obowiązkiem jest doprowadzić sprzęt do używalności - gwarancja, jest to coś zupełnie dowolnego i nie ma żadnego przepisu PL/UE, który by nakazywał producentom dawać jej tyle a tyle (mogą dać 1 dzień, może to być 99 lat... ale nie musi producent dawać nic!)
\"\spoko\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 14:31

@Yesusik
Z tego co wyczytałem to musi to być minimum rok, ale mogę się mylić.
Wobec tego zostaje oddanie do Euro.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-01-17 14:51

@djluke
[c=b]USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - Art.10 pkt 1.[/c]

Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.

\"\lol\" \"\lol\" \"\lol\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 18:01

@Yesusik
Ale ja to wiem przecież.
Tak czy tak na infolinii Acera dowiedziałem się że i tak są 2 lata dla klientów indywidualnych, nawet jak w formularzu jest napisane inaczej.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

award

  • award
  • wiadomość Użytkownik

  • 854 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 21:49

Chodziło mi czy masz w euro wykupioną dodatkową gwarancję lub gwarancję rozszerzoną z uszkodzeniami.

Phenom II 720 4 rdzenie, GA-MA770T-UD3P, 2x2GB DDR3 od Kingstona, Galaxy 9800GT LOW POWER, 19" NEC i 37" Full HD od Toshiby ^^,a to wszystko full stable na Logic'u 400W ;]

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 21:58

@djluke Dokładnie, przy Acerze o długości gwarancji decyduje to kto jest nabywcą - rok dla firm, a dwa dla osób prywatnych.
Zgłaszasz na infolinii sprzęt, szykujesz do wysyłki i tyle. Kurier przyjedzie, zabierze, potem przywiecie spowrotem sprzęt sprawny. Na wymianę bym nie liczył.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Yesusik

Wysłane 2012-01-18 09:06

@djluke
No ale jeżeli o tej ustawie wiesz, to skąd Ci się wziął ten rok?
\"\sam_nie_wim\" \"\przytul\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-18 14:01

@Yesusik
Ty pisałeś o sprzedawcy, ja o producencie. Że w Euro dostałbym bez mrugnięcia 2 latka to ja wiem...ale jeśli Acer też daje to OK.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-01-18 21:49

@djluke
Acha... to teraz wszystko jasne! :)
\"\spoko\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-31 19:21

OK, w zeszły poniedziałek kurier zabrał, dziś oddał. Wygląda że wszystko OK, jest lista części opiewająca na dysk itp, przywrócone Recovery i takie tam. But there's a serious issue with a display language \"\hmmm\" what should I do now?

/EDIT/
Dobra, już jest po polsku. Ot kilka pierwszych uruchomień było completely in English, dopiero po n-tym restarcie spytał o język, użyszkodnika itp.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

daro189

Wysłane 2013-02-11 13:13

odkopię temat.
jak już kilka razy wspominałem mam problem z laptopem emachines. badsectory uniemożliwiają pracę na komputerze ( dzięki djluke \"\spoko\" )
emachines to w zasadzie marka acera, ale ma osobną stronę z pomocą techniczną.
sprzedawca wypiął się i napisal, że sprzęt mam zgłosić do producenta, na fakturze widnieje nazwa acer emachines e642g... i podał numer na infolinię acera.
czy w takiej sytuacji mam zgłosić awarię w formularzu na stronie acera i czekać na kuriera z przygotowaną paczką z komputerem? czy mogę wysłać jedynie dysk, skoro to on jest powodem awarii? (nie chciałbym wysyłać całego komputera, bo przywieziony został tylko w lichym tekturowym pudełku \"\wkurzacie\" )

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 230 gości