Forum > Tematy dowolne > Oddawał ktoś laptopa (najlepiej Acera) na gwarancję do Euro RTV AGD?

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 16:29

Ja planuję oddać i mam w związku z tym pytania:
1. Są bady na dysku - rozumiem że jedyne co robi Euro w tym przypadku to przekazanie lapsa do serwisu Acera?
2. Acer wymieni dysk i tyle? Czy jest może szansa na na przykad nowego lapka?
3. Co z Windowsem aka recovery na dysku? Będzie?
4. Ile trwa taka procedura?

Pytam bo może prościej jest wyzerować dysk i pozbyć się badów samemu...?
Laps to Aspire 5742 z tego co kojarzę (i3, GT420M, 500G).

/EDIT/
A można sam dysk twardy oddać?

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 16:37

@djluke

1. tak
2. tak. tak.
3. tak
4. w moim przypadku najdłużej 22 dni (kalendarzowe, nie robocze).

/EDIT/ tak.

(.)

seb71

  • seb71
  • wiadomość Użytkownik

  • 1402 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 16:46

Najlepiej zadzwonić do serwisu Acera w Wa-wie. Oni mają usługę door-to-door i tak pewnie będzie najszybciej. Recovery powinni wgrać jak było fabrycznie.
Z tabletem Acera kupionym w T-Mobile tak było najszybciej.

award

  • award
  • wiadomość Użytkownik

  • 854 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 22:13

Uhuhu...hestia hestia i to w euro \"\cfaniak\"
Masz RPG czy samo PG?

Phenom II 720 4 rdzenie, GA-MA770T-UD3P, 2x2GB DDR3 od Kingstona, Galaxy 9800GT LOW POWER, 19" NEC i 37" Full HD od Toshiby ^^,a to wszystko full stable na Logic'u 400W ;]

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 23:39

@award
Ym...rozwiń myśl? \"\hmmm\"
Mam...laptopa w domu (resztę ma siostra).

Z tego co mi Enigma wykazała to jest zwykła gwara i paragon (!) tylko.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Mydoom

  • Mydoom
  • wiadomość Użytkownik

  • 749 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-16 23:59

@djluke

Mi jak 2 lata temu mój poprzedni lap (właśnie acer) się grzał to euro powiedziało że szybciej będzie jak zamówię DHLa i oni go zabiorą i poleci do Czech. To wyszło z odbiorem i oddaniem 5 dni roboczych \"\cfaniak\"

ASUS T100 32GB , Logitech VX Nano + Samsung Galaxy Note 2 AUDIO : Denon M39 + Creative Aurvana Live + Seenheiser HD435. ROZRYWKA : PS3 Slim 160GB. TV : Sony Bravia 46EX500 Auto : Xsara II 1.6 16V + podtlenek LPG

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 02:13

Serwis ACER w Polsce zbankrutował i jest tylko w Czechach. Zatem leci tam i wraca. Czasami niekoniecznie w stanie idealnym, dlatego przy odbiorze trzeba koniecznie sprawdzić (widziałem już połamane ramki, zbite matryce, ślady śrubokręta na obudowie itp.).

Jest szansa na nowego laptopa. Z systemem jest różnie. Trwać może zgodnie z prawem nieokreśloną ilość czasu.

Lesio23

Wysłane 2012-01-17 09:12

Z nowym lapkiem to raczej nie teraz, wysyłałem ok 8 szt przez ostatnie 4 miesiące i zawsze przychodził naprawiony lapek. Zwłaszcza że w przypadku djluke jest to uszkodzony tylko dysk, więc nie rozumiem na jakiej podstawie piszecie że jest szansa na NOWEGO lapka \"\brrr\"

Laptop + deskop HP 530 T2400 1.83/2GB/120GB/GMA 950/DVD-RW/WiFi/VHB|| C2D E6400 2.13Ghz@3.0Ghz|GA-965-DS3|Gigabyte HD4850 700/2200|Twinmos 2GB Ram 800Mhz plus 1GB Goodram 800MHz|HDD Seagate 250GB plus Samsung 80GB|Chieftec 450W| Media Keyboard Elite|A4tech X-750BF|CRT 21" Fujitsu Siemens||"Jeśli jeszcze nie oszalałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany":))

