Forum > Tematy dowolne > Reklamacja tabletu na gwarancje czy niezgodność ...

Strona 1 z 1 1
skocz

pawel5000

Wysłane 2015-04-06 18:59

17/02/2015 w [LINK] kupiłem tablet Prestigio Multipad Wize 3008 dziś tablet odmówił posłuszeństwa jak będzie go najlepiej  reklamować na niezgodność towaru z umową czy na gwarancje,  co będzie lepsze i szybsze ? 

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6668 wypowiedzi

Wysłane 2015-04-06 19:04

Gwarancja

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

Sturmovik

Wysłane 2015-04-06 19:43

@Lasica

Tak z ciekawości jakaś argumentacja?

Gwarancja to totalne zdanie się na producenta na jego warunkach.

Niezgodność towaru z umową masz swoje prawa.

Ja bym sugerował dokładne przeczytanie warunków gwarancji i podjęcie wtedy decyzji. 

If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2015-04-06 20:17

@Sturmovik Jakie tam prawa? Nie masz nic zagwarantowane. Sklep musi tylko doprowadzić sprzęt do 100% sprawności, jak to zrobi to jego sprawa, czyli... i tak trafia na naprawę do serwisu. Obecnie, z tego co pamiętam, to dopiero druga taka sama usterka coś Klientowi gwarantuje.
Przejrzenie warunków gwarancji to zawsze najlepszy pomysł na początek.
IMHO nie ma znaczenia w jaki sposób się sprzęt reklamuje (zależy to też od rodzaju sprzętu, usterki itp.) bo i tak trafia to na serwis producenta. 

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 2 użytkowników, 370 gości

Kaleb , MassTA ,