Forum > Tematy dowolne > Oddawał ktoś laptopa (najlepiej Acera) na gwarancję do Euro RTV AGD?

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-11 15:34

@daro189 zadzwoń do Acera i się przekonasz czy ci wezmą do serwisu.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-11 21:29 , Edytowane 2013-02-11 21:31

@daro189
Możesz zadzwonić i spytać albo wrzucić model i S/N w formularz RMA i zobaczyć co on na to - i tak będziesz musiał to zrobić.
Wysyłasz całego laptopa (i tylko laptopa).
Zresztą wszystko będzie napisane i wyjaśnione podczas składania formularza.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

daro189

Wysłane 2013-02-13 10:22

przeglądarka mi się zbuntowała i wyrzucała błąd. po wpisaniu faktycznie pojawiły się dane, teraz czekam na instrukcje wysłania paczki. dzięki za pomoc \"\spoko\"

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-13 12:46

@daro189
Jeśli dostałeś już mailowo info by zamówić DHL-a na dane adresata, nr. klienta itp to...tyle. Sam musisz zadzwonić i zamówić na dogodny termin podając te dane. Przynajmniej tak było rok temu.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-02-13 12:51

@djluke ja to byłem wygodniejszy, zadzwoniłem na infolinię i babka wszystko pozałatwiała. Rano przyjechał UPS i zabrał paczkę do pepików, dokładnie do Brna. Absolutnie serwisowi Acera nie mogę nic, ale to nic zarzucić.

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 333 gości