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 13:18

No OK, zadzwoniłem i jest jak piszecie.
Tylko rodzi się pytanie - co w sprawie prawo UE vs. 1-Rok Ograniczona Gwarancja Karta która właśnie dobiegła końca? W formularzu mam Warranty Period Expired bez możliwości zmiany...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-01-17 13:39

@djluke
Wtedy zgłaszasz się do sprzedawcy i reklamujesz z tytułu niezgodności towaru z umową kupna-sprzedaży... na to masz 2 lata od dnia zakupu i na mocy polskiego prawa ich psim obowiązkiem jest doprowadzić sprzęt do używalności - gwarancja, jest to coś zupełnie dowolnego i nie ma żadnego przepisu PL/UE, który by nakazywał producentom dawać jej tyle a tyle (mogą dać 1 dzień, może to być 99 lat... ale nie musi producent dawać nic!)
\"\spoko\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 14:31

@Yesusik
Z tego co wyczytałem to musi to być minimum rok, ale mogę się mylić.
Wobec tego zostaje oddanie do Euro.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-01-17 14:51

@djluke
[c=b]USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - Art.10 pkt 1.[/c]

Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.

\"\lol\" \"\lol\" \"\lol\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 18:01

@Yesusik
Ale ja to wiem przecież.
Tak czy tak na infolinii Acera dowiedziałem się że i tak są 2 lata dla klientów indywidualnych, nawet jak w formularzu jest napisane inaczej.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

award

  • award
  • wiadomość Użytkownik

  • 854 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 21:49

Chodziło mi czy masz w euro wykupioną dodatkową gwarancję lub gwarancję rozszerzoną z uszkodzeniami.

Phenom II 720 4 rdzenie, GA-MA770T-UD3P, 2x2GB DDR3 od Kingstona, Galaxy 9800GT LOW POWER, 19" NEC i 37" Full HD od Toshiby ^^,a to wszystko full stable na Logic'u 400W ;]

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-17 21:58

@djluke Dokładnie, przy Acerze o długości gwarancji decyduje to kto jest nabywcą - rok dla firm, a dwa dla osób prywatnych.
Zgłaszasz na infolinii sprzęt, szykujesz do wysyłki i tyle. Kurier przyjedzie, zabierze, potem przywiecie spowrotem sprzęt sprawny. Na wymianę bym nie liczył.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

Yesusik

Wysłane 2012-01-18 09:06

@djluke
No ale jeżeli o tej ustawie wiesz, to skąd Ci się wziął ten rok?
\"\sam_nie_wim\" \"\przytul\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-18 14:01

@Yesusik
Ty pisałeś o sprzedawcy, ja o producencie. Że w Euro dostałbym bez mrugnięcia 2 latka to ja wiem...ale jeśli Acer też daje to OK.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Yesusik

Wysłane 2012-01-18 21:49

@djluke
Acha... to teraz wszystko jasne! :)
\"\spoko\"

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38054 wypowiedzi

Wysłane 2012-01-31 19:21

OK, w zeszły poniedziałek kurier zabrał, dziś oddał. Wygląda że wszystko OK, jest lista części opiewająca na dysk itp, przywrócone Recovery i takie tam. But there's a serious issue with a display language \"\hmmm\" what should I do now?

/EDIT/
Dobra, już jest po polsku. Ot kilka pierwszych uruchomień było completely in English, dopiero po n-tym restarcie spytał o język, użyszkodnika itp.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

daro189

Wysłane 2013-02-11 13:13

odkopię temat.
jak już kilka razy wspominałem mam problem z laptopem emachines. badsectory uniemożliwiają pracę na komputerze ( dzięki djluke \"\spoko\" )
emachines to w zasadzie marka acera, ale ma osobną stronę z pomocą techniczną.
sprzedawca wypiął się i napisal, że sprzęt mam zgłosić do producenta, na fakturze widnieje nazwa acer emachines e642g... i podał numer na infolinię acera.
czy w takiej sytuacji mam zgłosić awarię w formularzu na stronie acera i czekać na kuriera z przygotowaną paczką z komputerem? czy mogę wysłać jedynie dysk, skoro to on jest powodem awarii? (nie chciałbym wysyłać całego komputera, bo przywieziony został tylko w lichym tekturowym pudełku \"\wkurzacie\" )

Strona 1 z 2 12>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 292 gości