Kupowaliście z morele.net jak było u was z szybkością wysyłki
Zamówiłem w czwartek GTX 650Ti zapłaciłem kartą w czwartek pieniądze mieli na koncie i do dziś towar jeszcze nie wysłany
Co ciekawe przy karce na stronie dalej widnieje ze jest dostępna i maja ja na magazynie a mój status zamówienia to OCZEKUJĄCE
OCZEKUJĄCE - taki status ma towar, kiedy wybrano płatność na raty, a także wtedy, kiedy istnieje problem z dostarczeniem towaru
Wygląda na to ze sprzedają towar a nie maja go na stanie
Na maile nie odpisują
Forum > Tematy dowolne > Morele.net i szybkosc wysyłki towaru
Wysłane 2012-12-11 10:05 , Edytowane 2012-12-11 10:06
Wysłane 2012-12-11 10:35
Zadzwoń do nich - tak będzie najszybciej i najłatwiej.
infolinia: 801 000 861
tel #1: 12 418 40 25 (dla tel. komórkowych)
tel #2: 12 418 40 26 (dla tel. komórkowych)
czynne od 9.00 - 17.00
fax: 12 398 22 24
Kupowałem kilka gratów w morelach i to co jest podane na stronie ma się nijak do ich stanów magazynowych. Dlatego przed zamówieniem w morelach najpierw do nich dzwonię się upewnić, że towar mają na stanie. Jedynym wyjątkiem na plus, gdzie opis na stronie zgadza się ze stanami magazynowymi to sklep komputronik.
Wysłane 2012-12-11 10:39 , Edytowane 2012-12-11 10:41
Kupowałem kilka razy w morele.net. Jeśli zakupy zrobione miałem wieczorem, produkt odbierałem w net punkcie na trzeci dzień. Raz zdarzyło się, że produkt miałem następnego dnia, ale zakupy były robione rankiem. Dla znajomego jak składałem komputer latem, mieli kilkudniowy poślizg z procesorem, wysłali dwie paczki. Pierwsza była to mobo+ram, druga procesor po kilku dniach.
Zwróć uwagę na fakt, że już rozpoczął się okres przedświąteczny. Także na opóźnienia trzeba liczyć, czy to ze strony hurtowni, sklepu, kuriera.. ![]()
Zadzwoń najlepiej do nich, powinni udzielić informacji.
Wysłane 2012-12-11 10:45
Ja nigdy nie miałem z nimi problemu a już sporo rzeczy tam kupiłem. Zazwyczaj odbieram w netpunkcie i jest tam w ciągu dwóch dni.
Wysłane 2012-12-11 11:02 , Edytowane 2012-12-11 11:04
Dzwoniłem straciłem 5,18 zł na połączenie telefoniczne (czekałem 17 minut na połączenie) i nic się nie dowiedziałem
W systemie ma tylko oczekujące i ciężko jej jest określić kiedy będzie to wysłane być może dziś
Normalnie zenada.pl za taka infolinie
edyta///
co ciekawe twierdziła ze towar maja na stanie
Wysłane 2012-12-11 12:07
Nigdy nie miałem problemów, co prawda zawsze odbieram osobiście w KR i płacę przy odbiorze. Kupowałem różne rzeczy od pierdół po całkiem droższy sprzęt w tym agd, i zawsze towar był gotowy do odbioru w ciągu 1-2 dni.
Może faktycznie "okres przedświąteczny"?
Wysłane 2012-12-11 13:48
Jak kupowałem NAS u nich to było to samo. Przed zakupem zapewnili mnie, że jest na miejscu (to był poniedziałek) a kompletowanie zamówienia trwało 3 dni i dostałem paczkę w piątek.
Wysłane 2012-12-13 15:29
@pawel5000 Jak się sprawy mają?
Wysłane 2012-12-13 22:04
To masz farta bo ja z firmą GLS już mam zdrowo na pieńku... Od rana świeci na stronie status w doręczeniu, a kurier olał sprawę i nic nie przyszło... Cały dzień czekałem na procesor (zakupiony w ProLine) w domu
Jeśli jutro dojedzie do mnie, to będzie miał jazdę. Sprawa już zgłoszona GLS na wyższym stopniu ![]()
Wysłane 2012-12-13 22:21
@SlawoyAMD Mi gość z GLS raz wiózł paczkę dwa tygodnie..
Oczywiście nie pracuje w tej firmie od dłuższego czasu już ![]()
Kto jest online: 0 użytkowników, 181 gości












